נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתוך הסניף של מסעדת Buy The Way בצומת רעננה, מסתתרת לה אחת מהגלידות הטובות והטריות שיצא לנו לטעום. גלידה שעשויה מחומרי גלם טבעיים ומיוצרת בכל יום על ידי הגלידאי המוכשר, רני בן אברהם. לקחתי את בני עומר, בן ה-10, לצומת רעננה, כדי לחוות את דעתו המלומדת על הטעמים, הטריות והאיכות. כי בינינו, תראו לי ביקורת גלידה טובה יותר מזו של ילדים.

... גלידה
לפני שנספר לכם על הגלידה, הטעמים והייחוד, נתחיל מהשם - "פעם שלישית". ככה, בלי שלוש נקודות אחרי, בלי להוסיף את המילה 'גלידה' בסוף, פשוט "פעם שלישית", בידיעה שאת ההמשך הברור אין מישהו בעולם שלא יאמר בעצמו. רעיון מעולה.

עוצרים להתרעננות
פעם שלישית היא גלידריית הבית של רשת המסעדות Buy The Way, ונמכרת בסניפי הרשת (תל אביב, כפר סבא וצומת רעננה) ובמסעדות נבחרות, כמו רשת המסעדות של השף ניר צוק ומסעדת מיטשוס שבצפון.

אנחנו ביקרנו בסניף צומת רעננה, שממוקם בתוך תחנת הדלק הגדולה לכיוון צפון. המעבר החד בין הכביש הסואן ותחנת הדלק האפורה לבין פנים המסעדה, משפיע מיידית על האווירה, ומשהו בגוף נרגע מיד מהחום המהביל שבחוץ.

העיצוב הנקי, שולחנות העץ שסביבם ישבו אנשי עסקים עם או בלי לפטופים וניהלו פגישות עבודה, המיזוג והחיוך של העובדים לכל מי שנכנס; כל אלו מנתקים אותך מיידית ממה שקורה בחוץ וגורמים להנאה להתחיל מהצעד הראשון. הגלידה עצמה מוצגת מול הכניסה - צבעונית, מפתה וקרירה.

הטעמים מגוונים ונחלקים לגלידות על בסיס חלב ולגלידות על בסיס פירות (סורבה), כשתמיד מוצעת גם גלידה טבעונית אחת לפחות וגלידה ללא סוכר. טעמנו הכל. גם כי זה היה מפתה וגם כי כל אחד מהטעמים, אפילו ה"רגילים" שבהם, הציע טוויסט אחר, כך שהיינו פשוט חייבים לנסות. 

ישירות מהחקלאים בארץ

לדעתי, שני הקריטריונים הבסיסיים לקביעת איכותה של גלידה, הם המרכיבים והיצירתיות בטעמים. בשני הקריטריונים האלו עמדה "פעם שלישית" בכבוד. כל הטעמים מיוצרים מחומרי הגלם הבסיסיים בלבד, בלי מחיות, בלי תרכיזים ובלי פירות קפואים.

כל טעם מחושב בקפידה, כל מרכיב נמדד וכל פרמטר נלקח בחשבון - מרמת הסוכר הטבעית בפרי ועד ההקפאה במעלות המתאימות. הפירות לסורבה נקנים ישירות מהחקלאים הישראלים, שגם מקבלים קרדיט של כבוד במסעדה, וזה לכשעצמו ראוי להערכה. האגוזים מיובאים באופן אישי מאיטליה ונטחנים במקום, העוגיות שבגלידת וניל עוגיות נאפות במקום והטעם מורגש בכל ביס.

הסורבה, למשל, הוא בין המיוחדים שטעמתי ובעל מרקם שמנתי לחלוטין, בלי המרקם הקצת גרגירי האופייני לגלידות סורבה, למרות שהוא מבוסס כולו על הפרי. עומר טעם ואהב במיוחד את גלידת אגוזי הלוז, וניל-עוגיות והשוקולד. אני התעלפתי מסורבה הליים-נענע, שהדגיש כל אחד מהטעמים בנפרד, מגלידת האספרסו ומגלידת הבננה-תמר. אפילו את הופלים של הגלידה מייצרים במקום, ולכן ייתכן שכשתגיעו, יוגשו לכם הגלידות בכוסות ולא בגביעים.

טעמים מתחלפים
בכל חודש יש טעמים חדשים, חלקם בהתאם לפירות העונה ולאופייה, וחלקם פרי מוחו היצירתי של הגלידאי. בספטמבר עתידות לצאת גלידות חדשות בטעמי מקיאטו, רום-צימוקים, טירמיסו וגלידה טבעונית על בסיס חלב שקדים. באוקטובר יושקו טעמי חגים כמו תפוח בדבש, סורבה רימונים וגלידת תירוש, כך ששווה לרשום ביומן הגעה לפחות פעם בחודש.

מחירים:
גלידה קטנה (עד 2 כדורים)- 16 שקלים
גלידה בינונית (עד 3 כדורים)- 20 שקלים
גלידה גדולה (עד 4 כדורים)- 25 שקלים

פעם שלישית, התדהר 17, רעננה. 09-7775000

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פעם שלישית בתל אביב
09-7775000

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא