נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתי קפה לא חסרים פה בארץ, אבל רשת בית קפה שפותחת גם מסעדות בשריות זה כבר משהו חדש בגזרה. 

רשת בתי הקפה גרג החליטה לצאת מהקופסה ולעשות מעשה: לפתוח רשת מסעדות בשם קיטשן ביי גרג. מדובר ברשת מסעדות ביסטרו כשרות עם רצון עז להתפרש על כל הארץ, וכמו שאנחנו מכירים את גרג – לא תהיה להם בעיה לעשות את זה. החלום התחיל לפני כשנה בסניף בחיפה שנפתח כסניף פיילוט לא כשר, והמשיך עם פתיחת סניף כשר במתחם שרונה תל אביב ועוד אחד במתחם G ביבנה. הרשת ממשיכה להתרחב עם סניף מתוכנן במתחם ביג בפורייה ועוד 4 סניפים שצפוים להיפתח עד סוף 2017 במקומות שונים ברחבי הארץ.
חלת בצל. קיטשן ביי גרג
קיץ בשרונה
את הספתח שלנו ברשת הבשרית פתחנו במתחם שרונה בתל אביב. המסעדה ממוקמת במבנה טמפלרי משוחזר, ובה אזור ישיבה חמים ונעים בפנים ומתחם גדול בחוץ. התיישבנו בחוץ לעת ערב סופגות אווירה קייצית תל אביבית והתחלנו להתעמק בתפריט. המסעדה מציעה תפריט ביסטרו בשרי עם מגוון רחב של מנות פתיחה ראשונות, עיקריות וכמובן קינוחים.

התחלנו עם מנות ראשונות. ראשונה הגיעה מנת פטה כבדי עוף עם ריבת בצל ואגס ביין אדום בליווי טוסטונים (39 שקלים), חלת בצל המורכבת מטבעות בצל מטוגנות בציפוי פריך, מוגשת לצד צ'ילי מתוק ואיולי עשבי תיבול (36 שקלים) ופסטייה עוף - עלי סיגר מטוגנים וממולאים בעוף, אריסה ועשבי תיבול, לצד גלדי בצל צלוי, רוטב טחינת עמבה, פלפל חריף וסלט עשבי תיבול חמצמץ בצד (42 שקלים).  

מנת פטה כבדי העוף הייתה מעולה, וממש נמסה בפה. מדובר במנה גדולה יחסית, ואפשר בכיף להזמין כמנת SHARING עם סועד נוסף. חלת הבצל היתה ענקית. מדובר במנה קלאסית של חלת בצל פריכה וקראנצ'ית שהשתלבה מצוין עם הרטבים לצידה. 

אחרונה חביבה מבין הראשונות הגיעה הפסטייה עוף, שהייתה ממולאת במילוי עדין ומדויק של עוף קצוץ דק, בזיגוג קליל של טחינת עמבה שהעיף והקפיץ את המנה. אל נא תלכו למחוזות של פלאפל או שווארמה. מדובר בשילוב טעמים שלא גורע מהיותה מנת גורמה אמיתית.
פילה סלמון. קיטשן ביי גרג
אי אפשר בלי קינוח
חלק הפתיחה של המנות הראשונות היה משביע ומספק במיוחד, אבל המשכנו למנות העיקריות והזמנו פילה סלמון שהגיע מוגש לצד פירה ושעועית ירוקה, בטטה צלויה ושקדים קלויים (86 שקלים). מנת הסלמון הוגשה ברמת הצלייה הנכונה של הדג, שנשאר עסיסי וטעים. גם הפירה והירקות הצלויים שהגיעו כתוספת לדג היו נהדרים והשתדכו לדג בקלות. 
פאי לימון
ולסיום, אי אפשר לסגור ארוחה בלי קינוח, ולכן הזמנו 2 מנות אחרונות: הראשונה - קינוח קלאסי של סופלה שוקולד לצד גלידת וניל. הסופלה היה רך ובמילוי נשפך של שוקולד טעים ואיכותי. המנה השנייה הייתה פאי לימון אישי שהיה עשוי מבצק פריך במיוחד, ועם טעם לימוני עדין ומרנג מעולה.

חשבון בבקשה:
פטה כבד עוף: 39 שקלים
חלת בצל – 36 שקלים
פסטיה עוף: 42 שקלים
פילה סלמון – 86 שקלים
סופלה שוקולד: 32 שקלים
פאי לימון: 32 שקלים
סה"כ: 267 שקלים לארוחה נהדרת לשניים

קיטשן ביי גרג, מתחם שרונה, תל אביב. 053-9375288

* הכותבת הוזמנה כאורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מבלים בשלדון ברמת גן
NG בנווה צדק מציגה: הביס המושלם
ארוחת טאפאסים בג'וני היל
ביקור בסושיה ברמת גן
ג'מה ביפו מגשימה חלום איטלקי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?