נגישות
נגישות

מה מחכה לשומרי הכשרות בשבוע האוכל הדיגיטלי בישראל?

מהמנות הטריפוליטאיות של מסעדת גואטה ביפו, לסושי המוקפד של קאמאקורה ברמת גן, מהריזוטו של לוצ'נה במודיעין, לפיתות המושקעות של פיתה בסטה באשדוד: בואו להכיר את חלק מהמנות הכשרות שיככבו בפסטיבל טעם IL

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 29/06/2020, 0:00 תאריך עדכון: 11/08/2020, 11:06
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחת המגמות הברורות ביותר בקולינריה הישראלית בעשור האחרון, היא פריחתן של המסעדות הכשרות: שפים מובילים עומדים בגאווה מאחורי מסעדות כשרות יוקרתיות, מסעדות שבעבר הציעו חסילונים, בשר לבן ושאר מרעין בישין, חיסלו את המלאי והפכו לכשרות ואין ספק שהקהל מצביע ברגליים.

במסגרת שבוע האוכל טעם  IL, שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון בישראל שיתקיים בין ה-4/7-28/6, ישתתפו מאות מסעדות בכל רחבי הארץ, שיציעו מגוון מנות במחירים מוזלים (במשלוח וטייק אווי בלבד). מטבע הדברים, בחלק לא מבוטל מהן, תוכלו למצוא תעודת כשרות ממוסגרת על הקיר. רגע לפני שמתחילים, קבלו הצצה למה שממתין לכם בכמה מהמובילות שבהן...

לרשימת מסעדות כשרות ולהזמנת מנות בשבוע האוכל טעם IL >>

קאמאקורה – רמת גן

מסעדת קאמאקורה נפתחה רגע לפני פרוץ משבר הקורונה ברמת גן ואם טרם הזדמן לכם לערוך היכרות, מדובר בתזמון המושלם. במסגרת שבוע האוכל טעם IL אתם מוזמנים ליהנות ממנות כמו סטייק חציל במיסו, סלט אטריות סובה (עם פטריות יפניות מאודות, תרד, ערמונים ושומשום ברוטב טריאקי) וגיוזה במילוי אונטריב צלוי ודלעת ערמונים (3 יח') תמורת 39 שקלים בלבד.

בנוסף במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי יוצעו מנות סושי כמו סישו סלמון רול (8 יח' סלמון צלוי על גחלי עץ אלון יפניים, מיסו מתוק, ארוגולה ומלפפון במעטפת אבוקדו, סויית יוזו, אגוזי לוז קלויים ושיסו) ב-49 שקלים.

בניגוד לרוב המסעדות היפניות שפועלות כיום בישראל, קאמאקורה שמה את המנות הבשריות במרכז הבמה. דוגמה מצוינת לכך ניתן למצוא במנה של בשר בקר מבושל בסאקה וסויה, הכוללת גם בצלים מקורמלים, ביצה רכה, בצל ירוק וטוגראשי. המנה הייחודית נקראת גיו דון ובמסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי תעלה לכם 49 שקלים בלבד.

להזמנה מקאמאקורה בשבוע האוכל טעם IL>> 

קאמאקורה - אהליאב 5, רמת גן, 073-2753807 

 הבשר במרכז. מסעדת קאמאקורה (צילום: באדיבות המסעדה)

גואטה – יפו

אמרתם מטבח טריפוליטאי אסלי, אמרתם מסעדת גואטה. במסעדה המשפחתית המקסימה שנפתחה לפני יותר משני עשורים, תמצאו את כל הלהיטים של המטבח הטריפולטאי ובכלל זה מרק שעועית בעלי מנגולד, מפרום, קוסקוס עם כרעיים של עוף וקציצות כעבורה. את כל אלו ועוד רבות אחרות מכינים במטבח של גואטה לפי מתכונים שעוברים במשפחה מדור לדור.

במסגרת שבוע האכול טעם IL, מציעים במסעדת גואטה מספר מנות ב-39 שקלים בלבד: טבחה בלכמון (תבשיל שעועית עם בשר ותפוחי אדמה ברוטב עגבניות וכמון), טבחה בסאלק (תבשיל שעועית עם בשר, תפוחי אדמה ועלי מנגולד), ברודו (תבשיל ירקות עם בשר) וטבחה בלקרעה (תבשיל גרגירי חומוס, בשר ודלעת). כל אלו מוגשות על מצע של קוסקוס או אורז, לבחירת הסועד.

בנוסף במסגרת פסטיבל טעם IL תוכלו להזמין במשלוח שתי מנות במחיר מיוחד של 49 שקלים: בולט ישראל (קציצות בקר מבושלות ברוטב עגבניות וכרפס על מצע של קוסקוס או אורז) וכעבורה דגים (קציצות דגים מבושלות ברוטב פלפלים, כוסברה וגרגירי חומוס). לקינוח נמליץ לכם להזמין מלבי יפואי מחלב קוקוס עם בוטנים ומי ורדים או עוגת סולת עם תמרים כבושים, דבש ומי שושנים (15 שקלים כ"א).

להזמנה מגואטה בשבוע האוכל טעם il

גואטה יפו - שד' ירושלים 6, יפו, תל אביב, 053-9424696
להזמנת שולחן בגואטה יפו

שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון של ישראל יוצא לדרך
שבוע האוכל טעם il מגיע גם לירושלים

KAZAN – רעננה

במסעדת הבראסרי הכשרה, שנפתחה שבועות ספורים לפני שנפרדנו מ-2015, יפנקו אתכם בשבוע האוכל הדיגיטלי עם תפריט שלם של מנות מוזלות. כך לדוגמה, תמורת 39 שקלים בלבד תוכלו ליהנות מסיגר במילוי בשר טלה מקומי בתיבול בהרט (מוגש עם טחינה, אריסה ופיסטוקים קלויים) או סיגר במילוי פטריות, תרד וכמהין (מוגש עם רוטב טחינה ופלפלים קלויים).

אם תוסיפו 10 שקלים בלבד, תוכלו להזמין גם סלט עגבניות (מבחר סוגי עגבניות, שום קונפי, ביצה חצי קשה ולחם קלוי) או קורנביף בכבישה ביתית (עם קורנישונים, בצלצלי פנינה וחרדל) ובקטגוריית ה-59 שקלים ממתינה לכם התלבטות בין המבורגר קלאסי לכריך אנטריקוט. את אלו האחרונים מומלץ לשדרג עם בקבוק בירה מכבי 7.9, שבמהלך שבוע האוכל הדיגיטלי יעלה 16 שקלים בלבד. בנוסף דאגו לכם בקזן בראסרי גם לקינוח מנצח של מלבי ושערות קדאיף פריכות בליווי קולי פטל וקרם פיסטוק (24 שקלים).

להזמנה ממסעדת קזן בראסרי בשבוע האוכל טעם il

קזן בראסרי - Kazan brasserie - אחוזה 71, רעננה, 053-9374681

קווין לו – רעננה

קווין לו היא מסעדה אסייאתית חדשה שבאה לעולם בספטמבר 2019. בקווין לו מציעים מנות מהמטבח התאילנדי והמטבח התאילנדי וכן מספר קוקטיילים מיוחדים במינם, המושפעים ממטבחים אלו כמו Peach kingdom, המורכב מסאקה לא מסונן, מחית אפרסק, אפרול וליים טרי (48 שקלים).

גם בקווין לו, ממתין לכם במסגרת פסטיבל טעם IL תפריט שלם הכולל שתי מנות פתיחה ב-39 שקלים (אגרול טופו וסלט פפאיה ירוקה), ושתי מנות סושי ב-49 שקלים (סושי רול ריינבו לו עם ספייסי טונה, אבוקדו ומלפפון במעטפת דניס, סלמון ושערות בטטה פריכות וסושי רול סלמון פריך עם סלמון סקין, ספייסי מיונז ואבוקדו במעטפת סלמון צרוב ושבבי טמפורה).

כמו כן תוכלו להתענג על מנה של עוף בקשיו או מנת פתאי עם עוף תמורת 59 שקלים בלבד. את כל הטעים טעים הזה מומלץ מאוד לשטוף עם בקבוק בירה מתוצרת מבשלת קירין היפנית (16 שקלים במסגרת פסטיבל טעם IL).  

להזמנה מקווין לו בשבוע האוכל טעם IL 

קווין לו - ברנר 6, רעננה, 053-6113810

 חגיגה אסיאתית בפסטיבל האוכל. קווין לו, רעננה (צילום: דרור ורשבסקי)

לוצ'נה - מודיעין

מסעדה כשרה נוספת (בד"ץ בית יוסף) שתפגשו בפסטיבל טעם IL, היא מסעדת לוצ'נה ממודיעין, האחות הצעירה של לוצ'נה הירושלמית. לוצ'נה באה לעולם בחורף של 2018 ועשתה הרבה כבוד למסורת המפוארת שהתחילה אחותה הגדולה: בין השאר מדובר במסעדה היחידה במודיעין שמגישה דגה טרייה בלבד וכן אחת מהראשונות שהציעו פסטות טריות.

בין השאר בשבוע האוכל הדיגיטלי הראשון תוכלו להזמין במשלוח (או לקחת בטייק אווי) מנות כמו ריזוטו פטריות, פיצה פולנטה ופסטה פפרדלה ברוטב שמנת בטטה ותרד עם יין לבד תמורת 49 שקלים בלבד ומנות כמו סלט עגבניות שרי צבעוניות עם פטה כבשים, גרעיני דלעת ועשבי תיבול או רביולי סלקים וגבינת צאן, תמורת 39 שקלים בלבד. מדובר על יופי של הזדמנות להתוודע לאחת המסעדות השוות ביותר במודיעין.

להזמנה מלוצ'נה בשבוע האוכל טעם IL >>>

לוצ'נה - Luciana - שד' המלאכות 1, מודיעין והסביבה, 053-9373337
להזמנת שולחן בלוצ'נה - Luciana

 גם מודיעין על המפה. מסעדת לוצ'נה (צילום: עידן גור)

דניה – ירושלים 

אם כבר עסקינן במסעדות איטלקיות כשרות, לא ניתן שלא להזכיר את מסעדת דניה הירושלמית, שבמסגרת פסטיבל טעם IL תציע אף היא תפריט מוזל שלם. בין השאר תוכלו להזמין מהמסעדה המצליחה מנות כמו פולנטה כרובית (קרם כרובית חמאתי, פטריות מוקפצות, ערמונים, שמן כמהין, פרמז'ן ועירית – 39 שקלים), סלט קיסר (39 שקלים). כריך טונה אדומה צרובה (איולי חרדל, עלי רוקט, עגבנייה ובצל מקורמל. מוגש עם צ'יפס – 49 שקלים) ופוקצ'ה עגבניות (עגבניות שרי צלויות, אורגנו טרי, שום קונפי, פסטו, גבינת עיזים, עלי רוקט ובלסמי מצומצם – 49 שקלים).

בנוסף למנות אלו ועוד מספר מנות אחרות, קברניטי המקום מפנקים אתכם השנה גם במנה אחרונה של מיני צ'ורוס (4 יח' בקראסט קינמון וסוכר חום, מוגש לצד שוקולד חם, שוקולד לבן וריבת חלב) ב-24 שקלים בלבד.

להזמנה מדניה בשבוע האוכל טעם IL >>>

דניה קפה בכיכר - Denya cafe - שד' הרצל 102, ירושלים, 053-9369283
להזמנת שולחן בדניה קפה בכיכר - Denya cafe

             דניה קפה בכיכר (צילום: עידן גור)

פיתה בסטה – הרצליה, תל אביב ואשדוד

פיתה בסטה היא דוגמה נדירה לרשת שהחלה באשדוד ומשם התפשטה למקומות אחרים: הסניף הראשון של הרשת נפתח ב-2017, בעקבות ההצלחה נפתח שנה מאוחר יותר סניף נוסף בתל אביב, בהמשך בא לעולם הסניף ההרצלייני, בקרוב צפוי להיפתח סניף נוסף בגבעת שמואל וכולנו תקווה שהרשת המדליקה רק תמשיך להתפתח ולצמוח.   

בין השאר במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי, תוכלו להזמין מסניפי פיתה בסטה מנות כמו תסביך (ביצה קשה ששכבה בסלסת עגבניות משגעת, חציל קריספי, קרם לימון עדין, מלפפון חמוץ, עגבניות וטחינה הר ברכה) ב-39 שקלים ומנות כמו פיתה אסאדו 8, שכוללת אסאדו מפורק שבושל במרינדה סודית במשך 8 שעות עם נגיעות קרם לימון, עגבניות, צ'ימיצ'ורי טרי, בצל מטוגן וצנונית קריספית ב-49 שקלים בלבד. כל המנות שמוצעות במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי, מגיעות עם תוספת לבחירה: בטטה שרופה, סלט הבית, פוטטו מטוגן או תפו"א מדורה.

להזמנה מפיתה בסטה בשבוע האוכל טעם IL >>> 

פיתה בסטה, אשדוד, הרצליה ותל אביב

למתחם טעם IL  עם כל המסעדות המשתתפות>>>> 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
חג ״לפני המצות״ שמח!