נגישות
נגישות

עם שילוב מנצח אי אפשר להתווכח: אלו הטופ 3 שלנו

בעולם הקולינריה, יש שילובים שתמיד עובדים. אנחנו לא נחדש לכם הרבה כי השילובים שבחרנו כל-כך מוצלחים שהם בעצם האובייסט. אז עזרנו לכם לבחור את המענה המושלם

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 09/08/2021, 13:15
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש שילובים שפשוט נועדו זה לזה, כמו סיר למכסה, כמו צ'יפס למנת בורגר מפנקת, כמו שניצל לפירה וכמו נקניקייה בלחמנייה ובירה. הבנתם נכון? יופי, אז עכשיו בואו נתרכז בתכל'ס: איפה מוצאים את השילוב המנצח מבין כולם? את ההמבורגר עם הצ'יפס הטוב ביותר, את השניצל עם הפירה הנימוח ביותר ואת הנקניקייה המשובחת בלחמנייה המנצחת?

אם נודה באמת, השילובים שבחרנו כל-כך טובים שהם פשוט האובייסט, אבל המטרה שלנו היא לא לחדש לכם ולגלות לכם את הזיווג המנצח בין העיקרית לתוספת, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה המושלם ברגע של דודא, עם המקומות האידיאלים שלנו, לשילוב המנצח שלכם.

המבורגר אמאל'ה וגארליק צ'יפס אבאל'ה: פיקניק בורגר
כן, כן, אנחנו יודעים איך זה עובד, היינו אמורים לשמור את הטוב לסוף אבל בא לנו המבורגר ועכשיו, אז לפני שנגיע לשילובים האחרים, בואו נדבר על הטופ 1 שלנו, השילוב שתמיד בא בטוב, ברגע של רעב, ברגע של שיכרות, בכל רגע! המבורגר וצ'יפס. עכשיו תוסיפו לצ'יפס קצת שום ותיבול, להמבורגר בצל קריספי, אסאדו מעושן, בצל מקורמל, חלפיניו וברביקיו... ומה יצא? ארוחת שחיתות בפיקניק בורגר חולון.
המבורגר וצ'יפס: את ההמבורגר תוכלו לבחור מבין תפריט משובח ומשוגע של שילובים מעניינים, מיוחדים, מושחתים וסופר טעימים. בצד, תוכלו לבחור תוספת מבין רשימת התוספות שלהם, כמובן שאנחנו הלכנו על הגארליק צ'יפס, אבל יש גם צ'יפס רגיל ותוספות אחרות.
פיקניק בורגר, חולון

נקניקיית בקר ביתית בלחמניית רוסטיק: המבשלה
כבא לנו נקניקיה בא לנו אותה ככה! עם חרדל טוב, מבשר איכותי, בעבודת יד, בתוך לחמנייה שמכבדת את הנקניקיה. אה כן! ועם בירה בצד כמובן. מסעדת המבשלה כולה, התחילה ממפגש בלתי נשכח בין 3 חובבי בירה, זה סיפור לפעם אחרת, אבל אתם בטח מבינים כמה חשוב לחבר'ה האלו שהבירה כאן תהיה טובה. אז תזמינו לכם את נקניקיית החלומות שלכם וקחו ליד בירה צוננת ממפעל הבירה של המבשלה.
נקניקיה בלחמנייה ובירה: בתפריט שלהם 2 סוגי מנות נקניקיות, אחת מבשר בקר תוצרת בית, בלחמניית רוסטיק עם גוואקמולי, קונפי בצל וחרדל דיז'ון, השניה בצלחת עם נקניקיות אסאדו תוצרת בית עם פירה וריבת בצל. ומה לגבי הבירה? רק תציצו בתפריט מפעל הבירות שלהם ומיד תבינו כמה המגוון רחב ומעורר חשק לטעום קצת מכל אחת.
המבשלה, אילת

מהילדות ועד היום: שניצל ופירה של אגאדיר
הנה שילוב שכולם אוהבים, התמכרנו אליו מהילדות, מארוחות הצהריים בצהרון ואנחנו מתים עליו עד היום, הכי פשוט, כמו שזה: שניצל עם פירה. מי צריך יותר?! אז איך אתם אוכלים את השניצל שלכם, עם לימון, עם קטשופ או בלי כלום?
שניצל עם פירה בצד: בחרנו בשניצל ופירה, כי זו הארוחה המושלמת. הפירה הנימוח עם השניצל הקריספי, פשוט באים טוב ביחד. כשתגיעו לאגאדיר תוכלו לבחור את התוספת ליד השניצל שלכם, יש לנו חשק שהבנתם לאן אנחנו חותרים נכון? אז יאללה, תיהנו לכם מצלחת חמה ומנחמת של כל טוב. שניצל בול בעובי הנכון, במידת קריספיות המדוייקת ופירה רך, כמו שפירה צריך להיות. בתיאבון!
אגאדיר, באר שבע

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המבשלה באילת
053-4293499
אגאדיר  בבאר שבע
053-9366924

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
לא רק באטומי - המסעדות הגיאורגיות המסורתיות
מהודו ועד כוש: מנות צהריים הודיות
עסקיות צהריים