נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9345574 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

רובינא בתל אביב
תל אביב
פאב-בר
נייט שיפט בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר
יוליה בתל אביב
תל אביב
מסעדת דגים
הזמן שולחן
ארנולד בתל אביב
תל אביב
פאב-בר
לוסי בתל אביב
תל אביב
מסעדה אתיופית
הזמן שולחן
ספורה בר תל אביב בתל אביב
תל אביב
פאב-בר, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על ג'סיקה רסטרו בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
feldroni - תמונה
feldroni מבקר מתחיל
רמה גבוהה
5.0
05/03/18

באנו עם המשפחה. מדהים, אכלנו דג לברק עטוף בפיסטוקים וסטייק אנטריקוט עסיסי ומטורף.. המחיר היה מעל 100 שח למנה אבל אלה המנות הכי יקרות בתפריט. יש היצע מחירים רחב, גם הכנפיים שהזמנו... כראשונה היו מעולות ועלו 26 שח. הקוקטיילים מעולים, מומלץ לטעום! לא לשכוח את המלצרית שכיוונה אותנו למנות הנכונות לטעם שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren - תמונה
Oren 2 ביקורות
מאכזב יקר ולא מוצדק
1.8
26/12/15

בילנו סופש זוגי בתל אביב. קבלנו המלצה מחבר על ג׳סיקה. הזמנו שולחן ל 2 ובהמלצת המלצרית והמארחת הזמנו את העיקרת פלטת בשרים ל -2 סועדים. המלצרית סיפרה שזו מנה גדולה וברוב המקרים זוג לא... מצליח לסיים כזו מנה. נשמע משכנע. המנה הגיע על פלטת עץ יפה וכללה: 4- רצועות אנטריקוט סביר לא יותר מכך, 4 נקניקיות מרגז סבירות, 4 צלעות כבש קטנות וקרות, 4 -5 קבב שנראה כמו קציצות קנויות, חזה עוף ממולא במשהו עם פטריות, מספר פרוסות תפו"א אפוי וזהו.... פלטת הבשרים מגיעה עם סלט ירקות נחמד ולחם הבית קטן ומעניין שהיה הדבר הכי טעים בסיפור. המחיר 148 ש"ח לסועד שזה המון ולא מצדיק. חבל ןמאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
מדהים!!!
4.8
16/08/15

היינו 4 סועדים. הזמנו 4 מנות פתיחה שהיו מצויינות ו4 מנות עיקריות. כל המנות היו מעולות והשירות היה מדהים. למנות הפתיחה לקחנו: סלמון משעושן, קרפציו, רביולי וניוקי. המנות העיקריות היו... צלעות טלה, פלטת בשרים ואנטריקוט ג'סיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת!!
5.0
16/11/14

עוד בכניסה למקום הרגשתי שיש פה משהו אחר.. מהאוכל הטעים והמגוון (במחיר שפוי!), האלכוהול המשובח והקוקטיילים המשגעים.. השירות אדיב והצוות לא מפסיק לגרום לחייך! מסתבר שכל ערב יש סצנה חדשה,... אז הם לא מפסיקים להפתיע.. וכמובן, נוף משגע לטיילת ולים.. תודה על החוויה האדירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
3.8
15/03/14

טוב, נתחיל באוכל: - בשר טעים, אך לא משהו מפתיע במיוחד - הדג עם פיסטוקים פשוט מעולה!!!ממליץ בחום! - האוכל הגיעה אחרי אולי 10-15 דקות, מהר מאוד. -השירות מהיר וטוב חוץ מפריט קטן, (ככול... הנראה מלצרים לא קשורים לשולחנות מסוימים, לכן כול אחד שואל את אותם שאלות וזה קצת מפריע לארוכה ושיחה). -ועוד פרט שעלול להרוס את כול הערב, בחצות המסעדה עוברת למתכון מסיבה, מזיזים שולחנות וכאלה.( נכנסנו ב22:30 ואף אחד לא הזכיז את הדבר עד ל23:45, ואז גם דרשו מאיתנו לעבור שולחן( זאת לא הייתה בדיוק בקשה) ומחצות הציקו עם תשלום עבור המסיבה, למרות שלא תכננו לרקוד אלא לשבת במיסעדה ולהתענג על על האוכל)!!! ויחד עם זאת האוכל היה מספיק טוב כדי שנצא עם חיוך למרות הדברים המעצבנים בסוף הביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה רגועה
1
אווירה יוקרתית
0
קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5104072

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה