נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחד מהחסרונות שיש במדינתנו הקטנה, בגלל שהיא כל כך קטנה, הוא שאין לנו מספיק אאוטלטים (outlets). במדינות גדולות כמו ארה"ב, אם תיסעו קצת אל מחוץ לעיר, סביר שתתקלו במתחם קניות, לרוב בעל קומה אחת ובצורת האות ח', ובו מבחר חנויות שמוכרות את כל המותגים במחירים נמוכים בהרבה מהרגיל. אצלנו לעומת זאת, אם תסעו קצת אל מחוץ לעיר, תגיעו מהר מאוד לעיר הבאה.

למרות כל זאת, הפתעה נעימה חיכתה לנו כשהגענו השבוע למתחם יכין בפתח-תקווה. אמנם לא נסענו רחוק מדי כדי להגיע, אבל לפי כל הכללים- המתחם היה כמוoutlet  אמיתי ובין כל החנויות ובתי הקפה ישבה לה מסעדה אחת טובה- Oyamaa היפנית.

המסעדה מעוצבת נפלא, עם קצת מכל מה שצריך- חלל עם תקרות גבוהות, צבעים יפניים של אדום ושחור וגימיקים בשירותים- כמקובל. בנוסף, למקום תפריט יפני עשיר- ממגוון רחב של סושי, דרך נודלס ועד מנות בשריות שונות. המסעדה משדרת כל מה שמסעדה ברמת החייל צריכה לשדר, מינוס 8 ₪ למנה.

בגלל שהתפריט רחב כל-כך, אפרט על כמה מהמנות המיוחדות יותר שניסינו. בסושי- Inside out של שרימפס טמפורה ואבוקדו (25 ₪ ל- 8 יח') הבהיר כבר מההתחלה עד כמה שהחומרים טריים; פוטומאקי שומשום היה מיוחד מאוד עם ציפוי השומשום המאסיבי, אולי מעט מאסיבי מדי, ורוטב הטאריאקי החם. במנות הפתיחה - סלט קלמארי ועגבנייה (26 ₪) היה טעים ומרענן והכיל קלמארי טריים מאוד, צרובים ומעורבבים עם עגבניות ובזיליקום.

לעיקריות בחרנו במנה אחת מ"האורזים" ואחת מ"הנודלסים". באורז - פאד קפאו - בשר בקר טחון ומוקפץ עם ירקות, על אורז לבן, כשמעל מונחת ביצת עין (39 ₪). מנה שונה וכייפית, ולפי השמועה במקום, גם האהובה ביותר על הבעלים, כך שבטוח תמיד תצא טעימה. בנודלס - מאלזיאן פיק- אטריות ביצים עם עוף, פסטו תוצרת בית וחלב קוקוס (39 ₪). מנה מצוינת, שלא יורדת מרמתה של אף מנת נודלס במסעדות נודלס עם שמות של חיות ארוכות צוואר.

בקינוחים קצת התאכזבנו שלא מצאנו קינוח מיוחד שימשיך עם הליין היפני של המקום, לכן נאלצנו להסתפק בטירמיסו איטלקי מצוין (30 ₪).

אחרי ניסיונות להבין את מהות המקום הצלחנו לשים עליו תגית, קצת ארוכה אמנם, אבל מדויקת- מסעדה מצוינת במחירים נוחים ומטה, בגלל המיקום הכביכול רחוק, אבל בעצם רק שונה. נהדרת לצהריים (15% הנחה) וטובה מאוד (ונוחה- תמיד יש חניה) גם לדרינק של סוף היום על הבר, עם כמה סושים בצד.

ונסיים עם משפט חוכמה מהתפריט של Oyamaa: "החיים הם כמו סושי- מתגלגלים, מלאי תוכן ונגמרים מהר". שווה סושי.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אויאמה בפתח תקווה
03-9235368

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר