נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ישנם מספר מקומות בארץ שרוויים בנוסטלגיה אמיתית. חלק מהם מחזיקים בתואר בכבוד, וחלק פשוט רוכבים על הגל הנוסטלגי תוך כדי שהם הולכים ומתדרדרים, כי כשיש לך שם טוב, אתה יכול לעשות אחד משני דברים - לסמוך עליו שימשיך ויביא אליך לקוחות, או לעבוד קשה ולשמור על הרמה הגבוהה.

אחד המקומות היותר נוסטלגיים מבחינתי הוא בר-גיורא בת"א. המקום האולטימטיבי לבליינד דייט: בר אנדר-גראונדי במרתף, שולחנות פול בקומה העליונה ובית קפה נעים בחוץ. נראה שבשנים הארוכות שהמקום פתוח ניסיתי את כל הצורות והסגנונות שיש לו להציע. לחזור לשם אחרי הרבה זמן היה ממש רגע מציף זיכרונות. אבל להפתעה הגדולה שחיכתה לי לא ציפיתי. מסתבר שבשנים האחרונות בר-גיורא די הוזנח, מה שהביא לירידה ברמה ולמקום יצא שם די רע, אך לפני כשישה חודשים נקנה המקום ע"י בעלים חדשים, שניקו ממנו את האבק והפכו את פניו לחלוטין.

נווה מדבר בתוך הטירוף של דיזינגוף. זה מה שתרגישו כשתכנסו לחצר הקדמית של המקום. באווירה שאנטית, עם עיצוב מרוקאי מושקע, תוכלו לשבת על ספות מפנקות בין עצים ועציצים, שמשאירים כל זכר להמולה שבחוץ מחוץ לטווח עין. אם תכנסו פנימה תוכלו גם לשבת על הבר או בפינה אינטימית קטנה. בקומה התחתונה, מעין מרתף אנדרגראונד, נמצא הפאב, בו באים לדג'ה בסגנונות שונים D.J's שווים, ביניהם גם מוש בן-ארי.

אבל לא רק בעיצוב השקיעו הבעלים החדשים, אלא גם באוכל, ותפריט חדש ורחב מוצע לסועדים. בעצם, התפריט מציע כל מה שתרצו- הכל מהכל. למשל עסקית צהריים ב-49 ₪ שבאה, לבחירתנו, עם פטה כבד עוף נימוח, וקיש תרד וחזה אווז מעושן, שהיה טעים מאוד. כמו בכל התפריט, גם מגוון העסקיות אדיר.

בנוסף לעסקיות מציע המקום בכל יום שתי מנות ספיישל משתנות. לשמחתי הגעתי ביום בו הגישו קוביות סלמון מוקפצות עם ירקות בשום ויין לבן (57 ₪) שהייתה כמו כל המנות, ענקית.

אבל ההשקעה האמיתית של בר-גיורא היא בתחום הקינוחים. פונדנט שוקולד (21 ₪) נאפה במיוחד לפי הזמנה ומגיע חם מהתנור לצד כדור גלידת ווניל שגם היא home made. כמוהם, גם שטרודל תפוחי עץ נהדר שנאפה במקום בבצק פילו, ומוגש עם גלידה (34 ₪).

בסה"כ, בבר-גיורא כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו- רגיעה שאנטית בחוץ, סולידיות על הבר בפנים ופאב עם מוזיקה לייב במרתף. כנ"ל לגבי האוכל- מטאפסים ועד לסטייקים (ושלא נשכח שבימי רביעי מגיעה אמא של הבעלים לבשל אוכל פרסי אמיתי). בבר-גיורא יש משהו לכל אחד.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר