נגישות
נגישות

גמר ליגת האלופות 2021: ברים שמשדרים את המשחקים

בשבת הקרובה (29.5) יתקיים גמר ליגת האלופות וישודר במסעדות וברים ברחבי הארץ – קבלו רשימה נבחרת בכל הארץ של המקומות שמצטרפים לחגיגה, הדילים, הנשנושים וכל הסיבות הנכונות לצאת מהבית

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 26/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המשחק המכריע של העונה – במוצאי שבת הקרובה (29.5) יתחרו הפייבוריטיות האנגליות, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, על הגביע הכי נחשק של אירופה ואת הגמר הזה אין שום סיבה לפספס. אחרי שבשנה שעברה התקיימו המשחקים בצל המגבלות ובאווירה חנוקה בעיקר בבית על הספה, הפעם החגיגה יוצאת החוצה לברים, למסעדות ומשתלבת עם המתח שעולה רמה מול המסכים הענקיים ועם כמה שיותר חברים.

ערב של גמר זה ערב של פאן, הברים והמסעדות כבר בעניינים ואתם צריכים לא להיזכר מאוחר מידי, ולהזמין מקומות עכשיו! לכבוד ערב הגמר, תמצאו דילים על האלכוהול וארוחות מפנקות שיטעינו אתכם מול המסך. לחיי המנצחת ולחיי ערב ספורטיבי ומרים

ערב אנגלי: מה אוכלים בגמר ליגת האלופות?
יוצאים לבלות: ברים ופאבים ברחבי הארץ

 ערב של הרמות. ליאו בלומס. צילום: באדיבות המקום

ליאו בלומס – תל אביב

הפאב האירי הוותיק מזמין את כולם לשני מתחמים שישדרו את המשחק, בחלל הפנימי של ליאו בלומס תמצאו זוג מקרנים וחמש טלוויזיות ובחלל החיצוני, שתי טלוויזיות ענקיות של 65 אינץ'. ככל שתגיעו יותר מוקדם כך תרוויחו שעות שמחות ומרימות. בין השעות 17:00 – 20:00 תוכלו ליהנות מהנחות משמעותיות על תפריט הבירות מהחבית, וכמובן אל תשכחו לשלב המבורגר מושלם או את חלת הבצל האגדית של ליאו.

בנוסף לבירות משובחות, תוכלו ליהנות בליאו בלומס גם מיופי של מנות אוכל ובכלל זה רושטי סלמון מעושן, סלמון מעושן על לביבת רושטי ושמנת חמוצה; כריך דבלין סטייק, רצועות אנטריקוט עם מיונז וירקות בלחם הבית בתוספת צ'יפס וצלעות ג'יימס ג'וייס, תבשיל שפונדרה טלה עם פירה עשיר בחמאה. במהלך המשחק אנשי הליאו בלומס מבטיחים לפנק אתכם עם שלל דילים שווים ומבצעים מפתיעים. יש למה לצפות!

ליאו בלומס - Leo Bloom's - ראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב, 053-9387700

 מקדימים להאפי האוור של אילקה בר. צילום: באדיבות המקום

אילקה בר – תל אביב

בפאב השכונתי בדיזנגוף ממתינים לכם חמישה מסכי ענק המחוברים למערכת סאונד איכותית במיוחד. יש האפי האוור נרחב במיוחד בין השעות 18:00 – 20:00 אז תקדימו.

במהלך המשחקים תוכלו לנשנש ברוסקטת אבוקדו (צ'אנקים של אבוקדו במרקם מושלם, צ'ילי אדום, לימון וצנונית על לחם מחמצת עם זיתים – 39 שקלים), להתמסר ל-PIZZA MIDDLE EAST (רוטב עגבניות, מוצרלה, פרמז'ן, זיתי קלמטה, בצל סגול, בצל ירוק, ארוגולה, חתיכות פרמז'ן ופלפל שאטה – 54 שקלים) או פשוט לחסל בתאווה את העראייס של אורי (שלוש מיני פיתות, בשר טחון איכותי מתובל בדברים טובים ומוגש לצד ירקות גינה, פלפלוני שיפקה וטחינה – 69 שקלים).

אילקה - דיזנגוף 148, תל אביב, 053-4294593

עיריית תל אביב מפרסמת את המסעדות והברים שמשדרים את הגמר - כל הפרטים כאן

 בלו הול מרימה בירושלים. צילום: באדיבות המקום

בלו הול - ירושלים

בבלו הול ארבעה חלליים נפרדים, בכל אחד מהם שני מסכים, כשבחלל המרכזי ישנו בנוסף גם מסך ענק שלכבוד הגמר ימוקם במרכז בימת ההופעות. בואו להמר ולשתות – בוחרים קבוצה פייבוריטית ומקבלים צ'ייסר מתנה על כל גול שהקבוצה הבקיעה. נא לבוא ברוח ספורטיבית.

בין צ'ייסר לצ'ייסר מנשנשים מתפריט האוכל של בלו הול עם מנות כמו שווארמה טלה (על מצע חומוס עדשים, סלט בצל לימוני וסומק – 59 שקלים), נקניקיות עגל עסיסיות (על פירה תפו"א, סלט כרוב כבוש ואיוולי סלק-וואסבי – 79 שקלים) ופילה לברק ברוטב חריימה פיקנטי (מוגש עם קוסקוס – 115 שקלים).

בלו הול - Blue Hall - יואל משה סלומון 12, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9438545
להזמנת שולחן בבלו הול - Blue Hall

 אם לא תאכלו איך תריעו. מייקס פלייס. צילום: דן לב

מייקס פלייס – תל אביב

ברשת הברים מייקס פלייס אוהבים לחגוג, לאכול, לשתות ולשיר. אין כמעט חג בלוח השנה שמפספסים כאן, מכריסטמס ועד פורים, מחג ההודיה ועד יום פטריק הקדוש, וכמובן, את החג הכי ספורטיבי של השנה, את הגמר הגדול של האלופות. עם מוטו של "מטבח אמריקאי, בירה קרה, הופעות חיות, בלוז, רוק, שידורי ספורט ובילוי בלי הפסקה באווירה של חו"ל משנת 1992", כל חגיגה היא ניצחון.

מייקס פלייס ממוקמת בטיילת של תל אביב עם ערבי מוזיקה מידי יום, וויב בינלאומי מול הגלים והמון המון אלכוהול. כבר שנים שהוא נחשב לבר ספורט מוביל ומרים עם הופעות חיות והקרנות משחקים מכל הסוגים מידי ערב, כך שאין אפשרות לפספס. יש כמובן גם אוכל, המבורגרים, סטייקים, סלטים, פיצות וכל מה שאמריקאי ומושחת. לחיים

מייקס פלייס טיילת - Mike's Place - הרברט סמואל 86, תל אביב, 053-9444122

 עם כמה בירות תסיימו את הערב? בר 55. צילום: באדיבות המקום

בר 55 – ברחבי הארץ

עם תפריט הבירות הכי גדול שיש, אין איך להצטנע. זה ממש לא נעצר בתחום האלכוהול, או כמו שהם קוראים לזה "אוכל , בירה וחברים". עכשיו אפשר לחזור לשגרה, להתרווח מול מסכי HD ולהתחיל לנסות להשתלט על התפריט. בין המנות המיוחדות והמומלצות, קבלו את הנציג הארגנטינאי, אמפנדס ביתיים במילוי בשר קצוץ עם רוטב טרטר, מנה ראשונה של סיגרים מרוקאיים ממולאים בבשר טחון עם טחינה, ושיא השיאים הוא ספיישל קומבו מוגזם של ספריבס עגל בבישול ארוך, נקניקיית וואגיו, ערימה של בשר אונטריב עם ביצת עין ועוד ועוד. תשמרו כוח ומקום בפה גם להריע..

יש גם אפליקציה מיוחדת להצטרפות למועדון חברים שווה של בר 55. אמרנו כבר 'אוכל, בירה וחברים? מוטו זה מוטו.. מבצעים והטבות לחברים בלבד. שמרו במועדפים

בר 55 - כפר סבא, זכרון יעקב, ירושלים, ראשון לציון, באר שבע

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ליאו בלומס בתל אביב
053-9387700
בלו הול בירושלים
053-9438545
בר 55 בכפר סבא
053-4293411
בר 55 בירושלים
053-4272450
בר 55 בזכרון יעקב
053-9418435
בר 55 בבאר שבע
053-6111332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ