נגישות
נגישות

מסעדות על הדרך ועל הדלק: מיטב המסעדות בתחנות הדלק

קבלו אותן, מסעדות תחנות הדלק! מצעד המסעדות הכי שוות והבלתי נשכחות שתמצאו 'על הדרך' בתחנות הדלק מצפון ועד דרום

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 28/08/2022, 0:00 תאריך עדכון: 07/09/2022, 11:06
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם אתם חובבי טיולים, אין סיכוי שלא נתקלתם במסעדות הממוקמות בתחנות הדלק ברחבי הארץ. אז לקראת סיום הקיץ, רגע לפני שהשגרה משתלטת שוב על חיינו, ריכזנו לכם את מיטב מסעדות תחנות הדלק - אותן 'מסעדות בדרך', שבהן תוכלו למצוא תפריט שופע בכל טוב, שינחם אתכם בנסיעה המעייפת. תרבות מסעדות תחנות הדלק הגיעה אלינו מארה"ב והיא צוברת תאוצה. ואם היא כבר נחתה בארצנו, אז למה שלא תכירו את המיטב שלה? כל שנותר לכם לעשות זה להניע את הרכב, לעצור בתחנת הדלק הנכונה ב-SIDE WAY שלכם ולהרגיש הכי אמריקה שיש עם קולינריה מנצחת!

מסעדות בדרך לצפון

אל רוביאן תחנת דלק 'דור אלון' – פירות ים ובשרים משובחים על מולים וסרטנים

אם כל הדרך חלמתם על עצירה קולינארית מהסרטים, אז כנראה שהגעתם למקום הנכון. אל רוביאן מציגה לכם את כל הארסנל של עולם פירות הים, מולים, סרטנים מטוגנים ושרימפסים, והכל בטעמים שלא תוכלו להפסיק לרצות לפגוש בשנית. כדי לא לפספס אף מנה, תוכלו 'ללכת' על מנת טעימות השף שכוללת קצת מכל דבר, או להתחיל עם כמה סלטים פותחי תיאבון, כמו: סלט ג'ירג'יר ופטוש, או הטריו רוביאן שכולל: פילה לבראק, סטייק, סלמון ושרימפס - זה יהיה פשוט מעולה, לצד סטייק פורטר האוס 600 גרם. שימו לב שמיקס הגריל המעורב וגם פלטת הממולאים הם סוג של חובה!

צילום: אל רוביאן

אל רוביאן. משגב, 053-9374290

מינאטו תחנת דלק פז – היפנית המושלמת על הדרך

מסעדה יפנית מופלאה, שממתינה לכם בתחנת הדלק פז שבקיסריה והוקמה אי אז ב-2004 על ידי השפים מתן רוזנטל ואקי טמורה - שהוא לא פחות ולא יותר מנצר לשושלת שפים יפנים המגיעה מרובע מינאטו שבטוקיו – מה שמבטיח לכם אוכל יפני וסושי בלתי נשכחים. התפריט כולל את מיטב מנות הז'אנר, כמו: סושי, סשימי, ניגירי, מרקים, רולין ועוד, כשההמלצה שלנו היא לפתוח את הארוחה במרק אודן המשובח, סלט הרושמה – סלט קר מאטריות שעועית, רצועות גזר, מלפפון ואצות וואקאמה ברוטב סויה, טרטר טונה ומנת ירקות בטמפורה. מכאן והלאה, עומדים בפניכם כ-60 סוגי רולים, אז פשוט תבחרו על פי הטעם. כל רול הוא עולם ומלואו, כמו למשל רול מידורי - טמפורה של תרד, אספרגוס/ אפונה סינית ומיונז, או הטונה טטאקי - טונה בצריבה קלה עם אבוקדו, בצל סגול, מלפפון וספייסי מיונז, בציפוי שבבי טמפורה. כמה שיותר סושי, כך יותר אושר וסיפוק!

מינאטו. תחנת דלק פז, קיסריה, 04-6360812

האחים ג'רחי – תחנת דלק יעד, היעד שלכם למסעדת דגים מצוינת

מדובר במעצמת דגים של ממש, ששוכנת לה בתחנת דלק. במקום תמצאו ויטרינה שלמה של דגים ופירות ים על ערמות הקרח, וכל שנותר לכם הוא לבחור את שחשקה נפשכם, לגלות למלצר מהו אופן ההכנה הרצוי ולטרוף את המנה בשקיקה! חשוב לא לוותר על הברבוניות ועל דג הדניס על האש, לצד פלטת הסלטים הטריים של המקום ושרימפס קלמארי ברוטב שמנת. לאוהבי הבשר, מחכה במקום גם סטייק אנטרקוט שלא היה מבייש מסעדת בשרים של ממש.

צילום: האחים ג'רחי

האחים ג'רחי. אם המפרץ, עין המפרץ, 053-6389418

איוטאיה תחנת דלק 'דלק' – תאילנדית שנותנת פייט לכל תאילנדית אחרת!

להגיע לפנינת החמד הזו, שנמצאת בלב ליבה של תחנת דלק, זה ממש כמו הפאטה מורגנה הכי שווה שפגשתם. מדובר במסעדה תאילנדית כהלכתה, עם אוכל אותנטי וטעים שיקפיץ אתכם לתאילנד לכמה מנות טובות. המסעדה הוקמה ע"י צמרת גבריאל אריאלי - תאילנדית שהגיעה לישראל בעקבות אהובה, עד שפתחה את המסעדה המופלאה הזו. תמצאו בה סלטים, מוקפצים, נודלס, מרקים וכל מה שטעים. בראשונות, כדאי לקחת סלט מאכלי ים, סלט פפאיה וסלט אטריות השעועית. בעיקריות, 'לכו' על מנת המוקפץ של אטריות חריפות - אטריות אורז רחבות, חצילים, שפע ירקות ובזיליקום, או על מנת המוקפץ חריף עם חלב קוקוס ורוטב קארי ירוק. במיוחדים, חובה לקחת את האגרול המאודה ואת השרימפס בטמפורה. אם אתם בנסיעת חורף, אז שווה לקחת את מרק ה'טום ים פירות ים'. קנחו את הארוחה ב'בננה לוטי' – בננה מצופה בבצק עלים עם חלב מתוק וגלידת וניל למתיקות בלתי נשכחת ומתיחת פנים לג'ינס.

איוטאיה. מבוא קדם 12, הוד"ש, 09-772-6868

מסעדות בדרך לדרום

מסעדת כרמים בתחנת הדלק של סגולה – מסעדת גורמה על דגים ובשר

מי היה מאמין שבתחנת דלק ניתן למצוא גורמה של ממש? מסעדת כרמים הוקמה ב- 2014 כמסעדת גורמה, המגישה שפע מנות בשר, דגים ופירות ים. היא הוקמה ע"י השף המצליח, סהר רפאל. מעבר לארוחות בוקר הכי שוות שפגשתם, תמצאו כאן שפע סלטים, בשרים, דגים, פסטות ומנות שמתאימות לכל באי המכונית הרעבים. המומלצות שלנו בראשונות – רבעי ארטישוק, פטה כבדים וריזוטו איטלקי. בעיקריות – ים של שרימפס, קבב דגי ים ופפרדלה לוקוס, או מנה הגונה של פריים ריב. בקינוחים - שערות קדאיף קריספיות, לצד קסטה מסקרפונה ופיסטוק. אוכל של חלום, שיסיע אתכם מאושרים ושבעים.

צילום: כרמים

כרמים. תחנת דלק סגולה, 053-9442804

לוצ'נה – תחנת דלק אמונים. האיטלקית המושלמת בדרכים

מסעדה איטלקית מופלאה, שמציגה את מיטב המנות הכי אותנטיות וקלאסיות של ארץ המגף ומאכליה האהובים. התפריט כולל ארוחות בוקר מפנקות, כך שאם נחתתם בבוקרו של יום - מגוון כריכים ובייגל סלומון, גאודה, טונה, סלומון ושלל מאפי בוקר יחכו לכם. בצוהריים, מומלץ לקחת את אחת ממנות הדגים, פסטות או פיצות. ההמלצה שלנו היא לטרוף את הפיצה ביאנקה, רביולי חצילים מדורה וניוקי סלק. בדגים, כדאי לקחת את סלמון הקראסטי ובקינוחים - לא לוותר בשום מצב על פאי לימון עם גלידת קפה!

לוצ'נה. תחנת דלק אמונים, 08-8661396

מוזה בתחנת דלק – המוזה הקרניבורית בדרך לאילת או לים המלח

מדובר בבר מסעדה שמציג תפריט עשיר לקרניבורים שבחבורה, ובכלל לבני המשפחה. בשרים, פיצות, פסטות, סלטים, מנות ראשונות ונשנושים – בעצירה שווה שמתאימה לכל עת, לכל גיל ולכל סוג תיאבון, החל מרעב כבד ועד לטפטופים קלים. ההמלצה שלנו היא לקחת סלט גבינת עזים וסלט עוף בגריל, בעיקריות - צ'יקן בורגר וסינייה כרובית עם קבב, לצד תבשיל הגולש המדהים, וכמובן לא לוותר על אחד מקינוחי המקום, כמו למשל וופל בלגי או פאי תפוחים, שיעניקו לכם את מנת הסוכר הנדרשת להמשך הנסיעה.

מוזה. מתחם תחנת דלק אלון, ערד, 08-9975555

מסעדת עין בוקק, תחנת דלק סונול – לתדלק בשר לדרך!

בלב ליבו של המדבר, לאחר שנסעתם שעות ועצרתם לתדלק את הרכב, הגיע הזמן לתדלק עצמכם באוכל טעים ומנחם! מנות פתיחה מצוינות, מנות ביניים, בשרים, סלטים וגם קינוחים שווים במיוחד - כבר מחכים. הארוחה שנרכיב לכם היא האולטימטיבית שיש; בראשונות ובמנות הביניים, כדאי להזמין את חומוס הבשר, עראייס, עלי גפן ממולאים וחציל בלאדי עם טחינה. בעיקריות, הזמינו את צלעות הטלה לצד פילה בקר בתוספת כבד אווז

ובקינוחים - לכו על הכנאפה והבקלאווה שעושות שמייח בראש ובלב. צילום: מסעדת עין בוקק

מסעדת עין בוקק. עין בוקק, ים המלח, 053-9429603

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"