נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל היום אכלתי סלט. סלט לארוחת בוקר, סלט לארוחת צהריים. "מתי נשחיז את הסכין הזה כבר?!" צווחתי על הבחור בעודי מתייסרת מול ערימות הצנונית והמלפפון. במקום להשתתף במצוקתי הוא נהם עלי בזעף: "זה שאת הולכת למקס ברנר בערב, לא אומר שכולנו צריכים לסבול." "כן, הוא מקנא" הנהנתי בהשלמה והמשכתי לנסר לעצמי את האצבעות.

מוקד הקנאה, הבנתי מיד ברגישות נשית אופיינית, טמון בשיחה שהתרחשה לפני כמה ימים, כשהתבשרתי על משימת הארוחה ב'מקס ברנר', היכל השוקולד הידוע. הודעתי לו בקשיחות ששוקולד זה עניין לבנות, ושהפעם אני לוקחת איתי לארוחה את המתנחלת האהובה עלי, שחוגגת יומולדת ממש בימים אלה. "כשאשלח למשימת סיקור בשרית יותר, אני מבטיחה לקחת אותך", הבטחתי, והוא העמיד פני מקבל את הדין. עד שתקרית הסכין הקהה חשפה את פרצופו האמיתי.

אבל בחורים לחוד ושוקולד לחוד. בערב הנחתי את כל זה מאחורי, זרקתי לפח את שאריות הפלפלים מהצהריים, ועליתי על האוטובוס לרמת החי"ל, לפגוש את המתנחלת היפה ולהתעלל איתה יחד בגזרתנו. כשהגענו ל'מקס ברנר' גילינו סניף עצום ויפהפה. זוגות זוגות התענגו מסביב על שייקים של שוקולד ועוגיות, והורים עם ילדים שהתמזל מזלם זללו כאילו אין מחר בית ספר. בתור התחלה קיבלה כל אחת מאיתנו כוס חיבוק - כוס עגולה ומתוקה ללא ידית, המתאימה באופן מושלם ללפיתה מחממת לב בליל חורף קר. המתנחלת היפה לגמה לה משקה מוקה (19 ₪), ואני חבקתי את השוקולטה האיטלקית שלי (21 ₪) ודמיינתי ליל חורף קר.

הופתענו לגלות שבממלכת השוקולד הזו יש גם אוכל אמיתי, והזמנו שלוש מנות עיקריות בעצתו של שוקי, מנהל המקום. המנות הגיעו בתוך מגשים מלבניים שחורים ומחולקים על ידי מחיצות מעץ. מנת טנדורי חזה עוף (65 ₪) תובלה בחלב קוקוס ובתערובת תבלינים הודית, והגיעה עם תוספת של אורז, שעועית ירוקה וסלט. פילה הדג הצרוב (67 ₪) הוכרז כמנה המנצחת בשלב העיקריות, ומלבד הדג היו במגש גם תפוחי אדמה אפויים בשמנת, סלט ירוק וקרם חצילים עדין. בנוסף טעמנו ניוקי תפוחי אדמה ברוטב כמהין (63 ₪) משביע וטעים.

מלבד עיקריות כגון אלה שדגמנו, יש ב'מקס ברנר' גם סלטים וכריכים, וגולת הכותרת בעיני היא תפריט הילדים המקסים, המעוצב בצורת אגדה וכולל מנות מסחררות חושים עבור קטנטנים, כמו 'מזרק ענק מלא שוקולד שמזריקים ישר לתוך הפה' - איזו דרך מופתית לעשות שולם עם רופא המשפחה.

כמובן שלא עלה בדעתנו לסיים את הארוחה בלי לבחון את תפריט הקינוחים העמוס והמפואר. אחרי התלבטויות רבות החלטנו לא להחליט, ובמילים אחרות לבחור במנת הטעימות הזוגית (79 ₪), הכוללת גרסה מוקטנת של רוב המנות בתפריט. הגיע מגש מלבני מקושט באיורים המוכרים של מקס ברנר, ועליו - קחו נשימה עמוקה - ופל במילוי בננות וקרם טופי, כדור גלידת שוקולד, פרלינים מרובעים כתחליף לאגרול בננות שאזל, שוט של שוקולד חם, ומיני מילקי של עוגיות עם קצפת.

לפני שהספקנו להגיד "מקסברנר" נחת על השולחן מתקן פונדו עם שוקולד מומס, יחד עם קערה מלאה במרשמלו, חתיכות מרנג, ענבים ומנגו, וגריל קטן לצליית כל הכבודה הזו. גם זה חלק ממנת הטעימות. "טוב שאכלתי סלט בבוקר," נאנחתי בפולניות, והמתנחלת השיבה מעולפת: "אם זה הגמול, מצידי שיהיה סלט כל בוקר".

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עד עצם היום הזה
פינה בלב לפיצה פינו
סלייס אוף לוי'ס פיצה
סיטארה והים
ארץ גשן
לתוך ה-Frame
קפה נמרוד - בין הים לגליל
לתוך ה-Frame
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר