נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בימים אלו, כשפרסומת הטלוויזיה מנהלת קמפיין השמצה חסר תקדים כנגד מרקו, גיבור ילדותי מה'לב', חשבתי דווקא על דמות אחרת שחשובה בחיי.  "קיץ, קיץ, כמה חם" אמר בץ מפרפר נחמד, שבינינו, נטה להתלונן קצת יותר מדי, ולא ידע כמה צדק. יהיו אלו החום והלחות התל אביבית שגרמו לי ולמדריך התיירים להעמיס את עצמנו על הרכב ולנהוג לטיילת בת ים.  המשוואה פשוטה: אם חם הולכים לים.  

ה'ביסטרו בר' שוכן במיקום הכי שווה בבת ים, הטיילת.  כבר כשנכנסו התרשמנו מהאווירה האינטימית, העיצוב המלוטש והבר המרשים, ואכן מתברר שהביסטרו בר הקיים מזה חמש וחצי שנים, עבר מתיחת פנים לאחרונה. התיישבנו בכורסאות הלבנות אל מול חלון גדול המשקיף אל הים, נשמנו עמוק, חייכנו ונרגענו.  

בנקודה זו נחשפנו אל הפייה הטובה שלנו מהמסעדה - אנג'ל,  שהייתה נעימה, אדיבה וחייכנית, וחשוב מכך, מדריכה מצוינת בנבכי התפריט המגוון. תוך זמן קצר הגיעו לשולחן קוביות דג סלמון בציפוי שומשום שחור ולבן, על מצע אבוקדו, כאשר מעליהן פטריות ורוטב חמאת סויה (49 ₪) וכן סביצ'ה דרום אמריקאי, מבשר דניס, קצוץ דק במרינדה דרום אמריקאית, על מצע סלט אבוקדו בליווי צנימים (49 ₪). מדריך התיירים מולי התמוגג מקוביות הדניס הקטנטנות, ומהשילוב המוצלח במיוחד בין המרינדה לבין האבוקדו.  אני לעומתו, רק הנהנתי בהסכמה שכן בלי ספק זו הייתה  אחת ממנות הסביצ'ה הטובות שיצא לעבדכם הנאמן לטעום.  

עם המנות העיקריות מוגשת לשולחן גם מנת לחם הבית.  את שלנו קיבלנו כמקדמה יחד עם הראשונות. ואכן, לשולחן הגיע לחם רך ומהביל בליווי ארבע פנכות קטנות שהכילו חמאה מתובלת, טחינה, כרובית צרובה ברוטב צ'ילי, וסלט חציל ופלפל. במקום קיים גם תפריט סושי ומאחר והמדריך חובב מושבע של כל מעדן שיוצא מהמטבח האסייתי הזמנו, לא מעט בזכות המלצתה החמה של אנג'ל, כוכבת הערב, את רול הקוויאר מאקי - רול חם עם סלמון, קנפיו, גבינת פרומעז, קוויאר שחור ואדום צמחוני (56 ₪). לאחר ששנינו סיימנו להתקוטט עם מקלות האכילה על החתיכה האחרונה, ציין המדריך את גודל המנות הראשונות, ואכן, המנות היו מאד נדיבות וזה בהחלט בלשון המעטה.  תוסיפו לזה כוס גמלא ריזלינג (30 ₪) לכל סועד (לעיתים רחוקות המדריך נמצא במצב פיכח) ותקבלו ארוחה מפנקת ומשביעה בהחלט.  

אלא שלא לנו המנוחה, אנשי עמל אנו, ולכן נגשנו למלאכה העיקרית - העיקריות. בעוד המדריך מנסה לנוח מעט תוך עישון סיגריה, הגיעו אחר כבוד, ויש כבוד, המנות העיקריות, מלוות במנה נוספת ונהדרת של לחם הבית  ורביעיית הסלטים. המדריך צלל אל תוך מנת דג דניס שלם בגריל, ברוטב לימון ועשבי תיבול שהגיע עם הום פרייז מעולים (99 ₪), ואילו מולי נח סטייק פילה בקר בגריל, ברוטב יין אדום אשר הגיע יחד עם פירה עדין ומח עצם (109 ₪).  את מח העצם גירדתי בשקיקה מתוך העצם עצמה.  בבשר עצמו ניכרה האיכות, שהובהרה כשהוסבר לנו כי הן פילה הבקר והן האנטרקוט מיושנים במקום.  מצידו השני של השולחן נשמע רק קרקוש הסכו"ם שהבהיר כי גם שם נרשמה חוויה מענגת. 

בעוד המדריך שמולי קרוב לנקודת עלפון,  הסברתי לו אני את התיאוריה הידועה בנוגע למגירת האוכל ומגירת הקינוחים בבטן. מבטו התוהה ומעורפל ההכרה הבהיר לי שאני לבד בעניין.  בהמלצתה הנמרצת של אנג'ל  הגיע לשולחננו קינוח בשם שרלוט, מקפא גבינה על בסיס קדאיף ורוטב תותים (39 ₪)  גרגורי ההנאה שלי הוציאו את המדריך מהקומה ששרתה עליו והוא אישר את התלהבותי כמוצדקת.  

לאחר פרידה מלאת רגש מאנג'ל,  עלינו על הרכב בדרך הביתה. "שים מזגן" אמרתי למדריך, ולא יכולתי שלא להרגיש שאחרי ערב טעים ונעים בביסטרו-בר על הטיילת, גם בץ מפרפר נחמד היה קצת פחות ממורמר.  

 

* הכותב היה אורח המקום.

* רוצים גם אתם לאכול בביסטרו בר? לחצו כאן לקבלת קופון שווה במיוחד

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשם החירות, השוויון והאחווה
דגים בפסגה
להכבש לצמיתות
הריעו לצ'ורסקו
בחוף של פפה
הבשר של אלברט
גורמה בגלבוע
ויוה אספניה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר