נגישות
נגישות

יום הולדת לצה"ל: שנאתם אוכל בצבא? התיקון שלכם הגיע

לכבוד יומולדת לצה"ל בחרנו עבורכם את המנות המיתולוגיות שיזכירו לכם את השירות בצבא, אבל בלי הצרבת. מי אמר שאוכל בצבא לא יכול להפוך לקולינריה משובחת?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 18/05/2022, 11:57 תאריך עדכון: 19/05/2022, 11:55
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

על הלוף, השניצל, הסלט והטוסט! מי לא זוכר את ימי השירות בצבא, האוכל מפוצץ השמן, תבלינים, מלח, השמנוניות של השניצל התעשייתי, המרק הסמיך שטעם האבקה שולט בו, סירי התבשיל הגדולים, הטוסטים מפוצצי גבנ"צ שריחם נישא בכל הבסיס ושנעשו לא בטוסטר, אלא על תנור ספירלה חורפי, הלוף המלוח והעסיסי שאילו רק עושים אותו נכון יוצא פגז, מנות הקרב עם גרגירי החומוס, הטונה, אננס בשימורים... יאמי! אז לכבוד יום הולדת לצה"ל שחל ב-26 למאי לקטנו עבורכם את המנות הכי שוות וטעימות שיהדהדו לכם את הגעגוע לצבא, לעידן התמימות שלכם, אבל עם היתרונות של האזרחות. אז בין אם הייתם בחי"ר, בהנדסה, במודיעין, או ג'ובניקים, שפרו הופעתכם כי אנחנו מארגנים לכם הקפצה לחמ"ל קולינרי כדי לשפצר לכם את הזכרונות לאוכל צבאי משובח!

קפה בגולף - עלילות הטוסט הכי פז"מניק

טוסט כבר מזמן הפך לאחד "המאכלים" הכי אהובים כאן בארץ, מי לא זוכרת את רגעי השעמום בו פרגנו לעצמנו שפע של טוסטים עד אשר מדי הדקרון התפוצצו על משמרם? אחד הטוסטים הטעימים בארץ הוא טוסט עם גבינת בושה וגאודה שתמצאו ב"קפה בגולף", טוסט קראנצ'י עם ממרח פסטו, בטטה גבינה, 2 הגבינות המנצחות מלווה בסלט אישי קטן ומתובלן. גרסה אזרחית ו"מתנשא" של הטוסט הצבאי, שווה כל ביס ואת ההגעה לקיסריה!

קפה בגולף, שדרות רוטשילד 1, קיסריה, 053-9376353

צילום: קפה בגולף

פיתה רחוב – שניצל בפיתה שמעניק את מיטב הת"ש לנשמה ולבטן

לא תעשייתי כמו בזכרונות, אלא שניצל פריך, דק, שמשאיר אחריו אצבעות שמנוניות וטעם של פעם, כי זה מה ששניצל צריך להיות באזרחות! השניצל של 'פיתה רחוב' כאילו קיבל אפטר ויצא לטייל בארצנו להנעים קיבתנו פשוט בגלל שהוא טעים ומנחם ומגיע בפיתה חמימה וטרייה עם שלל סלטים לבחירה, רטבים וככל שיותר נוזל ככה יותר עסיסי וטעימי...

פיתה רחוב, ז'בוטינסקי 8 רמת גן, 053-7931083

צילום: שאטרסטוק

שילה - טרטר מושלם שמתעלה על כולם לפריסה המושלמת

אז לא נהיה מוגזמים ונכתוב לכם על מנות לוף אבל כן נמליץ על בן הדוד שלו המוצלח הרי הוא הטרטר – מאכל מבשר בקר נא המוגש קצוץ דק או טחון. אם תפגשו את הטרטר הנכון צפויה לכם חוויה נפלאה שתזכיר לכם למה צה"ל השפיע כל כך קולינרית. סטייק הטרטר של שילה כולל בשר בקר קצוץ דק עם חומץ עגבניות, צלפים, חלמון ביצה וחרדל ואסור לפספס אותו נהדר שהוא נהדר! אז דמיינו שאתם חיילי אוגדה עילית שקיבלו את הלוף של החיים בדמותו של טרטר מעולה!

שילה. בן יהודה 182, תל אביב, 03-5221224

סלאס – על הטונה לבדה יחיה האדם

מסעדה אסיאתית שהיא כל כולה קולינריה גבוהה עם תפריט עשיר בדגים טריים, סושי וסשימי והמון המון מנות נפלאות מעולמה של הטונה בניצוחו של השף אור גינסברג! אז אם בצבא קיבלתם קופסאות שימורים עם טונה שנאכלה ע"י המכסה, כאן תוכלו "לעוף" על שפע של מנות טונה שיחזירו אתכם לטעמה האהוב. ממנת  טטאקי ים תיכוני- פרוסות טונה צרובה בקארסט של חציל שרוף, רולים מגניבים עם סגנונות טונה שונים, ניגרי טונה ועוד הפתעות שיקפיצו אתכם לתרגולת לילה כדי לחזור ולאכול כאן שוב.

סלאס, רבי תנחום 6, יפו, 053-9380145

צילום: סלאס

מיט קיצ'ן – תוגה לשימורי האננס שחייב להיות בפק"ל שלכם

אתם נמצאים בשטח, חם, אבק, צמא משתלט עליכם ולפתע נשלפת לה פחית שימורי אננס עם המיץ הדביק והמתקתק שמחיה אתכם ועושה ריסטרט ליום שלכם! כזה הוא קנלוני האננס של מסעדת השף מיט קיצ'ן – מנה יפהפייה וטעימה של ג'ל אננס ובתוכו טרטר דג ים, קוביות סלרי ופלפל חריף המונחים על קרפצ'ו אננס טרי והרבה רוטב אננס – נשמע כמו חלום מתוק, נכון? אלעד לוי השף של קיצ'ן יגשים לכם את החלום עם המון מתיקות וטעם של עוד... ועוד..

מיט קיצ'ן. ביתן 27, יפו, 03-536-4755

דיאנא – בגלל החומוס המשובח שיעשה לכם הקפצה קולינרית!

אין מנת קרב בלי ממרח חומוס, אין ארוחה צבאית בלי גרגרי חומוס ואין פיתות צבאיות שלא משתדכות לחומוס מכל סוג וצורה שהוא והעיקר חומוס וכמה שיותר ממנו – טעים, מנחם, משביע והופך כל חיי רעב לחייל מבסוט!

בתפריט של מסעדת דיאנא יש מנות שף איכותיות מהמטבח הערבי – סלטים, בשרים, ממולאים ועוד ובין מנות הדגל שלהם תמצאו את החומוס בכל תצורותיו! חומוס גרגירים, גרגירי חומוס חמים על חמאה ושום בחומוס מסבחה, חומוס עם פטרוזיליה ועוד. ככל שתנגבו יותר ככה תתמכרו יותר ותזכרו בימי הסדיר הרחוקים.

דיאנא, פאולוס השישי 51 נצרת, 053-9441630

צילום: דיאנא

הלבנונית – בגלל מרק עדשים משגע שיעשה אבט"ש לנשמה

סירי המרק הגדולים של הצבא הם חלק מהזיכרון של כולנו, ענקים, גדושים בתוכן וניחוחות של אבקת מרק שמגיעה בשקיות ואני מרפדים את קיבתנו כסדירניקים מורעבים שבא להם להרגיש ולו לרגע ניחוחות של בית. את מרק העדשים הנפלא של 'הלבנונית' אסור לכם לפספס, הוא סמיך, מנחם, ביתי ויחזיר אתכם שנות אור אחורה למרקי הבסיס עם שדרוג של גורמה!

הלבנונית. כביש השלום 88, אבו גוש, 053-9438354

הצומת של חיליק - הכי שקשוקה והכי כמו בצבא, סיפורה של שקשוקה מנצחת!

מסעדה מזרחית קלאסית המציגה את מיטב המנות - בשרים, שווארמה, פיתות ובגטים עם שלל בשרים וסלטים בפנים וגולת הכותרת של המקום היא השקשוקה ההורסת שיש לחיליק להציע! עמוסת כל טוב ברסק עגבניות, עגבניות, רטבים, ירקות ותבלינים, מעקצצת ומתוקה ושמנונית כפי ששקשוקה של אלופים צריכה להיות! אסור לוותר על השקשוקה הזו שתעיף אתכם לתקופת הצבא בלי שטיפת הסירים אחר כך.

הצומת של חיליק. מגדל, 053-9377304

צילום: הצומת של חיליק

ב-Best Of Rest - תחרות המסעדות הגדולה של zap rest - תוכלו למצוא אינספור פתרונות יצירתיים לגעגוע שלכם לצבא. פיצה על פיתה הופכת למרגריטה נדירה במסעדות האיטלקיות המועמדות, הלוף הופך לסטייקים מיושנים לעילא ונימוחים בפה במסעדות הבשרים שבחרנו והסרדינים מקבלים טוויסט מטורף במסעדות הדגים. היכנסו והצביעו למסעדה האהובה עליכם. זו שאליה אתם מתגעגעים תמיד. 

**חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה בגולף בקיסריה
הזמנת שולחן
053-9376353
סלאס בתל אביב
053-9380145
דיאנא בנצרת
הזמנת שולחן
053-9441630
הלבנונית באבו גוש באבו גוש
053-9438354
הצומת של חיליק במגדל
053-9377304

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!