נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביסטרו גרינברג
במרכז המסחרי של אזורי חן נפתח גרינברג ביסטרו, בית קפה-מסעדה בקו התפר שבין פריז לניו יורק. הבעלים הם היזם והמסעדן צביקי עשת והשף אליאב גולדברג, אשר שיתפו פעולה ברשת נובה ג'ויה כבעלים וכשף בהתאמה, וכעת החליטו לצאת לדרך עצמאית. התפריט מתכתב עם תפריטי ביסטרו במנות שהוכיחו את עצמן: פטה כבד עוף, פסטות, פיש אנד צ'יפס ועוד, כאשר לכל אחת נוסף משהו שהופך אותה למעניינת ברמת הרוטב או חיבור בין חומרי גלם: גרינברג ברד (18 ₪), באגט פריך וחם עם חמאת צ'דר, שום, צ'ילי ופטרוזיליה, סלט קיסר עם או בלי עוף (48/54 ₪), אספרגוס בגריל (42 ₪) וסוגי המבורגר שונים (58-64 ₪) עם שלל תוספות, רטבים מקוריים, צ'יפס משובח וסלט ירוק קטן ורענן. בקינוחים אסור לפספס מוס שוקולד (34 ₪) אוורירי שמוגש על ידי מלצרית שמגיעה לשולחן עם שני דליי פח גדולים מלאים מוס וקצפת, ומעבירה בכף גדולה לצלחת אישית. לכל הנ"ל נלווים שירות מפנק וקשוב, פסקול שמתכתב דווקא עם אגן הים התיכון אבל עושה שמח באוזניים ואווירת שיק צפון תל אביבית. בסופי שבוע מוצע ספיישל בראנץ' עם מנות קלאסיות כקרוק מאדאם וסטייק בגריל עם ביצת עין ושמנת חמוצה בבאגט טרי, ובקרוב יצטרפו כריכי בשר צלוי ומעושן וסלטים ומנות חמות לאכילה במקום או לקחת הביתה. אפשר לשבת בפנים בחלל מעוצב או במרפסת שעוטפת את הביסטרו, אבל הכי כיף דווקא בגינה מול הכניסה עם מתחם פיקניק, דשא, ספסלים וצליות. לכאן מוזמנים אורחי גרינברג להזמין כריך ובירה בדלי ולאכול בחוץ בצורה לא פורמאלית בלי לדאוג לילדים.
ביסטרו גרינברג
אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, תל אביב, 03-7414228 
שעות פעילות: א'-שבת 07:00 עד אחרון הלקוחות 

גרינברג. עיצוב: דן טרוים. צילום: יונתן בלום

ZAZU
למוקד הבילוי באזור התעשייה הישן בראשון לציון נוספה זאזו, מסעדה חדשה שמתכתבת עם מטבחי הים התיכון - צפון אפריקה ואיטליה, יוון והבלקנים, טורקיה והטעמים השורשיים של המטבח הישראלי המקומי. השפים יהונתן ברבי ויותם רביבו הרכיבו תפריט צבעוני ושמח על בסיס חומרי גלם מקומיים כגון עשבי תיבול טריים, שמן זית משובח, תבלינים מכל פינה בעולם, ירקות איכותיים, בשר מיושן ודברים טובים מהים שעלו בחכה: שקדי טלה צרובים עם סלט עגבניות, כוסברה, פלפל חריף וקרם עריסה ולימון כבוש (38 ₪); סרדינים שלמים טריים בסגנון יפואי (44 ₪), פטריות צרובות בשמן זית, שום, ג'ינג'ר ובצל ירוק בתחמיץ רימונים וגבינת בושה מותכת (29 ₪), צופינו – תבשיל דגים ופירות ים בציר טרגון ועגבניות עם זרעי שומן קלויים ופסטיס (96 ₪), חצי עוף ללא עצמות במילוי קונפי שום ופטרוזיליה על ריזוטו פתיתים ופטריות (78 ₪) ועוד. אל המנות מצטרפים יינות מרשימה שנבחרה בקפידה וקוקטיילים שהרכיב צוות בר מיומן. חלל המסעדה עוצב אף הוא בסגנון ים תיכוני עם תריסי עץ נוסטלגיים, לבני זכוכית המזכירות ויטרינה מבית סבתא וסורגי ברזל צבועים לבן במראה ערבסקה. במרכז המסעדה ניצב בר גדול שמתעורר לחיים בשעות הלילה, ממש כמו בבתי אוכל ובטברנות שלחופי הים התיכון. בנוסף מציעה המסעדה ארוחת טעימות בשולחן שף לשמונה אנשים הממוקם הכי קרוב שאפשר למטבח ופאטיו לארוחות ערב קיציות.
ZAZU
משה בקר 12, ראשון לציון, 03-6005456
שעות פעילות: א'-שבת 12:00 עד אחרון הלקוחות

ZAZU. צילום: דניאל לילה

סיציליאנו
רשת מזון מהיר חדשה בסגנון איטלקי המתמחה בפיצות, פסטות וקלצונה בניחוח סיציליאני מקורי פתחה סניף ראשון בקריית אונו. אורן לוני מבעלי רשת בורגרים, YOYO yogurtland ועוד חבר לאבי דניאל וחיים חלפון ויחד הם אימצו את סניף הדגל של סיציליאנו שהושק בראש פינה בשנת 2009 על ידי אוסוולדו קוסטא, שף סיציליאני שפתח פיצרייה שכונתית קטנה שהפכה להצלחה מסחררת עבור תושבי הצפון. ההבנה כי הקהל הישראלי אוהב את סיציליאנו הובילה להחלטה למקסם את הצלחת המותג על ידי הקמת רשת מסעדות איטלקיות באותו שם במטרה ליצור חוויה סיציליאנית אמיתית בפריסה ארצית. הסניף הראשון שנפתח בקריית אונו מעוצב בסגנון איטלקי כפרי ומציע תפריט עשיר: פיצה משפחתית (45-69 ₪), 7  סוגי פסטה טרייה במגוון רטבים (32 -35 ₪), סלטים (29 -35 ₪), סוגי קלצונה שונים (24 ₪) וארוחות ילדים: משולש פיצה + טרופית + הפתעה (19 ₪) או פסטה ברוטב עגבניות + טרופית + הפתעה (29 ₪). במקביל מקימה הרשת בימים אלו עוד 4 סניפים ברעננה (רחוב אחוזה 93),  תל אביב (רחוב בן יהודה 46), מתחם שרונה וחולון (רחוב סוקולוב 49), וצופה פתיחה של 30  סניפים  בפריסה ארצית ובאמצעות זכיינים עד סוף שנת 2014.
סיציליאנו
רחוב שלמה המלך 40, קריית אונו, 03-6133325
שעות פעילות: א' – ה' 12:00 –23:00, שבת – שעה אחרי צאת שבת ועד חצות

פסטה פנה - רשת סיציליאנו. צילום: מיה לוי

Dylan's Art Café
בתל אביב לא חסרים בתי קפה אבל תמיד יש מקום לעוד. דילנ'ס ארט קפה, בית קפה-מסעדה קטן ואינטימי, נפתח לאחרונה בסמוך לרובע הגלריות של תל אביב כהגשמת חלום של סער גולן, איש שוק ההון ופיננסים שהחליט לעזוב את התחום ורועי ליבפלד, בשלן מוכשר שמתעסק בתחום האוכל כבר מגיל צעיר. שניהם החליטו לקחת את התחביב הראשי צעד אחד קדימה ופתחו בית קפה-מסעדה-גלריה שייתן במה לאמנים צעירים וותיקים מכל התחומים ויאפשר להם להציג את עבודותיהם ללא תמורה. "בית של תרבות", כפי שהמקום מגדיר את עצמו. התפריט כולל ארוחות בוקר (כ-45 ₪), מנות ראשונות דוגמת קפרזה (28 ₪) וקינואה שחורה וסלמון (32 ₪), כריכים וסלטים (כ-40 ₪), פסטות ומנות עיקריות. לילדים מוצע תפריט מיוחד של ארוחת בוקר, מיני פנקייקס, שניצלונים ופירה ומנות נוספות במחיר אחיד של 30 ₪. אפשר לבחור לשבת במרפסת קדמית הפונה אל הרחוב ומשקיפה לים, בחלל פנימי ממוזג לצד התערוכות המתחלפות או על הבר. בחצר שבהמשך מסתתרת גינת אחורית יפיפייה ושלווה. במקום חדר פרטי עם מרפסת פרטית לאירועים עד 20 איש.
Dylan's Art Café
פרישמן 20, תל אביב, 03-5221168
שעות פעילות: א'-ו' 8:00-23:00, שבת 9:00-23:00

dylan's. צילום: יח
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח