נגישות
נגישות

אוכל רחוב מנצח במסעדות הפועלים הטובות בארץ

מסעדות פועלים הן מצרך נדיר בישראל 2022, איפה תמצאו את המסעדות הכי אותנטיות בארץ ואיפה נמצא אוכל הרחוב שאין לו תחליף? המלצות למקומות עם ים תבלינים ופתיליות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 20/02/2022, 11:57
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות פועלים מציעות לסועדיהן אוכל אותנטי, ביתי וטעים עם המון תבלינים, ארומה וללא יומרות מיותרות. יש להן המון הגדרות ופרשנויות, אבל מבחינתנו הכי חשוב זה מבחן האווירה והטעמים, כמה שיותר מנחם, כמה שיותר מזכיר בית אבל לא בהכרח את הבית שלכם, כמה שיותר ניגוב חצי כיכר לחם, כמה שיותר פתיליות וכמה שיותר – מכמה שיותר! צלחות עמוסות בכל טוב במחיר הגון לכל כיס, אמנם לא תמיד יש מלצר ולא תמיד יש שקט, אבל תמיד יש אוכל שמעיף אתכם לשמיים מרוב שהוא טעים. ממולאים, קובה, שווארמה, חריימה, פלאפל, מוסקה - ליקטנו לכם את מיטב מסעדות הפועלים ואוכל הרחוב שמתאימות בול לארוחת צהריים ביתית באמצע יום עבודה, עם אוכל שאי אפשר לטעות איתו, כי ככה זה כשאוכלים מנות מסורתיות שמאחוריהן מאות שנים... באים, אוכלים, הולכים ו... חוזרים שוב, פשוט בגלל הביס המושלם.

הצומת של חיליק – מיטב הסטריט-פוד הישראלי

הצומת של חיליק המציאה לעצמה את אחד הסלוגנים הכי קולעים שנראו כאן לאחרונה ׳טעים ומשביע ועל הכיס לא משפיע׳, קופירייטינג מושלם למסעדת פועלים כהלכתה. תמצאו כאן ארוחות בוקר, טוסטים, שקשוקות מתובלות ומעולות, שווארמה טרייה שצופה לנוף ואת מגוון ה׳סטריט פוד׳ הישראלי, כולל פלאפל, שניצל, צ׳יפס ופרגיות במחירים זולים וטעמים משובחים, והכל הכל על רקע נופי הכנרת כיאה לחיליק. רק לבוא, לטרוף, לשלם כלום של כסף ולצאת שבעים ומרוצים.

 צילום: הצומת של חיליקצילום: הצומת של חיליק

הצומת של חיליק, מגדל, כנרת. 053-9377304

הקובה של מומו – קובות לצהריים ולחיים

אחת ממסעדות הקובה הכי טעימות בארץ היא הקובה של מומו, מסעדה המגישה מנות עיראקיות קלאסיות ואת כל סוגי הקובה שרק חלמתם לקבל תחת קורת גג אחת. מקובה אפוי, מאודה, סלק, חמוסטה, חלבי, זהו המקום האידיאלי להפסקת צהריים נעימה וערבה, כשהקושי העיקרי הוא לבחור מנה ממגוון המנות היפות והריחניות. מה שבטוח זה שאת אחת ממנות הקובה אסור לכם לפספס!

 צילום: הקובה של מומוצילום: הקובה של מומו

הקובה של מומו, דרך משה פלימן 8 חיפה. 053-9376911

צ׳צ׳ו – מסעדת פועלים שתלמד אתכם לנגב רטבים על חצי כיכר לחם

אחת ממסעדות הפועלים הוותיקות והאהובות ביותר בנתניה היא מסעדת צ׳צ׳ו שנפתחה ע״ ויקטור וטורי ב-1963 ומאז היא עדיין מככבת בתחום. במסעדה תמצאו מגוון טעים ובלתי נגמר של תבשילים טריפוליטאים המבושלים על פתיליה, מנות בגריל וכיאה לארוחת גורמה של פועלים, כל ארוחה כאן מתחילה עם חצי כיכר לחם אחיד ומגוון ממרחים. וכמובן, מבחר מנות עיקריות כמו קוסקוס, תבשילי שעועית ודלעת, מפרום הורס מרב שהוא טעים, חריימה, קוקלה ועוד! אוכל טעים ומשביע שישאיר לכם חגיגת טעמים בפה להמשך יום חריף ונעים.

צילום: צ'צוצילום: צ'צו

צ׳צ׳ו, גיבורי ישראל 17 נתניה, 053-9442403

ד״ר שקשוקה -  שקשוקה מיתולוגית של פועלים

איך אפשר לכתוב על מסעדות פועלים מבלי לכתוב על ד"ר שקשוקה? זה כמו להכין שקשוקה בלי רסק ובלי נשמה. בינו גבסו שגדל בין תבשילים טריפוליטאים, הקים בשנות ה-90 את המסעדה שהפכה למקום עלייה לרגל ובצדק, עם תפריט מגוון המורכב מסלטים, ממולאים, דגים, קוסקוס, בשרים וכמובן מלא סוגים של שקשוקה על כיכר לחם לבן. חובה לבקר במקום המיתולוגי הזה, על אחת מהשקשוקות ותנועות ניגוב כיכר הלחם, ובסיום ארוחת מלכים להוריד את כל הקלוריות בשופינג בשוק הפשפשים.

צילום: ד"ר שקשוקהצילום: ד"ר שקשוקה

ד"ר שקשוקה, בית אשל 3 יפו. 053-9444193

כתר המזרח – כי מגיע להם כתר על סעודת פועלים עסיסית

מיום הקמתה ב-1952 ע״י משפחת שמאי, כתר המזרח הפכה למותג של מסעדת פועלים בתל אביב פשוט כי הכל שם מושלם בטעמו. ממגוון סלטים מיוחדים ועד ואוכל ביתי כמו אורז, במיה, קציצות, שעועית, כבד, קובה ושיפודים. אסור לפספס את השווארמה העסיסית וקציצות הפרסה של הכתר ואת האווירה של המקום. כל מנה ראויה לקבל כתר בגלל הטעמים, הטריות ועמוד השווארמה שמתגלגל בטריותו וקורא לכם לבוא ולקחת עוד!

צילום: כתר המזרחצילום: כתר המזרח

כתר המזרח

אבן גבירול 115, 053-9387887.

ראול וולנברג 20 רמת החייל, 053-9379727.

רוטשילד 77, פתח תקווה.

פיתה רחוב שוק צפון – אוכל רחוב בכיס בצק מושלם!

פיתה זה אחד הכיסים הכי מושלמים שהטבע ברא, כיס של בצק שאפשר להכניס בו את כל טוב הארץ ואף יותר. רשת פיתה רחוב עושה כבוד לכיס הזה, במקום תקבלו את הפיתה המושלמת שלכם לארוחת פועלים משביעה, עם חזה עוף, כבד אווז, אסאדו, מיקס, קבב, אנטריקוט ועוד. ככה זה כשפיתה ובשר על גחלים נפגשים לדייט בכיס האוויר המושלם הזה. אם לא ממש בא לכם פיתה, אז יש גם סלטים מושחתים עמוסי בשר כמו סלט פרגיות, חזה עוף, אסאדו, ומיקס. לפיתה רחוב באים רעבים, יוצאים שבעים, כי זה הדיל המושלם לאוכל רחוב איכותי.

צילום: פיתה רחובצילום: פיתה רחוב

פיתה רחוב, שוק צפון, ראול וולנברג 20, תל אביב. 053-6713666

לרשימת הסניפים: https://pitastreet.co.il/branches/

מסעדת אמא – מסעדה אותנטית ששווה לעלות בשבילה לירושלים

אחת מהמסעדות הוותיקות והמופלאות שיש לירושלים להציע עם אוכל ירושלמי מנחם, ממלא ומעולה ומגוון מנות בלתי נשכחות – קובה חאלב וגם כל סוגי הקובה שקיימים, עלי גפן עם רכז רימונים, בשרים לסוגיהם, פלטת ממולאים שהיא וואו, בשר בבישול ארוך, תבשילי קדירה ועוד. אצל מסעדת אמא תמצאו את מיטב המנות מהמטבח המזרחי שבושלו במקור ע״י מרים בנימין – האמא של מסעדת אמא, בהמשך חברו אליה בשלניות נוספות המגישות אוכל ביתי לא פחות ממושלם שהופך את הנסיעה לירושלים לשווה אף יותר.

צילום: מסעדת אמאצילום: מסעדת אמא

מסעדת אמא, שמואל ברוך 55 ירושלים, 053-8096388

בית הפול – לוקיישן שחובה להכיר לתאבון שלכם

בית הפול היא מסעדת פועלים ביתית וותיקה שהוקמה אי אז בשנות החמישים בצריף בדרום באר שבע עם מתכונים שהובאו היישר ממצרים, ומנוהלת כיום ע״י דור ההמשך, יעקב ביטון. במסעדה תמצאו אוכל משובח, טעים וזול עם מנות כמו חומוס פול עם ביצה ופטרוזיליה, שפע של סלטים טריים, כל סוגי החומוס הקיימים בעולם, פלאפל מושלם, שקשוקות, קוסקוס, מרקים וטעמים של פעם.

מסעדה שלמרות השנים שחלפו שומרת על צביונה וטעמיה הנפלאים והמנחמים ביותר, חובה להגיע בין אם אתם תושבי האזור או באים מרחוק.

צילום: בית הפולצילום: בית הפול

בית הפול, שדרות יוהנה ז׳בוטינסקי 11 באר שבע, 053-9365709.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הקובה של מומו בחיפה
053-9376911
הצומת של חיליק במגדל
053-9377304
צ'צ'ו בנתניה
053-9442403
ד"ר שקשוקה בתל אביב
053-9444193
כתר המזרח בתל אביב
053-9379727
מסעדת אמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-8096388

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון