נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איזה כיף היה השבוע כשהקיץ הבליח לו לכמה ימים. הפרומו הזה לאיך הולך להיות כאן עוד כמה שבועות הרים לכולם את המצב רוח, או לפחות לאלה מאיתנו שהשכילו לנצל את גל החום הקצר וירדו לחוף. השבת שהעברתי בים נתנה לי מספיק אנרגיות למשוך את סוף החורף עד שיגיע הקיץ האמיתי. ואז, רק אז נוכל לקבל את מנת השמש שמגיעה לנו. אבל כמו שהוא בא, ככה החום גם הלך, ואיתו הלכו כל פנטזיות הקיץ. ומה נשאר לנו? בקושי שיזוף, חול באוטו ומקסימום איזה ערב נעים לסיבוב על הטיילת. הסיבוב שעשינו אנחנו, על הטיילת בנתניה, הסתיים גם בארוחה טובה במסעדה על החוף – היקב.

מסעדת היקב הינה מסעדה שפונה לקהל רחב - מקומיים, תיירים וכמונו - כאלה שסתם מסתובבים על הטיילת. חוץ מזה, היא גם פונה לים. למרות גודלו האדיר של המקום, שכולל מקומות ישיבה בחוץ, בפנים ובחדר פרטי, בעזרת העיצוב החמים, האווירה במסעדה נעימה ורגועה. הצבעים רכים, המוזיקה שקטה (בעיקרcafé del mar, אחד האהובים עלי) ובזכות הצוות המקצועי והאדיב התחושה ביתית ומזמינה.

ומה בתפריט? ובכן, כמו שהמקום פונה לקהל רחב, כך גם האוכל. המסעדה כשרה-חלבית והכיוון הכללי של התפריט הוא איטלקי. עם זאת, מעבר למנות הרגילות של פסטות ופיצות ישנן מנות דגים, כריכים, סלטים ואפילו המבורגרים (מסלמון, מוצרלה או חלומי).
יין הבית, קברנה של ברקן (24 ₪ לכוס)

בתור התחלה חיסלנו לחם שום שנאפה במקום בתנור לבנים מיוחד (18 ₪), והזמנו שתי כוסות של יין הבית, קברנה של ברקן (24 ₪ לכוס). עם הלחם הגיע כדור גבינת שמנת ענקי ומיד הבנו מה הולך להיות גודל המנות. עם הלחם אכלנו גם מנה טובה של גלילי חציל חם, שבתוכם נחו גבינת עיזים ופלפל קלוי ומעליהם נמזג רוטב שמנת-פסטו חם וטעים (25 ₪).

המשכנו לעיקריות - רביולי ופילה מושט. רביולי ממולא פטריות ברוטב רוזה (43 ₪), היה מנת הפסטה הגדולה ביותר שראיתי אי פעם. אפילו יותר ממנת הפסטה הכפולה שאני מכין לעצמי בבית כשאני ממש רעב. גדולה מאוד, וטעימה ביותר, היתה גם מנת הדג (69 ₪). פילה המושט, שנאפה על אבנים לוהטות, היה עסיסי ומתובל היטב. קיבלתי אותו עם פירה בטטות, וכאילו שזה לא היה מספיק, גם עם קערת סלט ענקית.

לסיכום, הכל היה טעים ובמנות ענק. ככה ציפינו שתהיה גם המנה האחרונה, ולא התאכזבנו. חתמנו את הארוחה עם קינוח מעשי ידי קונדיטוריית בן-עמי הידועה, שענה לשם "גאיה" והורכב מבסיס שוקולד לבן אפוי ומעליו שכבות של מוס שוקולד בלגי בטעם אגוזים ומוס שוקולד לבן בציפוי גנש לבן (28). אה, וגם כדור קצפת ליד, למקרה שזה לא מספיק למישהו.

לסיום סיומת, עשינו סיבוב קל לאורך החוף ושמחנו שמעכשיו אם נרצה עוד ארוחה נהדרת על החוף בשקיעה, אנחנו יודעים בדיוק לאן לחזור - היקב בטיילת נתניה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
היקב  בנתניה
053-9442775

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר