נגישות
נגישות

הכירו את "תרשיש" האשדודית - מסעדת גריל ותבשילים

מסעדת הגריל תרשיש לא נכנעת לטרנדים, ומצטיינת בתפריט שיגרום לכם להרגיש שאתם אוכלים את הבית – זה שגדלתם בו או שרציתם תמיד לטעום ולהתארח בו

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 28/04/2022, 17:29 תאריך עדכון: 27/06/2022, 10:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם היה צריך לתאר את האוכל המוגש במסעדה במילה אחת, התיאור שלבטח היה נבחר הוא "חם". זוהי לא רק טמפרטורת ההגשה של המנות, אלא גם הצבעים הבוהקים והטעמים העזים שפשוט מחממים את הלב. הטעמים והניחוחות? של הבית. הביצוע והחוויה? של מסעדה!

גם העיניים אוכלות: מסעדה אוריינטלית, עיצוב אוריינטלי

במסעדת "תרשיש" האשדודית לא השקיעו רק בתפריט (שכבר תקבלו ממנו טעימה), אלא גם בעיצוב המקום. מבט מהיר מעלה – לתקרה, ומטה – לרצפה, מספיק בכדי להבין שתשומת הלב העיצובית הוענקה לפרטים הקטנים וגדולים כאחד. ואכן, את צעדיכם הראשונים במקום תעשו על רצפה המחופה באריחים המעוטרים אלמנטים צבעוניים-אוריינטליים. השולחנות העגולים במקום העשויים פסיפס, הסכו"ם מוזהב, וכלי ההגשה האקלקטיים-מסורתיים מתפקדים גם כתפאורה ותבלין.

צילום: תרשיש

גריל לוהט, תבשילים חמימים: הקסם של "תרשיש"

המסעדה מתמחה במנות גריל קלאסיות לצד תבשילים עממיים-אותנטיים. את הארוחה רצוי לפתוח במניפה של עשרה סוגי סלטים המוגשים עם לחם הבית, בעלות של כ-15 שקלים בלבד (בהזמנת מנה עיקרית מהתפריט). מלבד הסלטים, תפריט הראשונות כולל עוד עשר מנות נוספות, כאשר הבולטות הן מנות הסיגרים הממולאים (37-43 שקלים) העשויים עבודת יד, המוגשים בשלושה מילויים שונים: כבד, דג ועגל.

צילום: תרשיש

ומהראשונות לעיקריות: חובבי הבשרים ישמחו מאד על שפע האפשרויות (כן, כולל חלקי פנים), ובאותה הנשימה ככל הנראה יתקשו לבחור את "האחת" שלהם. הבשרים מוצעים כמנה עיקרית "מצולחתת" או כמנות שיפודים, לבחירתכם. בין היתר, מוגשות במקום נקניקיות מרגז עשויות עבודת יד (79 שקלים), קציצות עגל (79 שקלים) בתיבול סודי וטחינה, וכמובן שגם צלעות כבש (150 שקלים) המוגשות עם ירקות אנטיפסטי, מטבל צ'ימיצ'ורי וקונפי שום.

צילום: תרשיש

בנוסף, תוכלו ליהנות מאחת המנות המזוהות ביותר עם המטבח הצפון אפריקאי: טחול ממולא (99 שקלים). את המנה החגיגית ניתן לראות בעיקר על שולחנות החג, אך ב"תרשיש" האשדודית כל יום הוא חג בזכות נוכחותה בתפריט. בגזרת התבשילים מככבת המנה שלא יהיה מוגזם לכנותה כ"קונצנזוס קולינארי": קוסקוס סולת עבודת יד (69 שקלים). המנה מוגשת בכלי החרס המסורתי טאג'ין והיא מוצעת בשתי גרסאות: עוף וירקות או בשר ראש. בסקשן התבשילים ישנן שתי מנות בולטות נוספות: בשר ראש (89 שקלים) וקציצות דגים (59 שקלים).

צילום: תרשיש

ארוחות עסקיות מלאות מוגשות בין השעות 12:00-18:00. והדיל? בתמורה ל-69 שקלים בלבד תקבלו מניפת סלטים ולחם, שני שיפודים ותוספת לבחירה. בנוסף, ניתן לחגוג במקום אירועים עד 50 איש. המקום מחזיק בתעודת כשרות שליט"א לחומרה.

תרשיש, אורט 18, אשדוד, 053-937-6500

ימים ראשון עד חמישי – 11:00-00:00

המסעדה מחזיקה בכשרות גלאט למהדרין ותהיה פתוחה כרגיל בחול המועד פסח.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום