נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפעם, ברשותכם, תנו לי להתחיל מהסוף. במילה אחת - מ-צ-ו-י-ן! ועכשיו, אחרי שאמרנו זאת, יש בידכם שתי אפשרויות: לנטוש את הכתב ולגשת לבחון את הקביעה, או לקרוא אותה עד סופה (לא תשתעממו, מבטיח), ואז לבחון את הקביעה. בכל מקרה, לא בכל יום זוכים לחוויה קולינרית שנוגעת בחושים רבים.

לא נחה גם באמצע השבוע
בערב יום שלישי הגענו למסעדת פנסטיה, הנמצאת מזה שנה וחצי במתחם המסעדות של yes planet בראשון לציון. מספר הסועדים במסעדה לא היה גדול, אולם תוך זמן קצר, שניות לפני שקיבלנו את מנת הפתיחה, הבחנו כי כמעט בן-רגע נתמלאה המסעדה והפכה גדושה מפה לפה. השקט שאפף את המקום רגע קודם לכן הפך להתרחשות, ואין הרבה סימנים מעידים, לפחות ראשוניים טרם המנות, על טיבה של מסעדה מאשר היותה מלאה והומה באמצע השבוע.

ובכל זאת, ריבוי האורחים לא הפחית כהוא זה מטיב השירות שניתן לסועדים. היחס האישי שהעניקו אנשי הצוות היה נפלא. החל מהסבר מפורט לכל דורש וכלה בשירות יעיל, מהיר ואדיב, כזה שמייצר תחושה חמה ומאוד נעימה.

סלטים עם בשורה טובה
רגע אחרי שהתרשמנו מהעיצוב הנאה של פנטסיה והחשיבה המוקפדת על ארגונה, נחתו על שולחננו בזו אחר זו מנותיה. תחילה נשנשנו ברוסקטת גבינת עיזים מותכת קלות על טוסט מלחם דגנים עם סילאן ופקאן סיני (34 ₪), שפיתחה ופתחה את התיאבון שלנו. המשכנו עם שני סלטים: סלט פנטסיה (58 ₪) שכולל פטריות מקופצות, ירקות, טונה, גבינה בולגרית ועוד, וסלט איזבלה (56 ₪) שכולל ירקות, פירות העונה וגבינת רוקפור. 

הבשורה הטובה היא טריות ואיכות חומרי הגלם – אחד הנדבכים המרכזיים לטיבן של מנות - מהם מורכבים הסלטים בפנטסיה. הבשורה הרעה היא שזה ייחשב, לדעתנו, כפשע להיות בפנטסיה ולא להזמין סלט איזבלה. השילוב הנהדר בין מתיקותם העדינה של הפירות לגבינת הרוקפור יוצר מיזוג טעמים נעים שלא מפסיק לענג את החך.

הסלטים המעולים הפחיתו מעט את הקיבולת, אך העלו את הרצון לטעום עוד. בעיקריות דגמנו פרימג'יו קווטרו (פסטה ברוטב ארבע גבינות: גאודה, מוצרלה, רוקפור ופרמזן, ותרד, 58 ₪) וקרוק מאדאם (טוסטים עם ביצי עין, גבינת אמנטל, חזה אווז וסלמון וסלט ירוק, 52 ₪). רוטב הפסטה היה סמיך במידה הרצויה ויצר נופך ומרקם עשיר למנה. נראה גם שארוחת הבוקר הצרפתית לא בכדי נוספה מתפריט הבוקר גם לתפריט העיקריות לאור הביקוש הרב למנה המוצלחת.

מי אנחנו שנסרב למתוק?
לאחר שסיימנו את העיקריות נודע לנו כי שמו של השף הינו ולדה ג'וקנוביץ', ושלחנו לו מחמאות. ובפנטזיה יש אף קונדיטורית מקצועית בשם מירב פרץ, כך שהבנו כי למרות שעברנו את השלב העיקרי מצפות לנו עוד הפתעות מרנינות בדרך.

גייסנו כוחות נוספים, כי מי אנחנו שנסרב למתוק, ועוד מקצועי? בהמלצת האחמ"שית דנית הגיעה אחר כבוד מנת טעימות הקינוחים הזוגית (84 ₪) אל שולחננו. עמוסת טובין מכל הסוגים ובכל הצבעים היא הייתה: קלאסי, סושי שוקולד, פונדו רושר, קאפקייק ריבת חלב, שוט שוקולד ועוד כהנה וכהנה. דרוכים יצאנו לקראת המערכה, ובסופה שקט ושלווה לאור קינוחי השוקולד המעולים. בתוספת פעמיים פפסי (12 ₪) הסתכמה הארוחה ב-366 ₪ לפני טיפ.

רגע לפני סיום הארוחה נפגשנו עם לקוחה קבועה שפוקדת עם משפחתה את המסעדה מאז שנפתחה בתדירות גבוהה, לפחות פעם בשבוע: "האוכל נהדר אבל בזכות אנשי הצוות הנהדרים אני חוזרת למקום שוב ושוב. אני מרגישה כאן כמו בת בית, ונהנית מכל רגע פה". לא יכולנו לסכם זאת בצורה נכונה ומדויקת יותר. פנטסיה!

חשבון בבקשה:
ברוסקטת גבינת עיזים מלחם דגנים עם סילאן ופקאן סיני - 34 ₪
סלט פנטסיה - 58 ₪
וסלט איזבלה - 56 ₪
פרימג'יו קווטרו (פסטה ברוטב ארבע גבינות ותרד) - 58 ₪
קרוק מאדאם - 52 ₪
פלטת קינוחים זוגית - 84 ₪
2 פפסי - 12 ₪
סה"כ - 366 ₪


* כתבה פרסומית
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
מנה במסעדת דדה (צילום: באדיבות המקום)
חוויה קולינרית עם פאנץ' ליין
כמו באגדות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר