נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תודו שפסטיבל הלימון לא נשמע כמו הדבר הכי מסעיר בעולם. בסך הכל לימון, כמה ססגוני זה כבר יכול להיות? ובכן ידידי קטני האמונה, אחרי הערב האחרון בבליני, הפכתי למעריצה מושבעת של פסטיבלי לימון באשר הם, ואם תזמינו אותי למשהו דומה, אני מבטיחה לבוא בריצה ולא לפקפק לרגע.

פסטיבל הלימון, אשר יובא אל בליני היישר מאיטליה - שם הוא נחגג בכל יוני ונקרא Sagre De Limoni - נפתח בתחרות הלימונצ'לו הביתי. בערב בו נכחתי נאבקו על תואר הליקר המנצח אחד עשר פיינליסטים, אשר הביסו כבר כעשרים מלמנצ'לים נוספים בשלב המוקדמות של התחרות.

חבר השופטים הוזמן להתיישב סביב שולחן ארוך, כשעשרות כוסיות דקיקות מוצבות עליו, מוכנות למילוי. המשקאות נמזגו, הליקרים דורגו, וכטוב ליבנו בלימונצ'לו, החל הערב להיראות כמו חגיגה איטלקית קולנית ומבדרת. החצר היפה של בליני קושטה בקערות רחבות עם הררי לימונים ובקבוקים של המשקה המדובר הוצבו בכל פינה. חזרות להופעה של עידן רייכל שנערכו בסמוך רק הוסיפו לאווירה, ואפילו צפירה עולה ויורדת באדיבות תרגילי פיקוד העורף לא הפריעה לאיש ליהנות.

כאשר סיימו השופטים לנקד, זכינו לטעום כמה ממנות הספיישל הלימוניות אשר יוגשו במסגרת הפסטיבל. היו שם בין השאר שרימפס פלורנזה, כלומר שרימפס קלופים ברוטב לימוני, עם תרד ועגבניות קצוצות, המוגשים על מצע לינגוויני (94 ₪); סקלופיני פיקטה (79 ₪), שהוא סקלופיני עוף ברוטב שמנת, יין לבן, לימון וצלפים ומוגש גם הוא בלווית לינגוויני; והמנה הנבחרת שלי לערב לימוני זה - סלט ארטישוק לימוני ונהדר עם צנוברים (34 ₪), שהייתי מוכנה לחסל חמישה כמותו. לקינוח טעמנו מוס לימון אוורירי ונהדר (34 ₪), מעוטר במרנג איטלקי ונח על מצע טארט שקדים.

כל המנות הללו ומטעמים לימוניים נוספים יהיו זמינים לאורך חודש יוני, לצד התפריט המוכר והאהוב של בליני. בנוסף, ימכרו במהלך החודש בקבוקי לימונצ'לו הנרקחים במקום (59 ₪). אין דרך שמחה יותר לפתוח את הקיץ, חובבי הלימון באשר אתם - חושו.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עד עצם היום הזה
פינה בלב לפיצה פינו
סלייס אוף לוי'ס פיצה
סיטארה והים
ארץ גשן
לתוך ה-Frame
קפה נמרוד - בין הים לגליל
לתוך ה-Frame
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר