נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז איך אתם הולכים לבלות בחופשה? אצלנו בין סיבוב בתי הכנסת, המנגל המסורתי והסוכות בחנייה משתדלים לפחות פעם אחת להתארגן ולפקוד בית אוכל איכותי. כזה שממוקם במקום שנעים לשבת בו בנחת גם לפני שהאוכל מוגש וליהנות מהנוף, שנעים לאכול בו וגם לזלול, ללגום בירה צוננת או יין טוב ובעיקר כזה, שבתום הארוחה אפשר עדיין לשבת בו זמן מה ולפטפט פטפוט נינוח. מצאתי מקום כזה בדיוק בפאתי פתח תקווה. אלפרדו שמו.

אלפרדו שוכנת בלב ליבו של פארק חביב ושקט. אמנם במהלך היום תוכלו למצוא המולה רבתי בעשרות בנייני ההייטק שמסביב ואלפי העובדים בהם שזמנם קצר אך לעת לילה החניונים מתרוקנים, הציפורים מצייצות והאוירה נעשית רגועה הרבה יותר. אני הגעתי לשם עם יאיר שהיה רעב מאוד, גבותיו מכווצות וכתפיו שחוחות מעמל יומו והיה שמח מאוד להתרווח על אחת הספות אחרי יום מטורף של ריצות. מזל שהוצאתי אותו קצת מבית המשפט בו הוא מבלה את רוב שעות הערות שלו לצד טיפוסים מפוקפקים וכריכים מפוקפקים עוד יותר.

האהבה באוויר
אלפרדו מיועדת לזוגות שמתחשק להם קצת רומנטיקה אבל גם למשפחות שמתחשק להם קצת יחד. גם זה וגם זה זה הולך כאן יופי כי המסעדה מרווחת ומוארת אך לא הומה מידי. התפריט לעומת זאת רחב מאוד והתקשינו מאוד בבחירה עד שלבסוף עשינו החלטה נבונה ולקחנו מנות ראשונות שהכניסו אותנו למצב רוח איטלקי.

התחלנו במנת ארנצ'יני (35 ₪) שהוא למעשה הפלאפל של הסיציליאנים - כדורי אורז בציפוי פירורי לחם המטוגנים בשמן עמוק ובאלפרדו תמצאו אותם ממולאים בגבינה מתובלת טבולים בשלולית פסטו ורוטב עגבניות סמיך. מדובר במאכל רחוב בצורת כדורים פריכים וכתומים ומכאן שמו שפירושו תפוזים קטנים אך כל קשר בין תפוז למנה הזו מקרי בהחלט. לקחנו גם גלילות חצילים ממולאות בגבינות ופלפל קלוי (35 ₪) שהיו נהדרות והוגשו עם סלט ורוטב רענן שאיזן את המנה. לצידן ביקשנו וקיבלנו פיצה אנטיפסטי (52 ₪) שהיתה שמנמנה בדיוק במידה ועמוסה בירקות קלויים. מומלץ.

עיקר דבר
בהמשך יאיר הרעב חיסל מנת פנה מלנזנה (51 ₪) שהוגשה בליווי קוביות חציל (שעל שמם המנה), זיתים ירוקים ורוטב עגבניות מצוין. כל המנות הוגשו מהבילות והורגשה טריות המרכיבים דבר שאינו ברור מאליו בימים טרופים אלו. נעים להתארח במטבח שבו מתבצעת עבודה מקצועית ומיומנת ונשמרת איכות גבוהה ואחידה בכל אחת מהמנות שיוצאת אל השולחן. מילה טובה מגיעה גם לצוות המלצרים שידע להיות מדוייק בהמלצותיו, אדיב בהתנהלותו ובעיקר בלתי מורגש רוב הזמן, כפי שראוי.

אומנם כל המנות שטעמנו היו מעולות וראוי להדגיש זאת שוב, אך בלטה מעליהן המנה העיקרית עליה המליץ המלצר שלנו שהתעקש שננסה גם את חטיבת הדגים המעולה בתפריט. ואכן, פילה דניס (110 ₪) מושלם הגיע לשולחננו ועליו שכבה פריכה ונהדרת של עשבי תיבול שגרמו לבשר הדג העסיסי להתפצפץ אצלי בחיך. לבחירתנו לווה הדג המלכותי עם מנת צ'יפס פריך וסלט טרי שהיו מדהימים ושמחתי מאוד לכלות אותה עד תום ללא עזרת יאיר שהתמלא מהמנות האחרות. אמנם מחירה גבוה אך בשקלול גודלה והתוספות הנדיבות היא למעשה אחת המנות המשתלמות שתוכלו למצוא.

מתוק לו
גם בשלב הקינוחים נענינו להמלצת הצוות במקום ומהתצוגה המרשימה של עוגות הבית בחרנו בעוגת שוקולד וויסקי (36 ₪) - שילוב שנשמע מוצלח ומתברר כמעלף. גם עוגה שזכתה לכינוי גבנ"ש מבלי שהסכימו לגלות לנו במה מדובר (גבינה ושוקולד? גבינה שווה? גבינה שחבל על הזמן?) עד שהגיעה לשולחננו עוגת גבינה מוצקה בעלת מרקם רך באופן יוצא מן הכלל. עם כל ביס מהקינוח הפך יאיר ורוד וחייכן, דיבורו איטי יותר ועיניו בורקות. אני מניח שנראיתי כמוהו גם אני. מה לעשות, האוכל עושה את שלו - אחרי ארוחה טובה העולם נראה נעים יותר, הלילה נראה בהיר יותר ויום העבודה המפרך של מחר נראה רחוק יותר. קבענו לבוא שוב וכששמע אותנו המלצר, ציין שבשבוע הבא אלפרדו פותחים סניף חדש ברעננה. מבטיחים לבדוק.

חשבון בבקשה
גלילות חציל - 35 ₪
ארנצ'יני - 35 ₪
פיצה אנטיפסטי - 52 ₪
פנה מלנז'נה - 51 ₪
פילה דניס - 110 ₪
עוגת שוקולד ויסקי - 36 ₪
עוגת גבנ"ש - 36 ₪
הפוך קטן - 12 ₪
טובורג (1/3 ליטר) - 21 ₪
סה"כ - 388 ש"ח לארוחה דשנה ומפנקת.

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבשר הכי טוב בשלושת הקצבים
 ארוחת ערב באטמוספירה
סמרקנד, את טובה אלינו
שמוליק כהן – מוסד קולינרי בתל אביב
ארוחה שווה בשאול בשרים באור יהודה
ביקור מוצלח במסעדת ארמיס
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
ארוחת ערב במסעדת 206 דגים