נגישות
נגישות

משהו קטן (קריר) וטוב: גלידה במשלוח

בחום הזה, בא לנו רק דבר אחד – גלידה. הקרם הקריר והמתוק שמגיע בכוס או בגביע, על וופל בלגי עם קצפת או כך סתם מתוך קופסה – חוצה מגדרים, גילאים והעדפות. משלוחים מתוקים עד הבית

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
נעמי נתן
נעמי נתן
תאריך פרסום: 16/06/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כולם אוהבים גלידה. הנה, משהו שלא מעורר מחלוקות. קונצנזוס אמיתי. רגע של עונג באמצע היום, במיוחד, כשלא צריך לעמוד בתור. הנה כמה מקומות שישלחו אליכם גלידה איכותית שתספק את כל חשקי הקיץ.

 לק לי, לק לך. צילום: שאטרסטוק

הכי מתוק

זוכרים את הבית של המכשפה מעמי ותמי? אז כזה, רק בלי מכשפות. כל הדברים הכי כיפים בעולם במקום אחד. וופל בלגי, קרפ צרפתי, פנקייק, גלידת יוגורט בטעם טבעי או תות, שיקים בהרכבה אישית וגולת הכותרת – הגלידה. המון טעמים, רכים, מתוקים. שהאיכות ניכרת מהם בכל ביס שתיקחו. סוויטי באמת שמו להם למטרה לפנק ואפשר להרכיב שם כל מנת חלומות על פי טעמכם האישי. לא מספיק מושחת? שימו תוספות על הגלידה שלכם – מקופלת, גליליות, חלווה לוטוס, מיני מרשמלו או אגוזים מסוכרים. הכל אפשרי. הכל מותר. תיהנו!

SWEETY - דרך בר יהודה 64, נשר, 0539344792
להזמנת משלוח מסוויטי, נשר

זה הכול בשבילכם

גלידה לא נחשבת למאכל הכי בריא בעולם (אבל היא שווה כל גרם שעלינו), בגלל השמנת בעיקר. בגלידה ורונה שבחדרה, דואגים לשמח את כולם. הגלידה איטלקית ועשויה מחומרי גלם איכותיים, חלב ושמנת כמובן, אבל יש גם גלידות על בסיס חלב סויה או גלידות העשויות מפירות בלבד עבור הטבעוניים ושייקים נהדרים בתוספת חלבון עבור הספורטאים מביניכם. בין הטעמים הנהדרים תמצאו שוקולד ודובדבנים, קרמבו, עוגיות אוריאו, עוגת גבינה ואפילו אספרסו. כל כך עסוקים שם בלהתאים עבורכם את הגלידה, עד שרבים מהטעמים שפותחו במקום היו על פי בקשות של לקוחות. אם בכל זאת לא נפרדתם מרגשות האשם, תמצאו שם גם פירות אקזוטיים קפואים במשקל. אמרנו לכם – תגידו מי אתם ובורונה יתאימו לכם את הקינוח המושלם.

גלידה verona - חדרה, 0539347961
להזמנת משלוח מגלידה ורונה, חדרה

 נמס בפה בכל צבעי הקשת. צילום: שאטרסטוק

יצירתיות בגביע

יש ויכוח עתיק יומין האם הגלידה הדרום אמריקאית טעימה יותר מהאיטלקית. כשתטעמו את הגלידה שישלחו אליכם מפרדו ברמת השרון, ההתלבטות תגבר. הגלידריה המעולה הזו הוקמה לפני 30 שנה על ידי מרסלו עלטוב שמשפחתו עלתה מאורוגוואי. בייצור הגלידות משתמשים שם הרבה בריבת חלב וזביונה הנפוצים בגלידות באורוגוואי ובארגנטינה. אולם עם השנים, התאימו בפרדו את הטעמים אל החיך הישראלי המפונק תוך שמירה על אחוזי שומן נמוכים וחומרים טבעיים בלבד. בגלידות יש משהו מרענן וקליל למרות הטעמים המסעירים. תוכלו למצוא שם בנוסף לטעמים המוכרים גם גלידות קרמל מלוח, אלפחורס, שוקולד מריר עם אגוזים ורום עם פירות יבשים. הסורבה יצירתי אף הוא ומכיל טעמים כמו סורבה תפוז וודקה, אשכוליות קמפרי ואגס ביין. ואל דאגה, גם לטבעוניים ולנמנעים מסוכר ישנם פתרונות מרגשים ממש. גלידה איכותית באמת שההקפדה והאהבה בה היא נעשית מורגשת בכל ביס.

גלידה פרדו - סוקולוב 86, רמת השרון, 0536112366
להזמנת משלוח מגלידה פרדו, רמת השרון 

אין על גלידה בקיץ, במיוחד כשאנחנו אוכלים אותה מתוך קופסת הקלקר, בטעמים שבחרנו, בבית. וכשהיא נעשית מתוך רצון אמיתי לשמח חיך, מתוך אכפתיות להעדפות תזונה ונתינה אמיתית התענוג אף גובר. אם היא נעשית מחומרי גלם טריים ומוגשת בקפידה גלידה לא חייבת להיות לא בריאה. וגם אם קצת חרגנו – לפחות הבראנו את הנפש.

קיץ קפוא: גלידריות בכל הארץ

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נעמי נתן

אהבה על השולחן: מסעדות רומנטיות מומלצות
קורונה סוף: המסעדות מסירות את המסכות
רואים יורו עם חברים? משלוחי פיצות בדרך אליכם
ניפגש בסיבוב: איפה מנגבים חומוס?
עוד יהיה בסדר: מסעדות תחת אש
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח