נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כמעט בכל מקום שתגיעו אליו יש היום איזה בית קפה שכונתי. אם זה בעיר הגדולה, בישוב שרוני קטן, או באיזה כפר בצפון. בגבעתיים יש את קפה וניס. אבל אל תטעו, תושבי גבעתיים לא מתפשרים, אצלם הסטנדרטים גבוהים מאוד, ואם יש להם בית קפה שמחזיק בתואר ה-בית קפה של האזור כבר שבע שנים, הם יודעים על מה הם מדברים. ולאור הביקוש הרב מצדם, נענו בעלי קפה וניס ופתחו ממש עכשיו סניף נוסף.

בעצם, סניף היא לא ממש המילה המתאימה, כי בקפה וניס מקפידים להבהיר שהאווירה, השירות והסגנון הם לא של רשת, אלא יותר בכיוון של אינטימיות ויחס אישי. כשיושבים במקום ומעיפים מבט בתפריט, מבינים שהמונח קפה שכונתי גם הוא לא ממש מתאים למקום - קפה ביתי מתאר נכון יותר את מה שקפה וניס משדר- העיצוב והאוכל מתבססים על עקרונות ונציאנים (מכאן השם וניס- ונציה), הרמה גבוהה, הלקוחות איכותיים (וחלקם אף מוכרים, שלא לומר מפורסמים). התפריט חלבי ומגוון – החל מארוחות בוקר או נשנושים, דרך סנדביצ'ים מגרים ופסטות ועד למתוקים.

תוך כדי הקשבה לסיפורים על איך בעלי המקום התחילו כשותפים והפכו מהר מאוד להיות זוג נשוי, שתינו אייס קפה וניס. דומה לשאר האייס קפה שמוכרים, אבל עם מרקם רך ונעים יותר. בהמשך נשנשנו שני סוגי ברוסקטה- האחת טעימה מאוד, עם עגבניות, בזיליקום ומעט חומץ בלסמי (16 ₪), והשנייה טעימה לא פחות ומוקרמת בגבינת מוצרלה (19 ₪).

בשעת ערב מאוחרת זו, טעמנו מנה שקיווינו שתהייה קטנה, אך התגלתה כממלאה ביותר- פטריות במילוי גבינת עיזים, בציפוי פריך (35 ₪). הפטריות מגיעות בצלחת על רוטב פסטו שמנת נהדר, מסביב לסלט ירקות. מנה שנשמעת קטנה, נראית בינונית (בגודל), אבל יושבת טוב, טוב.

את הקפה שלנו ביקשנו לקבל באחד השולחנות בחוץ. במזג האוויר הנעים שיש לנו בערבים של השבועות האחרונים, חובה לשבת בחוץ. החוויה הופכת נעימה אפילו יותר תחת העץ האימתני שסוכך ממעל, מואר מעט ומפיק מוזיקה נעימה (תלו עליו רמקול קטן). לצד הקפה זללנו וואפל בלגי (35 ₪), שהיה מעט יבש מדי, אבל כדור גלידת פיסטוק וכדור גלידת הווניל שלצידו היו מצויינים. כמובן שהקצפת הטריה רק שידרגה את המנה.

אז מה בעצם למדנו להכיר בבית הקפה הגבעתוני הזה שנקרא קפה וניס? גילינו בית קפה נעים ואינטימי, עם אוכל טוב, אווירה חמה ונעימה, עבר מפואר ועתיד מובטח. שלא לדבר על זה שאין בעיה למצוא חנייה. שווה לבוא לבדוק, ובטוח ששווה גם לחזור.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר