נגישות
נגישות

על מחלבות וגבינות בוטיק

איפה אוכלים גבינות בוטיק? באיזה בר הכי שווה לעשות ערב גבינות ויין? איפה מוצאים מגשי גבינות בלתי נשכחים? לקראת יום החלב הבינלאומי ריכזנו את המקומות שמגישים את מיטב הגבינות.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 11/01/2022, 10:00 תאריך עדכון: 11/01/2022, 10:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גבינות משובחות ומושחתות הן הבסיס לרומנטיקה, למצב רוח טוב ובעיקר לקולינריה במיטבה וזו בדיוק הסיבה להתפשטות המחלבות ועסקי הגבינות בארץ – עולם ומלואו שכובש את הקהל הישראלי. לכן, לקראת יום החלב הבינלאומי שנחגג ב-11 לינואר בחרנו עבורכם את מקומות הגבינה המיוחדים ביותר: את המחלבה שמייצרת מעל ל-40 גבינות ואת זו שמתמקצעת בגבינות עזים, את מגש הגבינות הבלתי נשכח, את הבופה המשובח ואת המרתף שמגיש גבינות גורמה. מוקדש באהבה למי שמילים כמו בושה, תום ומנצ׳גו מדליקות לו את החך ומעוררות את התיאבון!

מרתף היין העתיק – הנוסטלגית והמושחתת שבגבינות

ריח הגבינות כובש את האף ואת הנשמה כבר במורד המדרגות של מרתף היין העתיק שבזכרון יעקב הרומנטית, מסעדת גורמה רומנטית ומשובחת. המרתף ממוקם במבנה בן 150 שנה שנבנה כבית מעצר תורכי ויש בו מספר שולחנות בודדים, אווירה אינטימית מיוחדת ותפריט המציע מנות ההולמות את המקום, כשהמומלצת ביותר היא פלטת הגבינות היוקרתית. הפלטה כוללת גבינות צאן, עזים וכבשים ממחלבות בארץ ובפרובנס בעלות של 190 לזוג והיא תשאיר אתכם שבעים, מסופקים ורומנטיים במיוחד לקראת טיול בסמטאות זכרון.

צילום: מרתף היין העתיקצילום: מרתף היין העתיק

כתובת: המייסדים 56, זכרון יעקב, 053-9346811

מחלבת בת הרים – גן עדן לאוהבי גבינות

מחלבה משובחת וותיקה שהוקמה לפני למעלה מ-20 שנה בצפון הארץ על ידי שלומי עקיבא ואלי אוחיון, ששידכו אליהם את הגבן הידוע יואב בלחסן והפכו את המחלבה לגורמה של גבינות עם סגנונות מכל העולם. במחלבה מיוצרים למעלה מ-40 סוגי גבינות שרק חלמתם למצוא ולטרוף - גבינות איטלקיות כמו מנצ'גו ותום, גבינות צרפתיות עם עובש לבן כמו ברי וקממבר, גבינות עובש כחול בסגנון רוקפור, גבינות בסגנון מקומי כמו לאבנה וגם סוגים רבים וטעימים של יוגורטים, כמו למשל יוגורט עם זרעי צ׳יה ועוד הפתעות רבות ומגוונות. המקום הוא גן עדן לאוהבי גבינות וכל שנותר לכם לעשות זה להגיע, לטעום, שוב לטעום ולמלא את המקרר בגבינות שיגרמו לכם לאושר אמתי.

צילום: שאטרסטוק

כתובת: מלכיה, 04-6945413

מחלבת עין כמונים גורמה של גבינות עזים במיקום פסטורלי

מחלבת עין כמונים היא מסעדת גבינות לא פחות ממושלמת הממוקמת בגליל התחתון בנוף גלילי פסטורלי ומהמם ביופיו. המחלבה שהוקמה עוד ב-1979 ע״י עמירם ודרורה אוברוצקי, נחשבת כחלוצה בתחום גבינות העזים בארץ וכיום היא מייצרת למעלה מ-30 סוגי גבינות עזים בכל סגנון שרק תרצו ותדמיינו. מעבר לגבינות הנהדרות שתוכלו לרכוש במקום, ניתן להזמין גם פלטת גבינות מפנקת הכוללת את מגוון הגבינות המיוצרות במקום, כמו למשל: רוקפור עזים, לאבנה, גבינת תום, גבינה רכה מגולגלת בפחם או בעלי דפנה, בליווי של לחם מחמצת שנאפה במקום, ביצים וממרחים עבודת יד, והכל בעלות של כ- 140 ש״ח.

כתובת: עין כמונים, גליל תחתון, על כביש 85 בין עכו לצפת 04-698-9680

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

פר דרייר – שילוב מושלם של יין וגבינות

פר דרייר, החיבור המנצח שבין בר יין רומנטי ומסעדה המציעה מבחר מכובד של גבינות ויין, המאפשר לכם להרכיב את המנה המנצחת בגינה הסודית והקסומה של המקום. הבר מעניק חוויה רומנטית ומיוחדת עם פלטת גבינות מפנקת של 180 גרם, הכוללת גבינות כמו בושה עזים, גרוייר, טלג׳יו, בוואריאן בלו ועוד, בעלות של 99 ש״ח.

צילום: פר דריירצילום: פר דרייר

כתובת: בת עמי 7, תל אביב יפו, 053-9439833

הגלריה של אלמוג – בופה גבינות מלוח/מתוק

באווירה ויקטוריאנית ומיוחדת עם עיצוב בלתי נשכח, הגלריה של אלמוג מגישה אוכל טבעוני, צמחוני וארוחת בוקר, אבל שיא השיאים של המקום הוא בופה הגבינות! במרכז הגלריה המעוצבת להפליא עומד בופה עמוס בכל טוב: סלטים, קישים, מטבלים, לחמים עם סוגי גבינות משובחים וקינוחי גבינות טעימים ומושחתים. תמצאו שם גבינות קשות ורכות, עוגת גבינה פירורים, קישים שונים עם גבינות – אין ספק שזה המקום לחגוג את עולמם של מאכלי הגבינות - מתוקים ומלוחים כאחד.

צילום: הגלריה של אלמוגצילום: הגלריה של אלמוג

כתובת: הגפן 3, נווה ימין, 053-9441661

לחם ארז – פלטת גבינות בטעם אישי ולבחירתכם

מי לא מכיר את לחם ארז, מקום שהוא שילוב בין מעדניית בוטיק איכותית המגישה את מיטב הגבינות, המתבלים והמאפים לבין מסעדה חלבית נהדרת עם לחמים הנאפים בעבודת יד. במקום תמצאו ממגוון גבינות הארץ והעולם – תום, מנצ׳גו, סנט מור, כחולה נסתרת, קאפרה, קממבר, זיוון, שיבולת, שחת, תלתן. ההמלצה החמה שלנו היא לרכוש כמה מהגבינות במעדניה והלחמים המעולים שנאפים במקום ולסדר לכם פלטת גבינות שלא הייתה מביישת גם מסעדת גורמה.

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

כתובת: סניפים פזורים ברחבי הארץ - https://www.lehemerez.co.il/branches

היקב – פלטת גבינות לשדרוג הקולינריה והרומנטיקה

במסעדת היקב, מסעדה איטלקית משובחת המגישה את מיטב המנות האיטלקיות הקלאסיות תמצאו מנות רבות על טהרת הגבינות המקדשות את עולם הגבינות. מבורגר מוצרלה הכולל פרוסות מוצרלה מצופות בפרורי לחם מתובל, פסטו, טפנד זיתים, פרוסות עגבנייה ובצל סגול ברוטב איולי אריסה (73 ש״ח) ועד בורגר חלומי הכולל צ׳אנקים של גבית חלומי, מוצרלה, פרמז׳ן ופטריות פורטבלו בשבבי בצל לבן ועשבי תיבול עם רוטב ברביקיו, מיונז ואיולי אריסה (73 ש״ח). ואל תשכחו את המנה שהיא שיא השיאים של המסעדה, פלטת גבינות זוגיות עשירה הכוללת מגוון גבינות משובחות כמו קממבר אגוזים, גאודה כמון, גרוייר, מנצ׳גו, חלומי, גבינת שמנת, פטה ועוד (138 ש״ח).

צילום: היקבצילום: היקב

כתובת: גד מכנס 6 נתניה, 053-9442775

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
053-9346811
פר דרייר בתל אביב
053-9439833
הגלריה של אלמוג בנווה ימין
053-9441661
היקב  בנתניה
053-9442775

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!