נגישות
נגישות

NG בנווה צדק מציגה: הביס המושלם

הקרניבורים שבינינו מכירים את מסעדת NG בנווה צדק, שדוגלת ב-Farm to table ומוציאה לצלחות רק נתחים משובחים. קצת אלכוהול, בשרים איכותיים, ירקות וקינוח הם כל מה שצריך לארוחה טובה

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
ליטל מנדל
תאריך פרסום: 23/02/2018, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת NG נפתחה בשנת 2003 בנווה צדק, ומאז ועד היום שומרת על המוניטין שלה ונחשבת לאחד המוסדות הקרניבוריים הטובים ביותר בתל אביב ובארץ בכלל. המסעדה ממוקמת במבנה מרהיב ועתיק בתוככי הסמטאות הציוריות של נווה צדק, ברחוב אחד העם 6.

כבר בכניסה ניתן להבחין בחלל היפהפה של המקום: בר במרכז המסעדה שנבנה בצורה מעגלית, המכיל כסאות בר מעץ עתיק ובפנים חלל אינטימי ושקט, ובו קשתות ומנורות גדולות, מה שמשווה למקום אווירה רומנטית.

כי חיים רק פעם אחת. NG. צילום: דן פרץ

בשר ובירות. השילוב המושלם
תפריט המסעדה מתחלק לראשונות, שכוללות מספר מנות בשר, פירות ים וסלטים. תפריט העיקריות מכיל ברובו מנות בשר שמגיע ממגדלים מקומיים ומציע מגוון רחב הכולל: פילה, ראמפ (שייטל), נתח קצבים, אנטריקוט וסינטה ,מספר נתחים על העצם לפי משקל המשתנה בכל יום, המבורגר, מנת דג אחת ומנה צמחונית משתנה כאלטרנטיבה ראויה.

ב-NG נוהגים לפי שיטת ה-Farm to table, מה שאומר פיקוח מלא והשקעה מרבית בנתחי הבשר החל בתנאי הגידול והשדה, דרך המזון שמגיע אל פי הבקר ועד השחיטה והטריות בצלחת.

תפריט האלכוהול מכיל שני סוגים של בירות ישראליות מהחבית, עשרה סוגים של בירות מהבקבוק (שלוש מהן ממבשלות מקומיות), שלושה קוקטיילים מיוחדים לצד קוקטיילים קלאסיים וסנגרייה אדומה חמה/קרה. תפריט היין של המסעדה מושקע מאוד ומעיד על סטנדרט גבוה, שכולל מגוון רחב של יינות מקומיים ומיובאים. צרפת, איטליה, ספרד, ארה"ב, ארגנטינה ואוסטרליה.

התחלנו עם פינק מוחיטו - רום, וודקה, קרנבריז וגרנדין וכוס יין שאטו גולן אפיק - קברנה סובניון וסירה, רמת הגולן 2013, ואין ספק שנכנסנו מיד לאווירה.

לפתיחה, לאחר התלבטות קלה, בחרנו בטרטר בקר - בצל סגול וירוק, צ'ילי, קוניאק, צלפים וחלמון שליו (62 ₪)  וסלט עגבניות צבעוני - בצל ירוק, בצל סגול, צנוברים, פלפל חריף, אורגנו טרי, מיקרו בזיליקום וגבינת פטה (48 ₪). הטרטר היה נהדר במרקמו והיה פיקנטי מעט בזכות חתיכות הצ'ילי והבצל שנכנסו לתערובת הבשר, והשתלב נהדר עם טעמי הקוניאק העזים, ביצת השליו, רוטב בלסמי חמצמץ ומספר טוסטונים קראנצ’יים שהגיעו בצד. הסלט היה מרענן והעיד על טריות של חומרי הגלם ויצירתיות בשילוב עשבי התיבול.

טעמים עם נוכחות
לעיקריות הזמנו פילה 220 גרם (156 ₪) ונתח קצבים 300 גרם (118 ₪). הנתחים הגיעו במידת העשייה M, בצלייה פחות או יותר אחידה כפי שביקשנו והיו מהטובים שאכלנו מזה זמן רב. הבשר היה רך עם טעם מלא נוכחות, ונחתך בקלות רבה למה שניתן לכנות "הביס המושלם".

המנה לוותה לבקשתנו בתוספת של גראטן בטטה, שהיה במרקם חמאתי ובטעם חרפרף ומעושן קלות, ושעועית ירוקה מוקפצת על המחבת עם תרד ושום.

קינחנו עם קרם ברולה אסיאתי (32 ₪) שכלל במרקמו חלב קוקוס ולווה בפנכת מחית פסיפלורה, שנתנה איזון נהדר של חמיצות למתיקות הזו. הקינוח השני היה סורבה תות ופסיפלורה שהכיל 3 כדורים חמצמצים ומרענני חיך.

15 שנים עברו מאז ש-NG נפתחה, וטעמו של הבשר רק השתבח, לכדי שלמות שאין דומה לה.

NG, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9442896

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מבלים בשלדון ברמת גן
ארוחת טאפאסים בג'וני היל
ביקור בסושיה ברמת גן
קיטשן ביי גרג שרונה: עולם חדש לגלות
ג'מה ביפו מגשימה חלום איטלקי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?