נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מקום קשה הסינמה סיטי. בשי-שבת מדובר ממש בסיוט להיכנס אל כל הצופרים במגרש חנייה-מסדרונות עמוסים-תורים בקופות-שוקולד נוזלי-תכשיטים זולים- חבורות ילדים רועשות-אההה. אבל אז מופיע מולך קיר שחור. אטום. מרגיע. Black Bar & Burger, מקום שעושה כבוד להמבורגרים ומציע מפלט מההמולה המטורפת שבחוץ עם העיצוב האפלולי שלו בשחור-אדום והחלוקה לתאים אינטימיים, שמאפשרים קצת פרטיות בכל הבלגן.

טל ואני הגענו לשם לערב בנות של בשר, אלכוהול, סיגריות על הבר, הצצות חטופות בשחקני מונדיאל עם פוטנציאל חתיכות וסרט עם יו גראנט. קלאסיקה מודרנית ממש.

בסקציית האלכוהול ניסינו מרגריטה פטל שחור וליצ'י (מונין ולא פרי אמיתי) – שהגיע בלוק מפתה של קרח רך, ורדרד ומרענן, אבל מעט מתוק מדי ומידורי סאוור (39 ₪ לקוקטייל), שגם הוא היה מתוק מדי לטעמנו – המסקנה, למי שלא חובב את האלכוהול שלו מתוק, קחו בירות הן מצוינות. קיבלנו שתי טעימות מהטמפל מהחבית (1/2 ב-21 ₪), שהיתה בהירה, עדינה ומאד טעימה, ובעיקר ייחודית לבלק בר ולטמפל בר. לא רק שהיא טעימה, אלא יש גם אינטרס כפול להזמין אותה - 2 מבצעי בירה אטרקטיביים במיוחד – כל מי שמזמין בירה טמפל (1/2) יכול לקבל צ'ייסר ויסקי בלאק & ווייט או וודקה סמירנוף ב-6 ₪ (מי שמזמין ליטר מקבל ב-5 ₪), וגם משתתף בהגרלה, שתתקיים ב-10.7, לטיסה לבלגיה לביקור במבשלת הבירה פאלם.

בסקציית האוכל לקחנו למנה ראשונה חציל בלדי קלוי עם טחינת תפוז (טחינה לבנה וחלקה עם מתקתקות תפוז עדינה ולא משתלטת), שהוגש על פוקצ'ה רכה ומתובלת בטעמי גריל, ולעיקריות: דורום (55 ₪) – פיתה מחיטת דורום מגולגלת ובתוכה נתחי אנטרקוט דקים, בצל, עגבניות וקצת פלפל חריף (שאנחנו ביקשנו בצד, וקיבלנו), שהוגשה עם סלט, ונורמה ג'ין (55 ₪) – המבורגר (מנת הדגל המקומית) מאנטרקוט טחון ואיכותי עם לחמנייה טובה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, חסה ועגבנייה, שהוספנו לו בטטות וחציל על הגריל (טעים, אבל עדיף כתוספת בצד ולא על ההמבורגר כיוון שטעמיו מכסים על הבשר), ולצידו פירה מושלם בטעמו ובמרקמו. חגיגה למכורי פירה שכמותי. ולקינוח - תגיד צ'יז (29 ₪) – עוגת גבינה ניו-יורקית אפוייה שגם היא מיועדת לחובבי המתוק, מתוק.

לסיכום, גילינו שלא צריך להתחכם כאן - הכי טעים זה גם הכי פשוט – המבורגרים ובירות שעושים טוב ומשתלבים מצוין עם הצוות המקסים במיוחד, שמשתדל להוציא אותך הכי מרוצה שרק אפשר.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת טריאסט

חלוצי השווארמה
ילד פלא קולינארי
בוקר. טוב
ערב בקפה יפו
הפק"ל הפולני
פרח לב החציל
מזל טלה
אבות המזון מתהפכים בקברם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר