נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפני בערך 10 שנים היו באזור התעשייה הרצליה פיתוח 2 בתי קפה. ליתר דיוק, היו רק 2 בתי קפה. הם עמדו אחד בצמוד לשני, ברחוב שלימים הפך להיות מרכז סצינת האוכל והשתייה של השרון. שניהם נחשבו לחלוצי הקולינריה באזור, שמאז התרחבה כמעט עד לקצה גבול היכולת, וכבר ממש נושקת לצומת גלילות.

אחד משני בתי הקפה הללו עדיין נמצא באותו מקום, וסניפים רבים שלו פזורים ברחבי הארץ (לא נציין את שמו, רק נאמר שהוא נשמע כמו הר של קפה). השני, לעומתו, נסגר ולא נותר לו זכר פרט לפיסת נדלן קטנה ואיכותית. במיקום האקסקלוסיבי שהשאיר אחריו נפתחו מאז ועד היום בתי קפה רבים, אבל נראה שאף אחד לא הצליח לבצע דריסת רגל כמו שעשה אלון גולדמן עם קונדיטוריית מזרין.

מזרין היא בית קפה וקונדיטוריה קטנה וחביבה, או כמו שמגדיר האתר המושקע מאוד- פטיסרי עם השפעות צרפתיות/אוסטריות ובית קפה. כך או כך, המקום נפתח לפני שנה, וכדי להבין את איכויות המקום, צריך קודם כל להבין מי האיש שעומד מאחוריו, זה שהכל בידיו וידיו בכל. אלון גולדמן מציג בפנינו רזומה מפואר מאוד- מספר שנים תחת שף חיים כהן במסעדת "קרן", הקמת צוות במטבחו של אותו חיים כהן במסעדה הניו-יורקית "הטאבון" ובנוסף שנים רבות של לימודים והתלמדויות בצרפת ומדינות אירופאיות אחרות. עם ניסיון כזה, חסר לו שלא יפתח קונדיטוריה מהטובות באזור.

כשנכנסנו למזרין שאלנו שאלה שהיא בין קשה מדי לטיפשית מדי- מה טוב כאן? "מה לא טוב?" הייתה התשובה, וההוכחה מיהרה לבוא. מוס שוקולד לבן העונה לשם נינה (25 ₪) החביא בתוכו קרם ברולה קרמל, ויחד הם ישבו על מצע אגוזי לוז ואגסים אפויים. גפ"י, שהוא קיצור שנון לגבינה ופירורים (24 ₪), היה כשמו- עוגת גבינה, על בצק פריך ובפנים קולי פטל. שני המתוקים הללו היו מעלפים.

באזור הבצקיים, טארט שזיפים (20 ₪) היה מצוין, על בסיס קרם שקדים אפוי ושזיפים אפויים- בצק פריך, מלא וטעים להפליא, עם שזיפים חמצמצים, ובוסטוק (12 ₪) - בצק בריוש עם קרם שקדים ומי ורדים היה רענון נהדר.

בקטנה נישנשנו גם פאדג' שוקולד, שונה מכל פאדג' שאי פעם טעמתם, טראפלס שהיו הפתעה בפני עצמה (ולא אקלקל לכם אותה. נסו ותראו) ולקהל הקוראים השומר שלנו- עוגיות ללא סוכר בטעמי פרג-לימון ושוקולד-פיסטוק.

בקיצור, מה שלא תרצו, מכל סוג וסגנון, לצד הקפה או המיץ, תמצאו כאן. ובאחריות, שלי ושל אלון הקונדיטור, שזה יהיה מעולה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר