נגישות
נגישות

להתחתן על שפת הים

טלי ואלון החליטו לחגוג את היום המאושר בחייהם במסעדת יאמה שבחוף השרון. הים הכחול, הבריזה, העיצוב והאוכל הטוב הפכו את האירוע להצלחה שעלתה על הציפיות. פגשנו את הזוג הטרי כדי לשמוע מה הופך חתונה להצלחה

אירועים המסעדות של rest
אלדד שחר
תאריך פרסום: 23/08/2014, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
כשטלי ואלון החליטו למסד את הקשר, היה להם ברור שהחתונה שלהם לא הולכת להיראות כמו עוד חתונה שנראית כאילו יצאה מפס הייצור של החתונות הישראליות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שטלי ואלון הם מעצבים מוכשרים שמחפשים אחר מקום מיוחד. לאור זאת, אתם יכולים מן הסתם לתאר לעצמכם שלא מעט מקומות נפסלו על הסף בטרם בחר הזוג המאושר את המקום המושלם ביותר עבורו.

אהבה ממבט ראשון
עם זאת, טלי מספרת שכבר ברגע הראשון שבו דרכו על דק העץ הענק של מסעדת יאמה, היה להם ברור שהגיעו למקום שבו יעמדו תחת חופה וקידושין. המרפסת הפונה לים, שממוקמת מתחת לכיפת השמיים, גרמה להם לאושר גדול והנכונות של צוות ההפקה במסעדה לזרום עם כל רעיון שהעלו, יצירתי וצבעוני ככל שיהיה, גרמה להם להתאהב.

לשתות כאילו אין מחר
מועד החתונה נקבע ליום לפני ערב שבועות, ומאחר ולמחרת אף אחד לא צריך היה ללכת לעבודה, האלכוהול במהלך הערב לא הפסיק לזרום. אלון התרשם במיוחד ממבחר האלכוהול האינסופי של היאמה, שכלל בין היתר לא פחות מארבעה ברזי בירה שונים. בניגוד לחתונות אחרות שבהן לרוב נוצר "פקק תנועה" באזור הבר, בחתונה של טלי ואלון הצוות של היאמה דאג להרוות את צימאונם של החוגגים מבלי לגזול ולו דקה מיותרת מזמנם.
נוף שאין שני לו. מסעדת יאמה

רמז לרמת האלכוהול הגבוהה קיבלו האורחים כבר עם הגיעם. כל אורח קיבל לידיו כוסית קאווה שבקרקעיתה דובדבן ומטריית קוקטייל שנחה על משטח החול בכניסה לאירוע. על הכוס צוין שם האורח ומספר השולחן שלו. מקוריים כבר אמרנו?

דבר הכלה: לחיי ההתאמה המושלמת
"מה שבאמת מיוחד במסעדת יאמה", אומרת טלי, "זה הנוף המדהים שלא רואים משום מקום אחר. להתחתן בשקיעה מול הים זה פשוט חלום. חוץ מזה, הצוות של הפקת האירועים מסוגל להתאים את האירוע בדיוק, אבל בדיוק למידות של הלקוח. בארוחת הטעימות, למשל, זכינו לטעום פחות או יותר כל מנה אפשרית וניתנה לנו האפשרות לבחור מנה מסוימת ולהנחות את השף המוכשר לשנות את הטעמים של המנה בהתאם להעדפות האישיות שלנו".
מגוון של אפשרויות ישיבה. מסעדת יאמה

"חוץ מזה נתנו לנו לשנות לחלוטין את המערך של השולחנות ושל הכיסאות וכך יכולנו ליהנות ממגוון של אפשרויות ישיבה. חלק מהאורחים ישבו על כיסאות בר לצד שולחנות מוגבהים, חלק התפנקו על הספות הרחבות והנוחות, חלק ישבו במעין לאונג'ים אלגנטיים ועבור החבר'ה המבוגרים יותר סידרנו שולחנות סטנדרטיים כדי שכל אחד ימצא את המקום המושלם ביותר עבורו כמו שאנחנו מצאנו את יאמה". 

דבר החתן: שלווה בחסות הגלים
אלון אומר שמה שהוא הכי אהב בחתונה ובמסעדת יאמה זה שלא היה מדובר על עוד מקום שגרתי ועל עוד חתונה שמפיקים אותה כדי לעשות V. לדבריו ברגע שהאורחים הגיעו למקום, נפלה עליהם תחושה של רוגע ושלווה, ככל הנראה תוצאה של הבריזה, של רחש הגלים המתנפצים ושל העיצוב המיוחד של המקום. החופה התקיימה בדיוק בשקיעה ומיותר לציין שאף לא עין אחת נותרה יבשה כשאלון שבר את הכוס כמו גדול.
אוכל טוב, ים ובריזה. מסעדת יאמה

סך הכול הגיעו לאירוע מאתיים מוזמנים, מה שהפך את האירוע לאינטימי וחמים במיוחד. החתונה, שהחלה בשעה שש בערב, נמשכה עד השעה אחת אחר חצות, וכל אותה העת המוזיקה ניגנה ועמדת הבופה המשיכה לפעול, כדי שחס וחלילה לא יישאר אורח אחד רעב. בסוף האירוע האורחים קיבלו במתנה את אדניות צמחי התבלין שעיצבנו במיוחד לכבוד האירוע בעצמנו ושקישטו כל אחד ואחד מהשולחנות במהלך הערב.

מקום: יאמה, רמות ים 6, חוף השרון, הרצליה.
מספר מוזמנים: 200.
מחיר: משתנה בהתאם לתפריט.
חניה: בשפע.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת