נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בא לי להרגיש תייר! לישון בבית מלון במרכז העיר, לטייל ברחובות לא מוכרים, לשאוף תרבות שונה, ארכיטקטורה עתיקה ויפה, לראות גורדי שחקים שלידם עזריאלי נראה כמו בית צמוד קרקע, לאכול במסעדות מקומיות. בא לי להרגיש תייר!!!

יום שני בשבוע ועבדכם הנאמן אוסף פעמיו ויוצא לג'סיקה רסטרו בר בטיילת תל אביב רק כי שמע על מקום שגורם לך להרגיש תייר בלי לצאת מתל אביב. כמי שגר וחי בתל אביב/רמת גן כבר למעלה משש שנים, תמיד ידעתי שהברים והמסעדות הנושקים לטיילת תל אביב פונות יותר אל קהל התיירים ופחות למקומיים. אותי לימדו שרוטשילד/ בזל/ דיזינגוף וסביבתם הם תל אביב, ולטיילת מגיעים כשרוצים לרוץ או בדרך לאחד מהחופים (לצוד תיירות/ תיירים, כך שמעתי). כנראה שמוריי לעיר לא הכירו את הפינות החשובות באמת.

הייתה כולה תוצרת חוץ
את פנינו מקבלת מארחת נחמדה שמלווה אותנו מהטיילת ההומה והרועשת (בעיקר בשפות זרות), לתוך ג'סיקה, בר מסעדה שנפתח רק לפני שנה וחצי וכבר הספיק לבנות לעצמו את שמו הטוב. הגענו ביום שבו נתנו שואו אמיתי שחקן העבר ופרשן הספורט הצבעוני מערוץ 1 - לייזי גורדון ואיתו, בחיבור פשוט מושלם, ספק ילדה ספק אישה – דפנה ארמוני. שני חצאי סטלה כדי להרוות את צמאוננו והערב ממשיך לו.

עוד לפני שהספקנו להחליף כמה מילים עם לייזי, נחתו על שולחננו, או יותר נכון לבר עליו ישבנו במרכז המסעדה, קרפצ'יו סינטה בתיבול לימון בלסמי, חמוציות ופיסטוקים קלויים (44 ₪) – מעדן של ממש, עשוי מעולה ופותח תיאבון ומרגז נוסח יפו, מתכון פרטי המוגש עם פירה מעושן (44 ₪) – ט-ע-י-ם! בנוסף הזמנו גם ניוקי סלמון בקרם שמנת (44 ₪) ואת לחם הבית שנאפה במקום ומגיע בליווי טחינה, שמן זית בלסמי וחרדל דיז'ון.

עיקר העניין
רגע סטופ, מה זה המנות האלה ולמה נראה כאילו גדולי השפים הוציאו אותן תחת ידיהם? אני חייב לומר בכנות מלאה שמדובר בהפתעה אמיתית. הטעם מושלם והמחירים איך נאמר, לא ממש מייצגים את האיכות המעולה - המנה הכי יקרה בתפריט עולה 94 ₪ (תבינו לבד את הכדאיות). עם הקרפצ'יו והמרגז הזמנו גם שני חצאי סטלה נוספים, הפסקה כדי ליהנות מההופעה, וממשיכים עם העיקריות.

הלכנו על אחת ממנות הדגל - טבעות סינטה משובצות באספרגוס על מצע פטוצ'יני פסטו לצד סלט יער, פטריות, בצל ועלי מנגולד (74 ₪ ). בנוסף, ביקשנו לנסות את הקורדון בלו ממולא בכבד, בצל ופטריות, לצד סלט עגבניות שרי ופטריות חם (74 ₪). נראה לי שאם אציין שוב את המילה טעים בכתבה כבר לא תאמינו לי אז..... מאוד!

איך בסוף השבוע היא באופן קבוע לא לבד..
אחרי שמילאנו קיבתנו בהנאה ישבנו לצ'וטט קצת עם אבי הבעלים, שלרגעים במהלך הערב הייתי בטוח כי הוא אחרון העובדים במקום שמתזז ועושה הכל, החל מהוצאת מנות וכלה בכיוון הסאונד תוך שאינו פוסח לרגע על אף אורח בביתו. אבי מספק כי המקום נולדו לפני שנה וחצי ואת השם, כפי שכבר צוין, קיבל בהשראת ג'סיקה ראביט. מטרתו העיקרית של אבי בשורה התחתונה היא לגרום לכם לצאת מופתעים - מהמקום, מהאווירה, מתחושת השייכות, מאיכות המנות ובעיקר, מזה שלא צריך למשכן את טבעת הנישואים כדי לאכול במסעדה טובה. ואם לשפוט לפי כמות התודות והפידבקים שהורעפו במקום ובמכתבים הוא אכן עומד בכך. יצאנו מופתעים.

לחובבי הערבים הברזילאים נספר כי בכל חמישי ושישי החל משעה לפני חצות, הופך המקום את עורו, השולחנות זזים הצידה ומפנים מקומם לטובת הרקדניות והרקדנים כשהאווירה הופכת ברזילאית, סקסית וחושנית. (איך אומרים ג'סיקה בפורטוגזית?) בנוסף, בכל חמישי מתקיים ערב בשרים שמוקדש לנתחי הפרימיום שבתפריט לצד התפריט הקבוע. אז אולי זה המיקום המבטיח בקרב התיירים, אולי בגלל הקרבה לשגרירות ארצות הברית, אולי בגלל הופעת הסול מיוזיק בניצוחם של לייזי גורדון ודפנה ארמוני המצוינים יחד אבל נשבע לכם שלמספר שעות הרגשתי בחו"ל!

לפתוח ארנקים
קרפצ'יו סינטה 44 ₪
מרגז נוסח יפו  44 ₪
ניוקי סלמון 44 ₪
סינטה יער  74 ₪
קורדון בלו 74 ₪
4 חצאי סטלה  120 ₪
400 ₪ סה"כ.
לי כבר יש תוכניות לסופ"ש הקרוב, מה איתכם?

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה
חלום בנס ציונה