נגישות
נגישות

מסעדות לא כשרות לפסח – כל השוות אצלנו!

איפה מוצאים חמץ בפסח 2022? קבלו את בתי הקפה והמסעדות הלא כשרות הכי שוות בחג הזה, עם כל המנות המשובחות והחמץ הזה שבא לכם לנשנש בחג!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 07/04/2022, 9:36 תאריך עדכון: 10/04/2022, 11:31
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא. ועם חג האביב מגיעה השאלה הנצחית איפה יש מסעדות לא כשרות שפתוחות בפסח, שיחגגו אתנו את עולם החמץ והפחמימות? אז אם אתם מחפשים מסעדות ומנות מומלצות לפסח אך לא כשרות הגעתם למקום הנכון! מהמאפים הטעימים, מנות הבשר הנפלאות, פירות הים והיבשה, תבשילים של בית ואוכל ערבי אותנטי, קינוחים מתקתקים וטעמים להפליא, את כל הטוב הזה ועוד תוכלו למצוא ובשפע מהצפון ועד הדרום במסעדות שלקטנו עבורכם!

קצה הנחל – לארוחת שחיתות לבנונית גלילית

קצה הנחל הוא תחילתה של סעודת מלכים עמוסה באוכל לבנוני ביתי, אוכל מזרחי ושפע של תבשילים מושלמים בהשראת המטבח הגלילי ובניצוחו של השף יוסף חנא זוזו. בתפריט תוכלו למצוא כל שחשקה נפשכם ממעדני המטבח הלבנוני כולל כדורי לבנה, חשווה (אורז עם בשר וצנוברים), מג'דרה עלי גפן, מרקים, מאכלי ים, קבבים שיגרמו לכם לבכות מאושר כשכל מנה היא שלמות! המלצה שלנו לימי החג זה לקחת למנה ראשונה מרק חורפי או יוגורט קר בהתאם למזג האוויר, כי פשוט חייבים מרק לתחילת ארוחת חג, בראשונות את השולבאטו - עגבניות טריות מבושלות עם בורגול, גרגירי חומוס ובצלים מושחמים, בעיקריות קבב עראייס ושישברק ולקינוח את העטייף המושלם!

צילום: קצה הנחל

קצה הנחל, גינוסר, 053-9440757

דיאנא– חגיגה של שיפודים וטעמים

דיאנה היא לא פחות ממקום עליה לרגל לאוהבי המטבח הערבי והאוכל הביתי עם עשרות מנות טריות ומשובחות של השף דוחול ספאדי, זוכה העונה השנייה של מאסטר שף. בתפריט תמצאו מגוון סלטים מטורפים וללא הגבלה, מנות ראשונות קרות וחמות, מגוון בשרים על האש כמו למשל קבב, מעורב, שיפודים לסוגיהם, שישליק, מנות דג טעימות ולא לשכוח פיתות חמות וטריות וכמה שיותר מהן. המלצה שלנו היא לפצוח בספיחה שמוגשת היישר מהטבון, לבנה בטעמים,  בעיקריות כדאי לקחת את המעורב טלה או את צוואר הכבש הממולא באורז מעדן בלתי נשכח ולקינוח חובה לקנת כנאפה וגם לארוז ממנה הביתה.

צילום: מסעדת דיאנא

דיאנא, פאולוס השישי 51 נצרת, 053-9441630

סנטה מריה – על קפה ומאפה על נופי חיפה הבלתי נשכחים

בית קפה סנטה מריה נמצא במיקום המושלם על רכס סטלה מאריס שבחיפה והוא הנקודה המושלמת שלכם לעצירה לאחר שוטטות ברחובות חיפה בחג. במקום תמצאו קפה משובח, כריכים מפנקים שמו גאודה, מורטודלה, שנקין שתוכלו גם להצטייד בהם לשאר ימות הפסח ושלל מאפים, פאים ועוגות מדהימות כמו עוגת גבינה, מוצרט, פאדז' שוקולד ועוד המון פחממות משמחות לבב! המלצה שלנו זה להתפנק על הנוף עם אספרסו קצר ועוגת וויסקי מושלמת, ולא לשכוח לקחת כמה עוגות הביתה לשעות הלילה המאוחרות!

צילום: מסעדת סנטה מריה

סנטה מריה, דרך סטלה מריס חיפה, 053-9345558

אל טראס  - מסעדת שף ערבית שטרם פגשתם ואתם חייבים להכיר!

מדובר במסעדת שף של השפים לואי אבו הייקל מחברון ועלאא יעקובי מנצרת שחברו יחד להביא לכם קולינריה משובחת ובלתי נשכחת. ממנות בשרים כמו מסחאן עוף, קבבים וסוגי מקלובות נפלאות ועד להמבורגר, עוף מעושן, סטייקים ונתחים מעולים ושימו לב שהתפריט בנוי ומחולק לפי הטעם האישי של שני השפים. המלצה שלנו בארוחה זה לקחת מנה מכל שף – בראשונות – לחמעגון וסיגר מרקש ובעיקריות מסחאן עוף וצלעות כבש, אוכלי הדגים שבכם ייהנו ממנות משובחות כמו לברק, דניס או פילה סלומון – ארוחת גורמה שהיא פשוט טעימה!

צילום: שאטרסטוק

אל טראס, רמת ים 50 הרצליה, 09-878-1716

באקארו – הלא כשרה לקרניבורים שבחבורה

באקארו זו נקודת המפגש לקרניבורים שבחבורה שבאו מתך שליחות אישית של לאכול בשרים משובחים! מסעדת הבשרים המופלאה הזו מתמחה בצליית בשר בתנור גחלים ומעשנה בחום נמוך עם נתחי בשר טעימים להפליא כמו למשל פילה, אנטריקוט, פיקנייה, דנבר קאט, טומהוק וכל המנות שיגרמו לכם להרגיש כמו קאובוי אמיתי! לחג מומלץ לקחת את חווית באקארו שזה 6-8 נתחים לשרינג זוגי או רק לעצמכם עם תוספות וסלטים! שלמות בפה ובנשמה.

צילום: באקארו

באקארו, זרחין אלכסנדר 13, רעננה, 0539365717

אבו נאסר – חינאווי – ארוחת שחיתות לחג הפסח!

אי אפשר להעביר את ימי חול המועד בלי לתת קפיצה לסעודה כהלכתה באסו נאסר המגישה בשרים ואוכל מזרחי טעים מלא ריחות ותבלינים. מנתחי בשר משובחים ודגים טריים מהדגה המקומית המקום מציע תפריט עשיר ומושלם הכולל שיפודים, סטייקים, לברק, דניס, שרימפסים, צדפות ברבוניה ולמעשה קולעת לטעמם של כולם! בראשונות מומלץ לקחת את סלטי הבית המיוחדים והמנחמים, בעיקריות את הסטייק לוקוס או מיקס פירות ים ובאחרונות להתפנק על המלבי האוורירי והמתוק.

צילום: שאטרסטוק

אבו נאסר – חינאווי, קדם 130, יפו, 053-9444146

רשטא

רשטא טומנת בחובה כל מה שארוחת חג של חול המועד צריכה להיות – מהאווירה הקסומה במקום ודרך המאכלים האותנטיים והתפריט המפתיע שלה. ממנות פתיחה ומתבלים טעימים המלווים בלחם שנאפה בטבון המקומי, ראשונות כמו סלט פתוש, גליליות זעתר ויוגורט עזים, מסחאן, שיש ברק, סינייה, קבב דגים ועוד מנות מופלאות בהשראת המטבח הערבי ובטעמים עדינים אך מעוררי השראה. המלצה שלנו היא לקחת בראשונות את הקובה סיניה וירקות גינה ממולאים, בעיקריות את המסחאן וסינייה קציצות טלה ובקינוחים את הדואט קטאיף שיגרום לכם לדואט פנימי עם עצמכם מרב שהוא טעים!

צילום: מסעדת רשטא

רשטא, עין ראפה, ירושלים, 053-9376591

כרמים – בגלל הבשרים המשובחים ופטה כבד קטיפתי

מסעדה נוספת שפותחת שעריה בפסח היא מסעדת השף כרמים, מסעדת גורמה מגישה בשרים מובחרים, פירות ים ומנות משובחות שמדגמנות קולינריה במיטבה בניצוחו של השף סהר רפאל. בתפריט תמצאו מגוון סלטים מוקפדים וטריים, בשרים מקצבית כרמים – שיפוד נתח קצבים, אונטריב, ניו יורק, פריים ריב ועוד, בעולם המים – פילה, קבב דגי ים, שרימפסים כשההמלצה שלנו היא לפתוח את הארוחה בפטה כבד קטיפתי של המקום (כיאה לפסח), בעיקריות ללכת על הפורטר האוס המושחת או על שרימפס עם ארטישוק ולא לוותר בשום מצב על קינוח הקרם ברולה או הקדאיף העמוס בשוקולד לבן ברוטב פירות יער.

צילום: שאטרסטוק

צילום: שאטרסטוק

כרמים, סגולה, 053-9442804

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קצה הנחל  בגינוסר
053-9440757
דיאנא בנצרת
הזמנת שולחן
053-9441630
סנטה מריה בחיפה
053-9345558
באקארו ברעננה
053-9365717
רשטא בירושלים
053-9376591
כרמים בסגולה
053-9442804

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!