נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

היה זה היום האביך ביותר שנראה במחוזותינו, לפחות מאז היום-האביך-ביותר הקודם, שחל לפני שבועיים בערך. האובך היה כבד כל כך, והרוח מציקה, והלחות מעיקה, עד שארשת הפנים של האנשים ברחוב עשתה רושם כי הם כאן רק מכורח צירוף מקרים מצער, ובעוד רגע או שניים יסיימו את ענייניהם בכדור הארץ ויוכלו לשוב אל כוכב הבית הנעים בהרבה. מאדים למשל. דתות רבות ותנועות רוחניות פיתחו דרכים שונות להתגברות על מצוקה אנושית, גם כזו הנובעת מאוויר שלא עושה חשק לנשום אותו. אבל אני מכירה רק שיטה אחת להתגבר על ימים כאלה, ולהיזכר בכל מה שאני אוהבת בכוכב הנוכחי: אוכל, רצוי סושי, והרבה. אם אפשר אז גם איזו כוס אלכוהולית לצידו, בדרך כלל זה עושה את העבודה.

בסיום העבודה אספתי את ענבל על הרמה של האופניים, ושמנו גלגלינו אל רחוב אידלסון, לסניף של מסעדת 'סופר סושי'. בעוד קיר רויאל (20 ₪) טעים ומעקצץ סייע לי להירגע ופתח את התיאבון, ענבל בחרה בצ'ויה (24 ₪), שיכר השזיפים היפני המוכר, כמרענן הרשמי והטעים שלה. מהמטבח שיגרו לנו לטעימה גם כוסית צ'ויה בהירה, מתוקה פחות ומחוכמת יותר מאחותה האדמדמה.

למנות ראשונות בחרנו שתי גרסאות של סלמון: האחת, טטאקי סלמון על מצע אצות ווקאמה (36 ₪), והשנייה היא שיפודי סלמון בטריאקי (37 ₪). השיפודים היו עסיסיים מאוד מבפנים ופריכים מבחוץ. פטריות שמפיניון הוקפצו בעדינות והוגשו לצידם. הטטאקי הגיע בצורת פרוסות גדולות ונפלאות של דג טרי מאוד, צרוב לרגע קל בלבד, מעל לסלט אצות הווקאמה הטעימות. שתי המנות גדולות יותר מן המקובל בכל הנוגע לראשונות במסעדות סושי למיניהן, והנדיבות כאן מבורכת בזכות המרכיבים המצוינים והשילובים המוצלחים ביניהם. 

המשכנו לשלושה רולים של סושי: טונה קראנץ' (34 ₪) הוא רול מטוגן וטעים שענבל חיסלה בשמחה, ושני רולים עם סי בס: האחד סטנדרטי יחסית, עם מלפפון ואבוקדו ועיטור שומשום ירוק (32 ₪), והשני - שימו לב - עטוף בפרוסות חציל מטוגן (34 ₪) ליצירת שידוך מרגש בין התפוצות: יפן ועיראק, מולדת הסביח.

בשלב זה שבענו כמעט לגמרי, אך במאמץ מסוים פינינו מקום לטעימה מהמנות המופיעות בעסקית החדשה של 'סופר סושי'. מחיר העסקית המושקת השבוע עומד על 48 ₪, הכוללים מנה ראשונה, מנה עיקרית לבחירה וכוס שתייה. כעיקרית תוכלו לדגום קומבינציית סושי המכילה את הרולים הטעימים שמאחיהם זכינו לנשנש, או מנה של נודלס או אורז. אלינו שוגרו לבדיקה שתי מנות, ואנו טעמנו בצייתנות, והצטערנו על קיבותינו הנשיות שלא מאפשרות לנו לחסל הכל כמו גברים.

מנת חזה עוף עם אורז וירקות ברוטב קארי, הייתה עשירה בחלב קוקוס ונארזה לטובת הבחור שלי, שמוכן לישון כל לילה בתוך אמבטיה של חלב קוקוס. המנה השנייה כללה אטריות ביצים מוקפצות עם ירקות ועם קוביות טופו גדולות. טופו, כידוע, הוא לא המאכל המוביל בדרך כלל בכל מה שנוגע לעסיסיות וטעם. זה של 'סופר סושי' הפתיע בעסיסיות רבה ולמרות שהיינו שבעות לגמרי, כאמור, וחשבנו לארוז את המנה לטובת הבחור של ענבל, מצאנו את עצמנו גונבות לו עוד ועוד קוביות טופו. השף גילה לי בסוד שהטופו עובר שני שלבים: טיגון ואז הקפצה בבלילה, וזה, כנראה, מה שעושה אותו טעים כל כך.

על אף השובע הגורף, ענבל הודיעה שהיא לא מוותרת על קינוח. היא בחרה בקוביית רוזמרי (26 ₪), והודיעה שהקינוח מעולה, נראה קטן אך למעשה הוא עשיר ומספק עבור שוקוהולית שכמותה. שתי כוסות תה ירוק, המגיע בתוך קנקן זכוכית כפקעת סגורה ונפתח אט-אט לפרח יפהפה (24 ₪), והיינו מוכנות לשוב אל האובך שבחוץ, שבעות ומרוצות מכדי לחוש בו.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול בסופר סושי? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עד עצם היום הזה
פינה בלב לפיצה פינו
סלייס אוף לוי'ס פיצה
סיטארה והים
ארץ גשן
לתוך ה-Frame
קפה נמרוד - בין הים לגליל
לתוך ה-Frame
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר