נגישות
נגישות

ברי קוקטיילים מומלצים בארץ שיערבבו אתכם טעים ונעים

קוקטייל צבעוני ומיוחד לצד אוכל גורמה - לכבוד החורף, רקחנו עבורכם את ברי הקוקטיילים הכי שווים ונכונים בטעם ובאווירה, שיערבבו לכם את המיטב של הז'אנר!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 29/11/2022, 11:36 תאריך עדכון: 13/12/2022, 10:36
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ישראלים אוהבים צבעוני וטעים, וכמה שיותר ממנו. זו אחת הסיבות להתפשטות סצנת הקוקטיילים, שרק הולכת וגדלה עם ברי קוקטיילים רבים, שנפתחים ופורחים כמו קוקטייל אחרי הגשם. כי מעבר לאלכוהול, יש בכל קוקטייל עולם שלם של טעמים, טקסטורות,  צבעים וארכיטקטורת לגימה מושלמת ומגוונת, שמתאימה לכל אדם עפ"י אישיותו ומצב רוחו. אז במיוחד לקראת החורף שהתחיל ממש לאחרונה, בחרנו לכם את ברי הקוקטיילים הכי שווים שיש, לצד מנות גורמה טעימות ומושקעות, קוקטיילים שיערבבו לכם את הראש, הלב והנשמה, ויגרמו לסערת חושים ורגשות.

איך בחרנו את ה'קוקטייל בר' המומלץ שלנו?

וספר, הבית, SOCIAL CLUB, איפריאל רד, זוטא, זאלמה אכבר, TYLER Cocktail Bar, מצפון ועד דרום הארץ, קוקטיילי הבר שבחרנו הם עכשוויים, פופולריים, עם סוגים ייחודיים להם ותפריט משובח, והם עומדים בקריטריונים הבאים, שהופכים אותם למאסטרים בתחום:

  • הקוקטייל זה הלב - אמנם יש קוקטיילים בכל בר, אבל לא כל בר הוא בר קוקטיילים. בחרנו מקומות שמקדישים את כל תשומת הלב לקוקטייל העומד במרכז התפריט והמקום.
  • קומבינציה חושנית ואומנותית - קוקטיילים שהם הגשמה של טעם, צבע, טקסטורה וריח.
  • גיוון ומקוריות – אנחנו אוהבים שיש רשימה מגוונת של קוקטיילים מסוגים שונים, וכמובן כמה שיותר יצירתיים ובלתי נשכחים - כל בר והקוקטיילים שלו.
  • מלצרים מיומנים – במקומות המומלצים, אנשי הצוות שולטים בחומר, יודעים איזה קוקטייל מתאים לסיטואציה שלכם, לאוכל שלכם ולמצב האהבה שבשולחן, והם מכירים כל פיפס ממרכיבי הקוקטייל ויידעו לנווט אתכם נכון.

צילום: שאטרסטוק

וספר – קוקטיילים משוגעים לאנשים מחוספסים

קבלו במחיאות כפיים ועם הרבה כבוד את בר הקוקטיילים הראשון של חיפה, המגיש קוקטיילים קלאסיים לצד קוקטיילים להרפתקנים שבחבורה, עם המון טקסטורות, סירופים, פירות וצבעים ואינסוף טעמים, המוגשים כמו תצוגת אופנה של גדולי המעצבים. לצד הקוקטיילים, תמצאו מנות מצוינות של צלחות קטנות עם טאפאסים, כריכים, פיצות וקינוחים, שמשלימים יפה את האלכוהול של הלילה.

מה אוכלים? למנה ראשונה כדאי לקחת: כרובית שלמה אפויה בתנור, בראטוורסט/צ’וריסו - תפו”א אפוי עם חרדל, סביח מפורק, 4 גבינות 4 ריבות; למנה עיקרית, קחו את אחד מהסנדוויצ'ים המושחתים שיש כאן, כמו למשל: קורנביף עם אמנטל או גרילד האם אנד צ’יז - בריוש, צ’דר, אמנטל, שינקן מעושן וחמאה, כשפיצת החזיר המפורק תסגור לכם את הפינה. לקינוח, חובה לקחת את הקראק פאי ואת מנות הנשנושים של זיתים/בוטנים/קורנישונים.

מה שותים? יש תפריט שלם המוקדש אך ורק לקוקטיילים, ולכן הבחירה היא קשה. המומלצים שלנו הם: A Bit Of Everything Julep -  קוניאק קורווזייה, בקרדי גולד, אמרו אוורנה, ליקר אפרסק נענע או ה- Jordan’s Breakfast - ברבן וודפורד ריזרב, קפה קולדברו, צ’אי, ביטרס.

מה באווירה? הבר שוכן במתחם יפיפה בעיר התחתית, בין הים לסמטאות המחוספסות והבניינים העתיקים וכמו המוסיקה, המנות והאלכוהול, כך גם האווירה סקסית ואפילה ומתאימה למסתתרים, לסקרנים ולמגווני הזוגיות השגרתית.

צילום: שאטרסטוק

וספר, כתובת: דוברין 7 חיפה, 053-9387834

הבית – למי שמחפש קוקטיילים והתכרבלות

מדובר בבר מסעדה, שמביא את התשלובת המנצחת של קוקטיילים מטורפים מתוצרת הבית, לצד מיטב המנות מהמטבח האיטלקי - פתיחים, סלטים, פיצות ומנות עיקריות, טעמים איטלקים ואלכוהול מהסרטים, שיעיפו אתכם לסיור בפרדסים.

מה אוכלים? קרפצ'יו סלק, כרובית מטוגנת, סיגר דגים פיקנטי, חציל גבינות לצד פיצה בולגרית מופלאה ופטריות, 4 גבינות בתנור ולקינוח, סופלה שוקולד עם גלידת וניל לפתיחת הצ'אקרות.

מה שותים? במקום יש מגוון קוקטיילים, מהפשוטים והמוכרים, כמו: מוחיטו, ועד למתוחכמים עם שמות ומרכיבים מגניבים, כמו למשל: המטבח של אמא - קוקטייל חמים ונעים כמו אצל אמא - על בסיס רום, קוקוס, תות וחמוציות; תרופת סבתא - קוקטייל מתובל על בסיס וויסקי אמריקאי, 2 ליקרים צרפתיים ולימון, ושימו לב גם לקוקטייל של חנה - הקוקטייל הקלאסי של המקומיים, הכולל: ג'יין אננס, לימון וטוני.

מה באווירה? בר אינטימי עם תחושת בית של פעם, רומנטי ומתאים לימי החורף ולהתכרבלות הדדית. אז אם אתם בעניין, זה המקום להמון גרגורים על קוקטיילים טעימים.

צילום: הבית

הבית, כתובת: המייסדים 33, פרדס- חנה כרכור, 053-6200180

SOCIAL CLUB – לקוקטייל עם החבר'ה או ה'בסטי'

אם חיפשתם קוקטיילים מיוחדים ומצוינים שיטריפו לכם את החושים, ה-'סושיאל קלאב' הוא המקום הנכון. תמצאו כאן מגוון קוקטיילים מדהימים בכל הטעמים, שיעשו לכם ים של שמייח, לצד מנות נהדרות ומקוריות, ממש כמו האלכוהול.

מה אוכלים? בראשונות -  אנדיב וסלקים צלויים עם גבינת בושה, פטה כבד אווז עם לחם מהגריל וריבת בצל, רוסטביף בעישון ביתי עם ירקות מהגריל. בעיקריות – אנטריקוט בגריל וברוסקטת כבדים לצד ניוקי עשיר.

מה שותים? יש כאן מספר קוקטיילים טעימים ובלתי נשכחים, כמו: HELENA, הכולל: וודפורד ריזרב, נוילי אמבר, אורז׳ה, פטל, אננס, צ׳ילי חריף,MARTINI LYCHE AND HIBISCUS - ג׳ין בומביי ספייר, מרטיני ביאנקו, סן ג׳רמן, ליצ׳י, ליים-יוזו, היביסקוס וגם קוקטייל ה- MADE IN CUBA - רום בקרדי לבן, סן ג׳רמן, ליים, מלפפונים, נענע שירענן לכם את היום ויחמם אתכם בלילה.

מה באווירה? המקום מגניב והיפסטרי בעיצובו, ולכן הוא מתאים למפגש סוציאלי וקולני עם הח'ברה, או לחילופין, לדייט של אוהבים או סטוץ מזדמן.

צילום: שאטרסטוק

SOCIAL CLUB , כתובת: רוטשילד 45, תל אביב, 053-9439453

אימפריאל רד – תשוקה אדומה של קוקטיילים

אם בא לכם לטוס לניו אורלינס, רק בלי כרטיס טיסה, איפריאל רד הוא הבר הנכון בשבילכם! מדובר במקום, המדורג בין 20 הברים העולמיים הכי טובים, עם קומבינציה מנצחת של קוקטיילים מופלאים לצד מנות גורמה עדכניות ומשובחות.

מה אוכלים? סלט סלקים כבושים, סלט עגבניות מטורפות, אנטריקוט צרוב בגריל וסופלקי טלה קצוץ, לצד לחם הבית ומטבלים.

מה שותים? במקום תמצאו עשרות סוגים של קוקטיילים שמתאימים לכל אחד ואחת, עפ"י האוכל ומצב הרוח שלכם. המומלצים שלנו הם JD’S SALTY - ג'ק דניאלס מעורבב עם סירופ קרמל מלוח, BENGAL COCKTAIL - רום ג'מייקני מעושן, קואנטרו, אננס, לימון וביטרים - אקזוטי וטרופי, קוקטייל שמעורר תאווה ...

מה באווירה? אימפריאל רד הוא בר אפלולי באווירה של חו"ל, עם מוזיקת ג'אז ברקע,  שמעניקה תחושה חושנית ומתאימה לדייט ראשון וזורם, או לדייט לוהט במיוחד על קוקטיילים ואוכל מושלמים.

צילום: אימפריאל רד

אימפריאל רד, כתובת: קריית ענבים, 053-4362892

זוטא – קוקטיילים למסתוריים, להרפתקנים ולחורשי מזימות וטעמים

אחד מברי הקוקטיילים הפופולריים ביותר בירושלים, השייך למסעדן יענקלה תורג'מן ולמיקסולוג עמית גלעד. הבר נותן מקום של כבוד לקוקטיילים הקלאסיים, שיוצאים כאן משובחים במיוחד, לצד מנות שף נפלאות הבאות בלחם או בקערה, וגם נתחי בשרים משובחים.

מה אוכלים? צלחת מאזטים הכוללת: פוקצ'ה שמן זית ורוזמרין, צ׳אטני חצילים, ממרח עגבניות, טחינה לימונית, טפנד זיתי קלאמטה, זית איטלקי, צלחת נקניקים בייצור עצמי הכוללת: סלמי קוניאק, ברסאולה מסינטה, קורנביף, קורנישון, איולי שום ופוקצ׳ה, ברוסקטה קוד מעושן, בצל מוחמץ, גרגר נחלים ואת אחת ממנות הבשר המושלמות, כמו: 250 גרם אנטריקוט צלוי בגריל פחמים, רוטב חרדל תפוחים, פוטטו צ'יפס או 200 גרם טטאקי דנוור, סלסה ועשבי תיבול.

מה שותים? תפריט הקוקטיילים של זוטא מחולק לארבעה – קלאסיים, עונתיים, טרופיים ופירותיים וזוטא קולקשין, כשבכל קטגוריה יש קוקטיילים מופלאים, שהופכים את מלאכת הבחירה לקשה. בעונתי, יש את PARK AVENUE - בהשראת רחובותיה המפוארים של ניו יורק - קוקטייל וויסקי צלול וקציפת יין אדום מפתיעה, וויסקי, לימון, קציפת יין. בפירותי - מומלץ לקחת את -IT'S TEA TIME - הגרסה המקומית לתה והלימון האנגלי, רום, שמבורד, תה שחור, יוזו - קוקטייל שיגרום לנסיך צ'ארלס להסמיק מקנאה. בקולקשיין - שווה לקחת את - BLACK SEASON קוקטייל מפתיע בטעמו, הכולל טחינה שחורה, טקילה, לימון, אורז'ה ובקלאסי - כדאי לקחת את ה- TRINIDAD SOUR VE עם טעמים עמוקים, שיביאו תובנות עמוקות של אנגוסטורה ביטרס, ברבן, אורג'ה, ליים.

מה באווירה? מדובר בבר קוקטיילים אינטימי וחמים, הבנוי מעץ עם תאורה עדינה ומתאים לרומנטיקנים, לגותים שבחבורה, למסתוריים ולמי שמבין עניין בקוקטיילים ואוהב לטעום אותם משובחים ומפתיעים.

צילום: שאטרסטוק

זוטא, כתובת: דוד המלך 10, ירושלים, 02-6222313

זאלמה אכבר קוקטייל בר – לאנשי לילה צעירים והיפסטרים שרוצים את הדה-בסט

מדובר באחד הברים הכי מפתיעים ומגניבים של דרום ארצנו, שקירותיו אדומים ותקרותיו גבוהות ועוצב בהשראת הברים האסורים של תקופת היובש בארה"ב. במקום תמצאו סוגים רבים ומגוונים של קוקטיילים, לצד מנות מפתיעות היושבות בול לצד הקוקטייל ומבטיחות ערב באווירה אפלולית של חו"ל.

מה אוכלים? הטחינה של העבה - גרגירי חומוס חמימים, טחינה הר ברכה, זרעי עגבנייה, שום קונפי, שמן זית ולאפות בטאבון לצד ברוסקטת ארטישוק, גבינה מנחמת - ברי צעירה בדבש חמאה, זעתר טרי ושקדים קלויים. אל תוותרו על 'הפריקסה של אדמונד' - לחמניית פריקסה ביתית, אסאדו בבישול ארוך, איולי ציפוטלה, קורנישונים ועלים טריים ומנת הפיצה לבנה - קרם מסקרפונה, גבינת פרמז'ן ושום, מוצרלה מקומית ותוספת לבחירה.

מה שותים? יש כאן קוקטיילים רבים וטובים, המוגשים בעיצובים שלא היו מביישים את בוגרי בצלאל בתערוכת הגמר העיצובית שלהם. המומלצים שלנו בטעם, במראה ובסגנון הם: ברבה - ג'וני ווקר דאבל בלאק, מחית סלק ביתית, טנקירי בהשריית גבינה כחולה, לימון ואקווה פאבה, פייסל סוויזל - תערובת רום קאריבי, צ'ינאר, מחית פסיפלורה, מי דבש, לימון, קראול ביטרס וטבסקו. 'בסגנון ישן' - זאקפה 23, ביטר ארטישוק איטלקי, אפרול, ארומטיק ביטרס ושוקולד מריר מלוח. לסיום, 'הברון אדמונד השני' - תערובת וויסקי סקוטי עשירה, ליקר קפה, קמפרי, שרי אמונטיאדו, ביטרס ושוקולד המשמש גם כקינוח סופני ומושלם.

מה באווירה? מקום סופר רומנטי, סופר מעוצב, סופר מגניב שמתאים לצעירים שרוצים לקרוע את העולם, להיפסטרים דרומיים ולמי שבא לו על רומנטיקה מסוקסת.

צילום: שאטרסטוק

זאלמה כתובת: הנגרים 4, באר שבע, 053-4245698

 

TYLER Cocktail Bar – קוקטיילים אינטימיים לשעת לילה חושנית

מדובר במקום אינטימי, במקום הכי דרומי בארץ, הלא היא העיר אילת, וכולל קוקטיילים מיוחדים הנעשים עם תמציות וסירופים, שנרקחים במקום ע"י דניאל ואולג - בעלי המקום. לצד הקוקטיילים המשובחים, תמצאו מנות שרינג מגניבות ונשנושים שמתאימים בול למנעד הקוקטיילים המוגש במקום.

מה אוכלים? נאצ'וס, פלטת גבינות משובחת, טוסטונים עם מתבלים, פופקורן ושאר נשנושי בר.

מה שותים? יש כאן עשרות סוגים של קוקטיילים מופלאים, וההמלצה שלנו היא לקחת כמה ולשתות לאט ובבטחה. כדי שלא תלכו לאיבוד, המומלצים שלנו הם: ה- - SAIL AWAY רום לבן וכהה, ליקר בננה, גויאבה, אננס ופסיפלורה ליים וה-JUNGLER  - רום לבן וכהה, מחית מנגו, קוקוס מתובל, ליים.

מה באווירה? בבר יש אווירה חמימה ואינטימית, שמתאימה לזוגות ביישנים או לדייט עם אחוזי הצלחה גבוהים.

צילום: טיילר קוקטייל בר

טיילר קוקטייל בר,

כתובת: דרך יותם 5, אילת, 053-7931686

רוצים עוד?

לכל ברי הקוקטיילים בישראל הקליקו כאן

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
TYLER Cocktail Bar באילת
053-7931686
וספר קוקטייל בר בחיפה
053-9387834
הבית בפרדס חנה-כרכור
053-6200180
סושיאל  קלאב בתל אביב
053-9439453
אימפריאל רד בקריית ענבים
053-4362892
זאלמה בבאר שבע
053-4245698

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת