נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בפעם הראשונה ששומעים את צמד המלים "אליזבת Q " ייתכן כי לא מבינים ישר במה מדובר. אפשר לנסות ולתהות על קנקנו של השם – מה מסמל או מביע, אבל פסיעה ראשונה ומאוד מומלצת  לתוך "הממלכה" (רמז...) תוכל לפתור את הדילמה במהרה. כאשר על הקיר הגדול של המסעדה מצוירת המלכה - כבר אי אפשר לטעות. Queen אליזבת בכבודה ובעצמה, מזמינה אתכם לחוויה קולינרית.

ציור הענק המתנוסס על הקיר המוקפד והססגוני, כיאה למלכה, מהווה השראה למקום כולו. אליזבת "משקיפה" על הסועדים ממעל ובין לבין בהיסח הדעת, אתה לעיתים מוצא את עצמך מגניב אליה מבט או שניים ונזכר, שמול המלכה צריך לאכול בקפידה רבה – ללא מרפקים על השולחן, עם מזלג וסכין ומפית שתלויה מהצווארון. מול תמונת הענק משתרע קיר מראות המשושים, כדי שאליזבת תוכל לראות את עצמה וגם הסועדים. ביחד, אחד מול השני, מייצרים הקירות המעוצבים אווירה חמימה אליה מתמזג בטבעיות הבר המשופע. אצל המלכה אפשר לאכול כיד המלך והתפריט אכן עשיר מאוד, כך שכמעט כל סועד, קטן וגדול, יוכל למצוא שם את אשר חפצה נפשו.

בחצר המלכה
מגוון המנות הראשונות בתפריט ארוך, כך שכבר בשלב ראשוני זה נאלצנו לבקש סיוע ממנהל המקום. אחרי שהבנו את מצב העניינים, ניגשנו למלאכה. תחילה הונחו לפנינו סלט ירוק ממבחר ירקות טריים (12 ₪), פילה חציל (14 ₪), טאפאס פטריות (14 ₪), חומוס-טחינה (15 ₪) וקרפצ'יו פילה בקר (30 ₪). שלל המנות הראשונות הותירו בנו רושם עז כי כל מנה הייתה מוקפדת לא פחות מקודמתה, כשעיקר התרשמותנו הייתה נתונה לפילה חציל ששייט לו ברוטב יוגורט מצוין. מאידך, לא יכולנו שלא לשוב אל שורשינו הישראלים וכך, מצאנו את עצמנו מנגבים בשקיקה את החומוס מהצלחת, בעזרת פיתות מהבילות. רק בדיעבד הסתבר לנו מה מקור טעמו המשובח של החומוס – כל בוקר מחדש נרקח המאכל בו במקום.

שולחן מלכותי במיוחד
אחרי הפתיחה הטובה מאוד, התפנינו לעיקר. גם שם, כמו בשלב הפתיחה, המבחר רחב. בעצה אחת כיוונו עצמנו לנוע לאזור הבשרים ומספר דקות לאחר ההזמנה נחו על שולחננו פילה (99 ₪) שהגיע עם תוספת פירה וכן, המבורגר ספרדי (42 ₪) שהוגש עם תוספת צ'יפס. אם המנות הראשונות עברו את המבחן בהצלחה, הרי שהעיקריות אפילו הצטיינו.

הפילה היה עשוי במידה הנכונה וללא גינונים רבים סביב מלבד רוטב היין המצוין והיה מעודן ועסיסי. עם זאת, לא רק הפילה שיחק תפקיד מרכזי, כאשר התרשמנו עמוקות מהקציצה המצוינת שהרכיבה את ההמבורגר הספרדי. מעליה, נמסך בעדינות רוטב צ'ילי שהסב את מידת החריפות הרצויה - כזו שעושה חשק לביס, ואז עוד אחד ועוד אחד, וכל שנותר לנו זה להתענג עד הביס האחרון. נוסיף ואף נאמר (אם המלכה לא הייתה צופה, היינו עושים זאת אף בפה מלא) שההמבורגר של אליזבת יכול בהחלט להתחרות עם מיטב ההמבורגרים של המסעדות המובילות.

ליווי צמוד
לקראת סיום ושוב במטרה להקל עלינו, הובאו לנו הקינוחים על מגש כדי שנוכל לברור ולחבר את הרצוי לנו מבין אלה. היות והיינו מלאים למדי, בחרנו בקינוח אחד בשם "סניקרס" (32 ₪). מדובר בחצי כדור שחלקו העליון מורכב משוקולד לבן ובפנים מלא בנוגט ואגוזים.

את החוויה בחצר המלכה תוכלו להשיג בכל יום בשבוע, גם בשבתות וחגים. מ- 9:00 בבוקר ועד הסועד האחרון היא פתוחה לקהל הרחב, מציעה את מיטב מרכולתה. מי שחושק לפתוח את הבוקר בליווי המלכה ישמח לדעת, כי כעת מוצעת ארוחת בוקר במחיר משוגע לרגל ההשקה - 39 ₪ בלבד.
אז אמנם מסעדת "המלכה" ממוקמת במתחם יכין סנטר בפתח תקווה, כמה מאות אלפי מיילים מארמון בקינגהאם בבריטניה שם היא יושבת ולא מוכנה לוותר על כסאה, אך חרף המרחק הרב היא מצליחה ועושה גם עושה הרבה כבוד למלכה.

חשבון בבקשה
סלט ירוק ממבחר ירקות טריים - 12 ₪
פילה חציל - 14 ₪
טאפאס פטריות - 14 ₪
חומוס-טחינה - 15 ₪
קרפצ'יו פילה בקר - 30 ₪
פילה עם פירה - 99 ₪
המבורגר ספרדי - 42 ₪
סניקרס - 32 ₪
קולה 11 ₪ (X2)
סה"כ - 280 ₪ לפני טיפ. כן, רק 280 ₪ לפני טיפ. ממש לא הרבה כסף, ובהינתן העושר והטעם, הרי שזכינו.


*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
מנה במסעדת דדה (צילום: באדיבות המקום)
חוויה קולינרית עם פאנץ' ליין
כשפנטסיה הופכת למציאות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר