נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עולם הילדים, במיוחד בחופש הגדול, סובב סביב כלל ברזל אחד שאפילו ניוטון היה כותב עליו אם הוא היה עד לילדים של היום: כמה שיותר מתוק תגיעו יותר רחוק וגם הם, מכם. יש עולם ומלואו של קינוחים מרתקים שיגרמו לילדכם להתעסק בהם ולא במסכים או בכם, קינוחים שדורשים זמן רב לפצח, להריח, ללקק, לטרוף ולהתלכלך. וגם אתם תוכלו להגניב מדי פעם כפית עד שהצאצאים ישאגו לכם "די". בחרנו לכם את מיטב הקינוחים המנצחים שישתיתו שקט בילדים, קינוחים שילדים הכי אוהבים (ולא, זה לא תפוז או בננה מקולפת), ומסעדות שמבינות שאימפריית קינוחים היא גן העדן של כולם – כי בשבילם זה קינוח ובשבילכם זה זהב.

מסעדות בצפון

בית הפנקייק המקורי - קומבינצייה "מוש" של פנקייק ומילקשייק מהאגדות

מדובר בגן עדן שקיים כבר מאמצע שנות ה-60 עם כל סוגי הפנקייק שאי פעם העזתם לבקש, לצד מיטב המילקשייקים המעוטרים שכל אחד מהם נראה כמו מינימום מלכת יופי. מילקשייק שוקולדה, לואקר, מקופלת, מרשמלו עם קצפת ודובדבן. הורים תעצמו עיניים ותכבו את עסקי החינוך והדיאטנית שבכם. כי לצד המילקשייק חובה לקחת פנקייק אוורירי ומתקתק  - לואקר, פבלובה, שוקולדים, מגנום, קוקוס, ריבת חלב ובקיצור כל מה שזז, חי ונושם וקוראים לו מתוקי.

צילום: שאטרסטוק

בית הפנקייק המקורי. הגעתון 43, נהריה, 053-7934437

גלידיום – קינוחי הגלידה הכי מושחתים, מסוגננים, מלכלכים ומגניבים

גלידיום הוא כמו השיא של חנויות עם שלל אקססוריז וטעמים ותוספות ומה לא? מגלידת המבורג בלחמנייה, מילקשייקים מוטרפים ועוד אינספור מנות מושחתות המבוססות על גלידה לסוגיה וטעמיה השונים. ממנת לונה-פארק הכוללת גלידה וניליון, סוויט 16 (מסטיק איטלקי) וקנדי לנדי (גלידה כחולה בטעם סודי), זיגוג שוקולד לבן ורוטב תותי פרוטי לצד צמר גפן מתוק, סוכריות צבעוניות, סוכריות קופצות חזק, דובוני גומי, שטיחים חמוצים בצבעי הקשת, מיני מרשמלו וסוכריות על מקל... בקיצור הבנתם. ועד לממלכת השוקולד למכורים הכבדים עם גלידת שוקולד בלגי, קוביות בראוניז ופירורי קוקילידה עם זיגוג נוטלה לצד שוקולדים אמריקאים - טוויקס, m&m, הרשיז דרופס ועוגיות אוראו, שוקולדים איטלקיים - קינדר בואנו לבן וחום, הפי היפו, פררו רושה ואצבעות קינדר. פניני שוקולד ושני מזרקים עם נוטלה ורוטב שוקולד לבן.

צילום: שאטרסטוק

גלידיום. שדרות ההסתדרות 55, חיפה, 053-8097356

BBB – כי יש כאן פונדנט שוקולד ששווה לבכות למענו

אמנם מדובר ברשת המבורגרים נפלאה אך לא פחות מזה נפלאים קינוחיה! בסיום הארוחה הילדים יוכלו לצלול לתוך פונדנט משפחתי ענק שזה במילים אחרות עוגת שוקולד ענקית וחמה המוגשת עם שלושה כדורי גלידה לבחירה, קרמל ורוטב שוקולד, זה קינוח קלאסי שלא משנה באיזה סיטואציה הוא תמיד מנצח!!!!! לחצו כאן לסניפי הרשת.

צילום: שאטרסטוק

מסעדות בירושלים

טלביה פטיסרי  - בגלל הטארט המנצח שיש כאן

לונה פארק של מתוקים – טארטים, עוגות מיוחדות, שוקולדים, מוסים, מרציפנים, אקלר ובעצם מה לא? תמצאו כאן ויטרינה מנצחת של כל טוב עמי ותמי 2022. המלצה שלנו היא להזמין כמה טארטים כי פשוט כל אחד מהם הוא עולם ומלואו של טעמים ואושר צרוף וככה תוכלו לנשנש את כל הטעמים שיש. טארט פירות, טארט בורדאלו עם אגסים וקרם פטיסייר, טארט לימון ושיא השיאים טארט משמש ופיסטוק עם מרנג איטלקי הורס!

טלביה פטיסרידוד מרכוס 20, ירושלים, 053-9385423

קפה קדוש  - פחזנית מהסרטים לילדים שמעצבנים

ממלכת העוגות הכי אירופיות שיש היא כאן בקפה קדוש! כל קינוח הוא פריזורה של מעצב על עם אינספור טעמים ו'אומאמי' שלם בפה. מקרונים, פחזניות, עוגות היער השחור, שטרודל, מ"הכלה מאיסטנבול' שזה קינוח מתוחכם עבור ההורים בחבורה עם קרם ערמונים, בצק שקדים, פחזנית קרמל וקרם פטיסייר וקרמל אבל הילדים 'יעופו' על הפחזניות המושלמות של קדוש עם טעם בלתי נשכח, קצפת אמיתית וטעימה ורוטב מתקתק!

צילום: קפה קדוש

קפה קדוש.  שלומציון המלכה 6 ירושלים, 053-9369014

מסעדות במרכז

גורדוס – כי זה לא בושה להיות 'גורדו' ליום אחד על 'בבילונה' מושלמת

כשמו כן הוא 'גורדו' בספרדית זה שמן אז לא לחשוש מזה אלא להפך, תגיעו לדיינר האמריקאי הזה בלב שלם שילדיכם נמצאים בידיים הנכונות עם הקינוחים המושלמים. ב'גורדוס' תמצאו את כל ארסנל הקינוחים - פנקייק, עוגות, מוסים, מילקשייקים מעולים, אל תוותרו על 'בבילונה' שכבות בראוניז עם קרם שוקולד, קצפת, שוקולד לבן, גליליות, פצפוצי שוקולד, גלידה, אוראו, קרם ברולה, קינוח שיטיס אתכם לשמיים מאושר ואדרנלין.

צילום: שאטרסטוק

גורדוס. שדרות ירושלים 220, חולון, 03-773-3366

מקס ברנר – וופל אמריקאי קינוח לילדים שמאוהבים במושחת

מקס ברנר על סניפיו השונים הוא כמו ממלכת השוקולד של צ'ארלי - טים ברטון היה צריך בקלות לצלם כאן את הסרט הזה! והממלכה הזו לגמרי נכללת בקטגוריה של מסעדות משפחתיות. תמצאו כאן את כל סוגי הקינוחים הכי שווים וטעימים שיש כשהכל על טהרת השוקולד החלב, לבן, מריר כששיא השיאים הוא כמון הוופל האמריקאי! ולמה? כי הוא עצום, מלכלך כל כך שכולם יצאו משופמים ומרוצים מבלי צורך אמיתי בקוסמטיקאית, WAFFLE CELEBRATION שזה קינוח שכולו חגיגה של שלושה וופלים בלגיים: וופל בננה ספליט וקצפת, וופל שוקולד צ'יפס ונוגט ובפלה עם קצפת וכדור גלידה לבחירה חלב/ לבן/ מריר/ וניל מוגשים עם כדורי וופל שוקולד קראנצ'י ושוקולד חם ששופכים מעל. תתכוננו ללילה ארוך עד לשעת ההרדמות! לסניפי מקס ברנר לחצו כאן.

וופל בר – לבליסה מודעת של וופל בלגי הכי גדול ומאותגר שראיתם!

זו הארץ המובטחת, שלא תתבלבלו! בוופל בר תמצאו כל מה שמתוק וכל מה שכל הילדים אוהבים ורוצים להיות ולחיות שם כשאת המסכים מחליפים אינספור קינוחים שווים. פנקייק, גלידה, פונדו, קצפות, ושיא השיאים וופל בלגי כי פשוט יש כאן עשרות סוגים מבני משפחתו – קרמל מלוח, שוקולד לבן, ווניל קפוצ'ינו, חלבה, אוכמניות, פררו רושה, תפוחים, עם קצפת, גלידות ועוד תוספות מושחתות – זה טעים, נעים, מלכלך והופך את היום לשלמות אחת גדולה ועמוסת קלוריות של אושר להם, לכם קצת פחות כמו שאומרים, אך תוכלו לאזן עם שקשוקה מבוישת.

צילום: וופל בר

וופל בר. שדרות מנחם בגין 21, מודיעין, 053-9378429

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בית הפנקייק המקורי. בנהריה
053-7934437
טלביה פטיסרי בירושלים
053-9385423
קפה קדוש בירושלים
053-9369014
וופל בר במודיעין והסביבה
053-9378429

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!