נגישות
נגישות

יוצאים מהחומות: שבוע האוכל טעם IL מגיע לירושלים

T.A או משלוח? שבוע האוכל הדיגיטלי של ישראל באתר זאפ rest, בשיתוף קבוצת בלוסטון וקשת 12, מגיע גם לירושלים, וזאת הזדמנות מצוינת לאכול מנות שוות במחירים אטרקטיביים של 39 שקלים, 49 שקלים ו- 59 שקלים למנה. קבלו את המנות שאסור לכם לפספס:

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 18/06/2020, 0:00 תאריך עדכון: 15/09/2020, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שבוע האוכל טעם IL  יחול בשבוע הבא, בין התאריכים 28.6-04.7 . את המיזם, שכולו תמיכה בענף המסעדנות בישראל, מובילים חיים כהן (יפו תל אביב, דיקסי ופילדלפיה), גיא גמזו (אריא, NUNUNU), דיוויד פרנקל (פרונטו, סופר פיצה), תומר אגאי וזוגתו איה אשוח (סנטה קתרינה), איציק בראל ונימרוד הדס (סוהו), ובתוכו מאות מסעדות פזורות ברחבי הארץ. במסגרת טעם IL  נספר לכם על המסעדות המומלצות ועל המנות שהן מציעות והפעם – ירושלים על המפה!

רוצים להכיר את המסעדות המשתתפות ולהזמין את המנות המדוברות? היכנסו למתחם האוכל המטורף של טעם IL  >>>

לצד האטרקציות הרבות, התרבות המגוונת והאוויר הצלול כיין – ירושלים התברכה בשפע קולינרי המורכב מאוכל רחוב לצד מסעדות מיוחדות במינן. שבוע האוכל הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מכל המסעדות וגם לתמוך בהן ולא לסכן את בריאותכם. עכשיו רק נותן לבחור אם לאסוף את המנה ולאכול אותה בלוקשיין מפנק או להזמין אותה הביתה- במידה ואתם במתגוררים בירושלים. כך או כך, קבלו את המלצות השפים למנות שלהם:

כנאפ: המקום שאסור לכם לפספס בשוק מחנה יהודה

אם אתם מטיילים באזור השוק – אנחנו ממליצים לכם לבקר ב"כנאפ" ולאכול את הכנאפה אסדו שערות קדאיף, במילוי בשר אסאדו ובשילוב רטבים וריבות הבית. המנה המצוינת משלבת את הכנאפה הטעים שכולנו מכירים ואוהבים, ביחד עם בשר משובח, צלוי היטב, מתובל ועשיר, ומעל כל זה רטבי הבית המפורסמים של המקום (39 שקלים).

אם אתם חובבי שניצל (מי מאיתנו לא אוהב שניצל?) -תוכלו ליהנות ממנה נדירה של שניצל עוף חם בתוך חלה טרייה ובלווי ירקות, בעלות מיוחדת של  39 שקלים. אם תרצו להוסיף קוביות צ'יפס פריכות וטעימות – המנה תעלה לכם 49 שקלים בלבד!

לצד המנה המצוינת, מומלץ להתרענן בבירה צוננת או במשקה קל! את המנות תוכלו לאכול לרקע השוק הססגוני ואהוב או לאסוף ולהתפנק בבית מול הטלוויזיה.

להזמנת משלוח ממסעדת כנאפ בפסטיבל טעם il

 הכנאפה של כנאף במחנה יהודה (צילום: אסף קרלה)

מלה ביסטרו עין כרם ירושלים: משה כהן, מאיר כהן, ענבל כהן ורוני מזרחי

מלה ביסטרו ממוקמת בעין כרם, השכונה הציורית ביותר בירושלים. המסעדה מפורסמת בזכות נתחי הבשר המיוחדים שלה הנעשים בעישון במקום עצמו.

המנה המומלצת: נתח פריים רייב. המורכב מאנטריקוט מובחר על העצם. ליד המנה מומלץ ליהנות מכוס יין אדום, או יין לבן צונן ולקנח בקרם בורלה.

מה מיוחד במנה?  אנטרקוט מובחר על העצם המיושן ביישון יבש של 30-40 יום. היישון על העצם מעצים את טעמי הבשר ומרכך את הנתח.

המלצת השף למקום המושלם לאכול אותה: מעיין מרים  הנמצא בהמשך, כל הסמטאות של עין כרם, יער עמינדב או סכר בית זית – כולם קסומים ורומנטיים.

נתח בשר של מלה ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)         נתח בשר של מלה ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)

דניה קפה בכיכר:  שגיא כהן, עידן כהן, רק מזרחי

מסעדה שכונתית בירושלים המגישה ארוחות בוקר עד הצהריים, בסגנון בית קפה איטלקי. בערב מתפקדת כמסעדה המגישה מנות שמשלבות כיוונים ים תיכוניים ומנות איטלקיות. המסעדה מאופיינת בשימוש בחומרי גלם טריים המותאמים לעונה ולשנה.

המנה המומלצת: פולנטה כרובית, מנה עיקרית או ראשונה כאשר חולקים עם מנות נוספות. המנה מורכבת מקרם כרובית חמאתי, פטריות מוקפצות, ערמונים, שמן כמהין, פרמז'ן ועירית. ליד המנה מומלץ לשתות בירה או כוס יין לבן מבעבע ולקנח במילפי ברולה.

מה מיוחד במנה? המנה אינה מורכבת מפולנטה מקמח תירס אלא פולנטה עם טוויסט מיוחד.

המלצת השף למקום המושלם לאכול אותה: המסעדה נמצאת בסמוך לרכבת הקלה, שדרות הרצל 102. מחוץ למסעדה תהנו מרחבה גדולה מאוד עם נופך אירופאי. בנוסף, אם תחליטו לשבת בתוך הרחבה תהינו מחלונות זכוכית שמשקפים על הרכבת ועל נוף אורבאני קסום ומעניין.

כרובית של דניה בכיכר (צילום: עידן גור)         כרובית של דניה בכיכר (צילום: עידן גור)

איש טבח: אורן ששון – לוי

בתוך שוק מחנה יהודה תגלו מסעדה שמציעה מנה אחת בכמה ורסיות שונות. מדובר בלחם שממולא בתבשילי בשר שונים, המתבשלים בין 4-20 שעות בישול. הבשר נכנס לבצק ונעשה בטאבון אבן, מה שמעניק למנה עומק וייחודיות, והכל מוגש עם סלטים פיקנטיים.

הרעיון למסעדה נולד מבישוליה של סבתא של אורן. הסבתא ז"ל הייתה נוהגת לסנן את  שאריות הבשר שנשאר משבת, מוסיפה פירה, בצל, עשבים, ובכל יום ראשון מגישה את התבשיל המשובח בתוך מאפה.

המנה המומלצת: סיסקה - צלעות בקר בבישול ארוך. המנה מורכבת מבצק שעליו מונח פירה הודי, צלעות בקר בבישול ארוך, צ'ימצ'ורי ובצל מטוגן.

ליד המנה אתם מוזמנים לשתות בירה מוסקו, בירה בוטיק ביתית ומשובחת.

במידה ואתם צמחונים המסעדה תציע לכם לחם ממולא עם תבשיל פטריות, בטטות ועדשים שחורות. כמו כן יש אפשרת למנה ללא גלוטן בתוך קדירה בטאבון.

המלצת השף למקום המושלם לאכול אותה: המסעדה ממוקמת בתוך שוק מחנה יהודה. הכי כיף לתפוס ספסל וליהנות מהאופי המיוחד והרבגוני של השוק.

סיסקה של אישטבח (צילום: דרור ורשבסקי)  סיסקה של אישטבח (צילום: דרור ורשבסקי)

למתחם האוכל של טעם IL 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום