נגישות
נגישות

מצעד המסעדות הקרירות: 7 מסעדות מושלמות לקיץ!

היכן נמצאות המסעדות הצפוניות הכי טעימות וקרירות ולמה חייבים סוודר במסעדות הכי שוות בירושלים? קבלו את מצעד המסעדות שחובה לברוח אליהן מהחום הכבד ולרענן עצמכם!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 23/08/2022, 18:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חודש אוגוסט הרותח כבר כאן וזה בדיוק הזמן למצוא את המסעדות הכי קרירות - המסעדות שממוקמות במקומות הכי ממוזגים שתמצאו בישראל הבוערת, עם קולינריה לוהטת ומובחרת! מהחרמון ומג'דל שמס, צפת, הגולן, מטולה וירושלים – ריכזנו עבורכם את מיטב המסעדות החורפיות שניתן ליהנות מהן גם בקיץ. לא לשכוח לקחת סוודר, כי אנו מבטיחים לכם שצריך כזה, וגם אולי זוג נעליים להחלפה כיוון שקריר ונעים להפליא כאן. אז תתכוננו לגורמה הכי קריר של קיץ 2022.

מג'דל שמס על אוכל דרוזי משובח

מעבר לזה שהוא אחד היישובים הדרוזים הכי יפים שיש, הוא גם בין הגבוהים שבהם, עם גובה של 1,230-1,120 מטרים מעל פני הים - מה שמבטיח לכם מזג אוויר קריר ונעים, על רקע נוף מהמם של החרמון. במקום עצמו יש מגוון אטרקציות וטיולים שאפר לעשות, כולל סיור לחרמון ולמבצר קלעת נמרוד המדהים ביופיו, קרטינג ואבובי קיץ בחרמון ועוד. במג'דל עצמה, מומלץ לאכול במסעדת באב שרקי הנפלאה, המציגה את המטבח הדרוזי במלוא תפארתו. במקום, אוכל דרוזי ביתי ואותנטי שמשתנה מדי יום, וכולל את להיטי הז'אנר, כמו: מקלובה, עלי גפן וסמבוסק, כשהמומלצים שלנו הם אלו: בראשונות – סלט פתוש ותבולה, בעיקריות - לא לוותר על מקלובה, מנת ממולאים ואנטרקוט, ובקינוחים חובה לקחת את הכנאפה הביתית המתקתקה.

צילום: באבי שרקי

באב שרקי. מג'דל שמס, 053-9431451

אזור הגולן עם קולינריה משובחת במיוחד ואוויר קריר

בגולן הגבוה והקריר, יש מגוון אטרקציות, כמו למשל: קיאקים, טיולי ריינג'רים, טיולי סוסים, טיולי מים, קטיף פירות וסיורים רגליים. הבשורה הטובה היא שבגלל גובהו – 1200 מטרים מעל פני הים, תמיד נעים וקריר שם, ובמיוחד החל משעות הערב.

ברוהאוס הגולן, מסעדת בשרים שמציגה קרניבוריה בשיאה, מגישה לכם את מיטב הנתחים ומנות הז'אנר שחלמתם לקבל, והכל על סוודר ואווירה של אירופה. במקום תמצאו המבורגרים, בשר משובח ומיושן, תבשילי קדירה, דגים ונקניקיות, כשהמומלצות שלנו הן: בראשונות – סלט דקל, חציל בלאדי, לחם פראנה עם מתבלים, בעיקריות – נקניקיות המבשלה - נקניקיית צ'וריסו בקר ונקניקיית כבש עסיסיות צלויות על הגריל המוגשות על מצע פירה תפוחי אדמה וכרוב כבוש המבושל בבירת המבשלה, ביחד עם צלעות טלה 500 גרם. אוהבי ההמבורגר מוזמנים לקחת את "המבורגר המבשלה", שיעשה לכם טוב על הנשמה.

צילום: ברוהאוס הגולן

ברוהאוס הגולן. קצרין, 053-9443875

איזמיר שבמעיין ברוך, משלבת בין נוף יפיפה לאוכל משובח ואוויר קריר, שדורש לפרקים סוודר, עם תחושה של סתיו באופק. במסעדה תמצאו מגוון בשרים, שיפודים, דגים וקינוחים שווים, כשאתם ממש חייבים לפתוח את הארוחה במגוון סלטי הבית, סלט ג'ירג'יר וסלט ירקות לבנוני. בעיקריות, כדאי להזמין שיפודי קבב, מיקס גריל וצלחת שווארמה גדולה ומושלמת. בקינוחים - לכו על עוגת שוקולד טעימה או כנאפה, שתסגור את הארוחה עם טעם של עוד.

צילום: איזמיר

איזמיר. מעין ברוך, 053-4867236

מטולה – גבוהה, מרנינה וטעימה!

מטולה ממוקמת בנקודה הצפונית ביותר של אצבע הגליל, בגובה מרשים של 530 מטר, עם נוף מרהיב במיוחד של הגליל ורחובות ציוריים שיקפיצו אתכם לחו"ל, כמו למשל רחוב הראשונים, המעוטר בגגות אדומים ומרצפות אבן. באזור יש גם מגוון מסלולי הליכה, נחלים ומסעדות מצוינות, כמו מסעדת הטחנה שקיימת כבר למעלה מ-15 שנים וזכתה בשלל תארים, ביניהן: "אחת מחמשת מסעדות הבשר הטובות בארץ", ובעלת מיקום מושלם - בסמוך לטחנת הקמח של מטולה. במקום תמצאו שפע מנות בשר מעגלי הגולן, עם נתחי בשר הנצלים ממש מולכם, כשהמומלצים שלנו הם: בראשונות – קרואסון בריסקט, קבבוני הטחנה ואסאדו על העצם, בעיקריות – שיפוד קצבים ושיפוד אנטרקוט מהבקר שמגדלים בעלי המסעדה, ובקינוחים - פאדג' בייגלה וקראק פאי משובחים במיוחד!

מסעדת הטחנה. הראשנים 1, מטולה, 04-694-4810

צפת – אוויר הרים צלול וציורי עם גורמה מנטלי

צפת העתיקה והרומנטית, סמטאות העיר המסתוריות, הקור שבלילה והתצפית בגבעת המצודה – כל אלו הפכו את צפת לאחת מיעדי הקיץ הכי מומלצים ומוצלחים שיש. למה? כי קר כאן, יפה כאן ובעיקר טעים כאן. עם גובה של 900 מטרים מעל לפני הים, יש כאן אוויר הרים משובח ושפע מסעדות מכל הסוגים ולכל כיס! סומאק – ביסטרו גלילי, מסעדת גורמה של ממש, המשלבת בין "פיין דיינינג" לתבלינים וצמחים מהאזור. במקום, תפריט גורמה בניצוחו של השף גדי אולשנסקי. בראשונות כדאי לקחת פילה ברבוניה וסביצ'ה דג ים, ערייס ופאטוש, בעיקריות - צלעות טלה, ניוקי פריקה ופטריות יער לצד סינייה בקר וטלה, ובקינוחים - בסבוסה סולת וקטאייף קשטה ואגוזים -  3 יח' ממולאות בקרם קשטה, אגוזים וסירופ סילאן ורימונים. שני קינוחים שישלחו אתכם הביתה עם רעננות של מתיקות ואוויר צונן.

צילום: סומאק

סומאק. הגדוד השלישי 106, צפת, 053-8097110

ירושלים של זהב ושל מסעדות מופלאות ושל קור

מה לא נאמר וסופר על ירושלים המופלאה? בגובה של למעלה מ-800 מטרים מעל לפני הים, גם בחודשי הקיץ, אתם חייבים שרוול ארוך. כאן יזלוג לאפכם אוויר צונן, טרי ומחייה, שייתן לכם בוסט אמיתי לקיץ! יש כאן אינספור מסלולי טיול יפים לקיץ, כמו בנחלאות, משכנות שאננים, מדרחוב בן יהודה ונחלת שבעה. כמובן שגם מסעדות מצוינות בכל סגנון ומחיר שרק תרצו - ממתינות לכם.

כרמא – מסעדה נפלאה בבית אבן ירושלמי, שנמצאת באחד האזורים היותר צוננים בעיר, בשכונה היפיפייה עין כרם - שלפני או אחרי הארוחה, אתם פשוט חייבים לשוטט בסמטאותיה על כוס קפה שתחמם אתכם (כן..כן... קריר כאן!). בתפריט תמצאו שפע פסטות, פיצות ופוקאצ'ות תוצרת המקום, כולן טעימות במיוחד, לצד מנות בשרים, דגים ותבשילים. המומלצים שלנו הן מנת פיצת הארטישוק, פוקצ'ת הפלפלים הקלויים, לצד פסטת גבינות. בעיקריות, כדאי לקחת את אחת הקדירות המשובחות - קדירת כדורי בשר או קדירת פירות ים.

צילום: כרמא

כרמא. עין כרם 74, ירושלים, 053-9439229

אימפריאל רד  - בסמוך לירושלים, נמצאת קריית ענבים. מקום גבוה שנותן פייט יפה לחודשי הקיץ עם קרירות נעימה, שתכניס אתכם לתוך הסוודר. מדובר בבר קוקטיילים, שמתאים לבילוי רומנטי ואינטימי ומדורג בין 20 הברים העולמיים הכי טובים, לצד מנות גורמה מצוינות, כמו למשל: טרטר סינטה, סופלקי טלה קצוץ, אנטרקוט צלוי בגריל, סלט עגבניות מוטרפות ופילה דג ים לצד ירקות שורש.

צילום: אימפריאל רד

אימפריאל רד. קריית ענבים, 053-4362892

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
Bab sharqi במג'דל שמס
053-9431451
ברוהאוס הגולן  בקצרין
053-9443875
מסעדת איזמיר במעיין ברוך
053-4867236
סומאק ביסטרו גלילי בצפת
053-8097110
כרמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9439229
אימפריאל רד בקריית ענבים
053-4362892

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!