נגישות
נגישות

הטייק אווי הכי שווה בעיר: 6 משלוחים מושלמים לילדים

איפה ה"טייק אווי" הכי שווה בעיר? היכן הפיצה המושיעה ואיפה יש שניצל מגנוב? קבלו את מצעד המנות המנצחות לילדים עצבניים שתקועים בבית ופשוט מתים מרעב!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 28/08/2022, 9:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את יושבת בעבודה תחת המזגן, עם קפה ובפוזיציית רגל על רגל - כשלפתע האידיליה נקטעת. הילד מתקשר וצורח לך באוזן כמה שהוא מת מרעב, וכמה שהאוכל שהשארת מגעיל. ובכן, באותו רגע בא לך למסור אותו עם סל אימוץ משובח, לשלוח אותו לפנימייה מעבר לים או פשוט לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד ולהגיד לו בנימה יפה ובשיא הפוליטיקלי קורקט: "לך תחפש...". אבל בגלל שאת פחות בקטע של מריבות עם צוציק קטן וחמוד, כמובן שעדיף להזמין לו משלוח של אוכל טעים במיוחד. תוכלי לבחור עבורו ממגוון מנות טייק אווי משובחות, וכך תינצלי מאופטלגין ומספת הפסיכולוג. אז רגע לפני החזרה לספסל הלימודים, כשכולם כבר שחוקים מעצבים, קבלו את מצעד המנות המנצחות לילדים שתקועים בבית בחופש!

פיצה קיד, מושלמת לקידס שלכם

עם ותק של למעלה מ-20 שנה, פיצה קיד הבינה כבר מזמן את הפסיכולוגיה של הצאצאים הקטנים. עם בצק טרי ואיכותי, רוטב מושלם ומגוון תוספות שמתאימות לכל ילד באשר הוא, היא המקום המדויק להגיע ולקחת פיצה לצוהריים. שימו לב, שמעבר לפיצות, יש במקום גם מבחר פסטות, סלטים, מאפים וה-BOOM הגדול הוא מגוון קינוחים ב-10 ₪ בלבד! לא תבואו? ההמלצה שלנו היא לקחת מגש ענק או מגש אישי – תלוי בכמות הילדים הרעבים ושפע קינוחי הבית.

צילום: פיצה קיד

פיצה קיד. שד' דוב הוז 63, חולון, 053-8092718

מוזס – ממלכת המבורגרים שמרגיעה ילדים

מיום הקמתה ב-2003, מוזס הפכה לשם דבר לאוהבי ההמבורגרים, ובמיוחד לילדים מריירים שרק מחכים לקבל את קציצת הבשר הזו! מ"מיני מי" - המבורגרים קטנים, ועד לגדולים עם תוספות מגניבות, כמו: טבעות בצל, נאגטס וכנפיים, סנדוויצ'ים, סוגי צ'יפס, סלטים ובשרים, יש כאן כל מה שילדים צריכים. מומלץ לקחת צ'יפס רגיל לצד צ'יפס בטטה, וכמה מההמבורגרים הטעמים שבתפריט, כמו למשל הדאבל צ'יז בורגר. אם הם מתחת לגיל עשר, הכי שווה לקחת את ארוחת הילדים הכוללת: מנה עיקרית כהמבורגר, שניצל, חזה עוף, כנפיים + תוספת צד כמו צ'יפס, פירה או אורז + כוס שתייה ואפילו קינוח גלידה טעים מבית בן & ג'ריס. הילדים יעופו עד הגג מאושר, ואתם תוכלו לדלג מאושר על עוד ארוחת צוהריים שתזרקו לפח.

צילום: מוזס

מוזס. רוטשילד 35, תל אביב, 053-7104407 ובכל סניפי הרשת

סרפינה הופכת ילדים עצלנים לאיטלקים שבעים

סרפינה היא הבשורה הטובה לתקועים בבית ולדיירי הספה בסלון, כשהיא מביאה לילדים את פסטת החלומות שלהם במגוון צורות, רטבים ומרקמים! התפריט כולל מגוון ענק של פיצות, פסטות וסלטים, כשההמלצה שלנו היא ללכת על פטוצ'יני עגבניות עם פרמז'ן, כי זה הבייסיק שכל ילד אוהב, לצד פטוצ'יני פטריות ברוטב שמנת – שני טעמים קלאסיים שמתאימים לכולם. כמובן שהדיל המגניב הוא גם לקחת לפחות פיצה אחת לדרך, כמו הביאנקה פורמז'יו מפוצצת הגבינות, וגם לארוז איזה קינוח מתקתק כדי שההורים ירצו לבכות על הכתף של עצמם.

צילום: סרפינה

סרפינה. איינשטיין 10, תל אביב, 053-6113054

WOK STREET  -  ה'סטריט פוד' הכי נכון להם ולכם

ווק סטריט היא אימפריית האוכל האסיאתי המתוק/חמוץ החריף והטעים, שכל הילדים אוהבים, ושגם אתם תוכלו 'להתחזר' על השאריות שלהם. כל ילד יכול להרכיב את המוקפץ האהוב עליו לפי טעמו האישי, ולבחור את המנה המושלמת שלו - ירקות, בוטנים, בשר, טופו, עוף וכל מה שבא להם, לצד מרקים, ג'בטות, אגרול ואפילו קינוחים לאריזה, כמו סופלה שוקולד חם שיחמם להם את הלב.

צילום: וורק סטריט

וורק סטריט. שד' הנשיא 129, מרכז הכרמל, חיפה, 053-9380736

אושי אושי  - סושי אולטימטיבי לבטטות הכורסא

אושי אושי היא רשת עם עשרות סניפים, המושלמת לילדים. לא משנה מה הילדים ירכיבו למנת הטייקאווי שלהם, זה יהיה טעים, משביע ועם טעם של עוד. אם מדובר בשני ילדים, אז הם ישמחו לחלוק את קומבינציית אוקינאווה, הכוללת 28 יחידות מגניבות ומעניינות. אם כל אחד אחראי על עצמו וטעמו, אז הם לבטח ייהנו לבחור ממגוון הסושי הטעים, כמו למשל פקאנקו רול – רול עם קרם טופו ופקאן. אם מדובר בחבורת ילדים רעבה במיוחד שבא לכם לפנק לקראת סוף הקיץ, אז הזמינו להם את קומבינציית ה- COMBO FRIENDLY, שכוללת עשרות יחידות סושי מפנקות במגש חייכן אחד. אל תצפו לשאריות, כי לא יישאר לכם כלום, חוץ אולי מחתיכת אצה, כי זה מה שילדים משאירים לרוב כאות תודה להוריהם שהביאו אותם עד הלום ומעבר לאופק.

צילום: אושי אושי

אושי אושי. סוקולוב 49, חולון, 053-5494916

שיפודי הכרם – אחלה של דיל, אחלה של שניצל

ילדים אוהבים שניצלים, אבל לא את שלכם! כי מה לעשות שהשניצלים הכי טובים הם אלו שנעשים בשמן ותיק ועסיסי, עם הפרורים הנכונים וזמן טיגון מדויק. בבית תמיד זה יוצא רך מדי, בהיר ובקיצור... זה לא זה. הקראנץ' האמיתי של השניצל הוא פקטור חשוב, ובשיפודי הכרם תוכלו להרוויח אותו ב'עסקית הקטנה', שכוללת: שיפוד לבחירה של קבב | פרגית | לבבות | כבד עוף או שניצל קראנץ', לצד שתי תוספות, כמו: צ'יפס, טבעות בצל, אורז ועוד - הנה לנו ארוחה שבהחלט מספקת את הילדודס. לרעבים במיוחד, מומלץ לארוז הביתה גם חומוס, טחינה, חמוצים ופיתות וכמה צ'ורוסים לקינוח. מי יודע, אולי תוכלו לחגוג על שאריות ניגוב של חומוס עם פיתה, שכבר מזמן איבדה טריותה, אבל עדיין תיכנס אחר כבוד לבטן.

צילום: שיפודי הכרם

שיפודי הכרם. נחליאל 28, תל אביב, 053-4905121

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיצה קיד בחולון
053-8092718
מוזס בתל אביב
053-7104407
סרפינה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-6113054
wok street בחיפה
053-9380736
אושי אושי חולון בחולון
053-5494916

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!