נגישות
נגישות

מבשרים ועד אוכל אתיופי: מסעדות מומלצות ברחובות

סושי ללא הגבלה, מסעדת בשר שהפכה למקום לעלייה לרגל או מטבח אתיופי אותנטי ומסקרן - רחובות מציעה מגוון רחב של הפתעות קולינריות ומסעדות מומלצות לאכול בהן

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בעשור האחרון רחובות עושה מאמצים רבים למצב את עצמה כישות קולינרית עצמאית, מה שבא לידי ביטוי במקומות האיכותיים שנפתחים בה בזה אחר זה (ובכך חוסכים לחובבי האוכל הטוב הרבה מאוד דלק). מחפשים מסעדה ברחובות שתצדיק לא רק את ההשקעה אלא אפילו נסיעה מיוחדת לעיר המדע והתרבות? הגעתם למקום הנכון.

המסעדות הכשרות הכי טובות בירושלים
מחפשים מסעדה איטלקית מומלצת?
מסעדות מומלצות לארוחה עם הילדים

סזאר

מסעדת סזאר נקראה על שם סזאר כהן, הבעלים של בית הקפה המיתולוגי CAFÉ DES AMI שפעל במשך שנים בתוניסיה. שלושת רבעי מאה אחרי שבית הקפה נסגר, החליט נכדו של סזאר, ניסו כהן, להגשים את החלום של אבי המשפחה ולפתוח את סזאר מחדש בארץ הקודש. ניסו פתח את המסעדה ב-2006 עם חברו איתי יוגב, כשתוך שנים ספורות הפכו את המקום מסוד של יודעי דבר מקומיים, לשם דבר בכל אזור השפלה. אין ספק שסבא סזאר היה גאה במקום שמנציח את שמו.
אסור לפספס: פפרדלה מלך היער עם חמאת כמהין ואספרגוס היא מנה שמפתיעה בעושר טעמיה בכל פעם מחדש.
סזאר, חיים פקריס 3, פארק המדע, רחובות. טלפון: 053-9442764

סזאר (צילום: באדיבות המקום)סבא היה גאה. סזאר (צילום: באדיבות המקום)

טרנזיט

בדרך כלל מסעדות שמציעות סושי ללא הגבלה ובמיוחד במחיר המצחיק של 89 שקלים לאדם, מעוררות בנו חשד. בטרנזיט לעומת זאת, החששות נעלמים כבר בביס הראשון. במסעדה האסייאתית, שחצי מהעיר כבר הספיקה להתמכר למנות שלה, מגישים בנוסף לתפריט סושי עשיר ומתומחר בהגינות, גם מבחר מנות נודלס ואורז, מגוון סלטים ומרקים ושפע ראשונות מדליקות. המסעדה מסבירה פנים לסועדים טבעונים, לנמנעים מגלוטן ולחובבי החריף ומציעה בכל ארוחה מחדש בילוי מושלם שלא ישאיר אתכם עם חור בכיס.
אסור לפספס: ציינו כבר שמגישים במקום סושי ללא הגבלה ב-89 שקלים לסועד?
טרנזיט, דרך מאיר ויסגל 2, רחובות. 053-4274658

מא ביסטרו

מסעדת מא ביסטרו היא הביסטרו הראשון שנפתח ברחובות, אי אז לפני יותר משני עשורים. המסעדה המצליחה מפורסמת בין היתר בגלל ההופעות החיות שהיא מארחת, האווירה הייחודית ותפריט הלילה השווה במיוחד, שמוגש במקום מדי יום החל מהשעה 22:30 (מלבד יום שישי). אין אחד שלא ימצא מה לאכול בתפריט העשיר והמגוון של מא ביסטרו, שנראה שרק הולכת ומשתבחת משנה לשנה.
אסור לפספס: סלופי ג'ו ברוטב ברביקיו המגיע בג'בטה, הוא בדיוק מה שצריך לפני שהולכים לישון עם יותר מדי אלכוהול בדם.
מא ביסטרו, הרצל 226, רחובות. 053-9442863

מו ומו

האסוציאציה הראשונה שקופצת לרוב האנשים למשמע צמד המילים "מסעדה ברחובות", היא קרוב לוודאי מסעדת מו ומו, שמהווה אתר עלייה לרגל לקרניבורים מכל רחבי הארץ, מאז 1984. מו ומו החלה את דרכה בכלל כאטליז בוטיק. לאחר עשר שנים מוצלחות, החליטו קברניטי המקום שהגיעה העת להרחיב את הפעילות ופתחו את המסעדה שבה הגישו מנות המבוססות על חומרי הגלם שמכרו באטליז. עם פתיחת המסעדה, העלו את הרף של הקולינריה ברחובות במספר מטרים טובים. אף רשימה של מסעדות הבשרים הטובות בישראל לא תהיה שלמה בלי מסעדת מו ומו, שלעניות דעתנו שווה נסיעה מיוחדת לרחובות.
אסור לפספס: חציל אריסה למנה ראשונה, שיפוד פילה עגל לעיקרית, גלידת דובדבני אמרנה לקינוח וטעם של עוד לקחת הביתה.
מו ומו, הרצל 177, רחובות. 053-9443464
להזמנת שולחן במו ומו

מו ומו (צילום: באדיבות המקום)אחת ממסעדות הבשר הטובות בארץ. מו ומו (צילום: באדיבות המקום)

פיאטו

כבר בגיל שש יונתן שרביט חלם על היום שבו יפתח מסעדה. בתחילת 2015, כשהוא בן 27 בלבד, הצליח להגשים את החלום. החלום שהתגשם הוא מסעדת פיאטו, האיטלקית הטובה ביותר בעיר. בדרך לפיאטו הספיק לכהן כשף של מלון הבוטיק אלגרה (עין כרם), לקחת חלק בהקמה של גרקו התל אביבית ולעבוד מספר שנים במגוון מסעדות במילאנו ובאוסטרליה. את כל הידע והניסיון שצבר במהלך הקריירה העשירה שלו הוא יוצק למנות המצוינות שהוא מגיש בפיאטו, כשבין היתר מדובר בפיצות מצוינות, פסטות עבודת יד וברוסקטות ממכרות.
אסור לפספס: פיצה פיאטו היא פיצה עם בשר צלעות מפורק, פטרוזיליה, צ'ילי ותרד. פיצה כזו עוד לא יצא לכם לאכול ולדעתנו הגיע הזמן.
פיאטו, חיים פקריס 2, פארק המדע, רחובות. 053-9370412

גוג'ו

בדומה לשרביט, גם אסנת ביינה חלמה על היום שבו תיפתח מסעדה פחות או יותר מאז שהיא זוכרת עצמה. אך בניגוד לשרביט שהגשים את החלום בגיל צעיר יחסית, נסיבות החיים אילצו את ביינה להמתין בסבלנות. רק לאחר שהילדים גדלו ואביה בו טיפלה במסירות בשנותיו האחרונות הלך לעולמו, הרגישה שהגיעה שעתה לפרוח. לפני שפתחה את גוג'ו, הפעילה עסק לקייטרינג שהתמחה בקייטרינג אתיופי ובעקבות ההצלחה המסחררת, התגובות הנלהבות והביקוש הרב, החליטה לפתוח את גוג'ו. את התבלינים האתיופיים היא מייבאת במיוחד מאתיופיה וטוחנת במקום בעצמה אך התבלין המיוחד שלה הוא ללא ספק אהבת הבישול והאירוח עמה ככול הנראה באה לעולם.
אסור לפספס: בין אם אתם טבעונים אדוקים או קרניבורים נלהבים, לכו על מנת הטעימות הטבעונית. ההנאה מובטחת.
גוג'ו, טלר 32, רחובות. 073-7933517
להזמנת שולחן בגוג'ו

גוג'ו (צילום: באדיבות המקום)תבלינים במיוחד מאתיופיה (צילום: באדיבות המקום)

שיפקה

את הרשימה המכובדת שלנו בחרנו לסיים עם בר אוכל שכונתי שעונה לשם החרפרף, שיפקה. כנראה שברחובות יש דרישה רצינית למנות טבעוניות כי גם כאן, בדומה למסעדות לא מעטות ברחבי העיר, מגישים מגוון רחב של מנות טבעוניות משובחות: בין היתר מגישים בבר השכונתי (לצד מנות כמו שוקרוט מקומי ומעורב ירושלמי) פנינים קולינריות ומוסריות למהדרין כמו שווארמה טבעונית מסייטן, המבורגר טבעוני מאזוקי מונבטת, צ'יה ואורז ופלאפל מעדשים וזרעי פשתן.
אסור לפספס: בשיפקה מגישים קבב משובח, סלט עגבניות חריף נהדר ומלבי טבעוני מצוין על בסיס קרם קוקוס. בתיאבון!
שיפקה, הרצל 220 רחובות. 053-9366183

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סזאר ברחובות
053-9442764
מו ומו הבשריה ברחובות
053-9443464

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא