נגישות
נגישות

ארוחת טאפאסים בג'וני היל

ברחוב אחד העם בתל אביב נפתח ג'וני היל - בר טאפאסים דרום אמריקאי יפה ומעוצב, שעושה שימוש בחומרי גלם משובחים בשילובים מעניינים. היינו בארוחה שהיתה מעולה מההתחלה ועד הסוף

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
ליטל מנדל
תאריך פרסום: 03/10/2017, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלב תל אביב, במיקום המעולה שבו שכנה מסעדת אחד העם, קמה מסעדת טאפאסים חדשה בסגנון דרום אמריקאי. המסעדה נקראת על שמו של השף הראשי ג'וני היל, שף שנולד בקולומביה, עבד במיאמי מספר שנים ונמצא בישראל כבר תקופה ארוכה ועבד במסעדות הנחשבות בתל אביב.
המסעדה מעוצבת כטאפאס בר מודרני עם בר ארוך ושולחנות בר גבוהים, ומעוטרת כולה באריחי פסיפס צבעוניים המחמיאים למקום ומעניקים לו לוק תוסס. גם המוזיקה הלטינית המתנגנת ברקע מוסיפה לאווירה הדרום אמריקאית ונותנת תחושה של טאפאס ספרדי מקומי.

קוקטיילים בנוסח אולה! 
המסעדה מציעה תפריט קוקטיילים המותאמים לאווירת המקום ,בשילובים מעניינים של טקילה המגיעה ממקסיקו, רום שמגיע מקולומביה ועוד. אנחנו בחרנו בשני קוקטיילים אקזוטיים: Guantanamera - שני סוגי רום, מנגו, צ'ילי, סירופ שקדים ולימון; Feel The Bit - וודקה, מיץ סלק, ליקר פרחים, זוטה לבנה, אבקת לבנדר ולימון. שני הקוקטיילים היו טעימים ומרעננים. הקוקטיל הראשון שילב ניגודיות של חריפות וחמיצות והקוקטייל השני הוא גרסה מעניינת ומעודכנת לוודקה חמוציות עם טוויסט של סלק. 
ג'וני היל
המשכנו לתפריט האוכל שמחולק לקטגוריות של דגים, בשרים, ארפה/פטקון (לחם דרום אמריקאי) ומנות צמחוניות/טבעוניות. תפריט הים מציע מגוון רחב של פירות ים: טבעות קלמארי, פופקורן שרימפס, פילה סלמון עם רוטב ביסק ועוד. 

התחלנו את מסע הטעימות הלטיני במנה של פוקה טונה - חתיכות טונה אדומה טרייה עם אננס ורוטב של חלב קוקוס ופונזו. המנה הייתה מיוחדת בטעמה בזכות שילוב הטעמים של המרכיבים המיוחדים בה. המנה השנייה הייתה סביצ'ה פרואני -  מנה קלאסית של חתיכות דג מוסר עם פלפל צ'ילי, בצל סגול וכוסברה. המנה הייתה קלילה ורעננה והשאירה טעם של עוד. 

ארפה כבר ניסיתם?
המשכנו ובחרנו מנת ארפה. מדובר בגרסה משודרגת לפיתה מקמח תירס מיוחד, עליה הונח בשר אסאדו מפורק וכה טעים שבושל בישול ארוך ולצידו ממרח גוואקמולי שהשתדך לו היטב. המנה הבאה, שהייתה גם המצטיינת של הערב, הייתה טוסטאדה שייטל: מעיין טורטיה פריכה עם חתיכות בשר שייטל בליווי גוואקמולי ואיולי שום. הבשר היה רך והשתלב מצוין עם הפריכות של הטוסטאדה וסלט האבוקדו. עוד מנה שלקחנו ועושה כבוד למטבח הלטיני היא לומו סלטדו - מנה של חתיכות פילה בקר מוקפצות עם בצל ועגבניות לצד תפוחי אדמה. המנה הייתה מנחמת וטעימה בזכות הבשר שנצלה בדיוק במידה הנכונה ותפוחי האדמה הקריספיים.  
פוקה טונה של ג'וני היל
מתוק דרום אמריקאי
תפריט הקינוחים של המקום ממשיך עם אותו סגנון דרום אמריקאי ומציע מנות מסורתיות של אלפחורס, צ'ורוס וגם קינוחים אחרים כמו סופלה, קרם ברולה ואפילו קינוח שוקולד פרווה לטבעונים. אנחנו המשכנו עם הקו הספרדי ובחרנו את מנת הדגל של המטבח: צ'ורוס, המגיע עם מטבל של ריבת חלב. מנה מצוינת לסיום הערב.

אין ספק שהמקום שופע באווירה טובה כיאה לבר טאפאסים תל אביבי ומתאים כבילוי לילי עם חברים, אך ללא ספק גם לארוחה רומנטית לזוג. המנות המוגשות במסעדה טעימות וגדולות מאוד ביחס לכך שמדובר במנות טאפאס. המטבח מוציא מגוון רחב של טעמים ובערב אחד במסעדת ג'וני היל אפשר לומר שביקרנו בכל דרום אמריקה.    

חשבון בבקשה:
פוקה טונה – 42 שקלים
סביצ'ה פרואני – 38 שקלים
ארפה קרניטס – 42 שקלים
טטוסטאדה – 42 שקלים
לומו סלטדו – 42 שקלים
צ'ורוס – 42 שקלים

ג'וני היל, אחד העם 27, תל אביב. 053-9377335 

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מבלים בשלדון ברמת גן
NG בנווה צדק מציגה: הביס המושלם
ביקור בסושיה ברמת גן
קיטשן ביי גרג שרונה: עולם חדש לגלות
ג'מה ביפו מגשימה חלום איטלקי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?