נגישות
נגישות

Top 5 – חמש המסעדות השוות ביותר ליום האישה

איפה נמצאת הקרניבורית המהממת, הכנענית בנשמה או האיטלקייה הקלאסית? קבלו את ה-Top 5 - חמש מסעדות ליום האישה 2022 עם אוכל גורמה שכל אישה באשר היא תשמח לטעום

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 06/03/2022, 11:20 תאריך עדכון: 08/03/2022, 11:55
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"אהבה היא לתת לה את המנה המושלמת עבורה", זו הגרסה המתוקנת שלנו לכבוד יום האישה למשפט הידוע "אהבה היא לתת לו את הסטייק הכי גדול", כי זה היום שלכן וזה היום שבו מגיע לכן ולהן – בנות הזוג, אימהות, אשתכן, חמותכן – את כל הטוב הקולינרי שיש! אז לקראת יום האישה שנחגג השנה ב-8 במרץ, ליקטנו עבורכן את ה-Top 5, חמש המסעדות שיספקו לכן את מיטב הקולינריה, הרומנטיקה, הנופים והמנות המושלמות, כל מסעדה והאישה שלה! כי לכל אחת מגיע את ה-Top של מי שהיא ומה שהיא אוהבת לאכול – החל מחובבת איטלקי, אסייאתי והודי, ועד קרניבורית בנשמה או אוהבת דגים אל מול השקיעה...

Toti – לנשים שחולמות על איטליה השובבה

שווה לבוא במיוחד לכפר דבוריה שבגליל התחתון, למרגלות הר תבור היפהפה, רק כדי לשבת ב-Toti, המסעדה שתהפוך את יום האישה לבלתי נשכח. השף חמודי איברהים ואשתו אימאן פתחו מסעדה המשלבת בין המטבח האיטלקי למטבח הערבי עם תפריט עמוס בכל טוב, מנות מדהימות וטעימות להפליא כולל בראנצ'ים בלתי נשכחים. ממנות כמו מסחאן ומנקיש הנאפות בטאבון המקומי, עד לפיצה שכל איטלקי היה מוכן לקבל בצלחתו, עם רוטב עגבניות שחמודי רוקח מעגבניות שיובאו מאיטליה! בין המנות המתאימות ל'איטלקיה' שבנפשכן מומלץ לבחור בראשונות את המסחאן על בסיס פיצה נפוליטנה, מנת הסארסיסו הכוללת נקניקייה פיקנטית עם שום ולימון, ובעיקריות את הפאייה פירות ים עם פטריות או פסטת רדיאטורי בולונז שתעלה בכן תשוקה מרוב שהיא טעימה. וכמובן, כדאי לקנח בכנאפה המקומית!

איזו אישה את? אוהבת אוכל מיוחד ולא שגרתי למול הנוף הבלתי הנשכח של הר תבור, כזו שבא לה לקחת קינוח טייקאווי ולעלות לפסגת התבור לנוף משוגע.

Toti, דבורייה, גליל תחתון.  053-9428256

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

אבו כריסטו – למי מכן שחולמת על השילוב של ים, גלים ודגים

בתוך עכו העתיקה, על שפת הים, נמצאת מסעדת הדגים המופלאה והוותיקה אבו כריסטו שמציגה את התמהיל המושלם של אוכל גורמה, ונוף מרהיב שמגיע עד למפרץ חיפה ומרינת הדייגים. במקום תמצאו את כל מנות הדגים ופירות הים שחלמתן למצוא – לברק, לוקוס, דניס, אמנון ופירות ים – כשהמומלצות שלנו הן פלטת פירות ים ברוטב הבית, שמתאימה בול לשרינג רומנטי עם  סרטנים, קלמרי, שרימפס וצדפות, סלמון בגריל או פלטת דגי ים מטוגנים, ולקינוח, פאי הפקאן המושלם לחך עם שוקולד לבן או עוגת שכבות של פסיפלורה עם קרם מנגו ותות.

איזו אישה את? רומנטיקנית חסרת תקנה שאוהבת לשוטט בסמטאות עכו העתיקה אחרי ארוחת דגים מדהימה, עם בקבוק יין, שתי כוסות וקינוח טייקאווי, וכן, גם להתנשק על רקע הים...

אבו כריסטו, רחוב 11 330 עכו העתיקה.  053-9367627

צילום: אבו כריסטוצילום: אבו כריסטו

מא פאו – לספייסית שבנשים

מא פאו היא החלום לנשים שאוהבות אוכל הודי כהלכתו. במא פאו תפריט מושלם של מיטב המנות, הטעמים והריחות של המטבח ההודי, אוכל שיטיס אתכן נפשית להודו עם הנאה קולינרית של ממש. המסעדה הוקמה ע"י משפחת יצחק שרצתה להנגיש לישראלים אוכל הודי אותנטי עם אווירה ייחודית ורומנטית. תמצאו כאן את כל מגוון המנות ההודיות,  סמוסות, טאלי, מגוון תבשילים ונזידים, כשהמומלצות ליום האישה הן המלאי כופתא המדויקת והטעימה עד כאב - כופתאות גבינת פאניר ותפוחי אדמה עם רוטב אגוזי קשיו ופירות יבשים, או מנת העוף ביראני - נתחי חזה עוף, נתחי בשר כבש ותפוחי אדמה מתובלים. לא לשכוח לקנח ב'בנופי בננה' עם טופי ונגיעות קוקוס, קינוח שמעלה חיוך מבפנים ומבחוץ!

איזו אישה את? מלאת אנרגיה שאוהבת לגלות טעמים ומחוזות שונים ולאכול ארוחת שחיתות מלאת ריחות וטעמים משכרים שיגרמו לך לסיים את הערב רומנטית עם מי שמולך.

מא פאו, נחלת בנימין 59, תל אביב. 053-4274881

צילום: מא פאוצילום: מא פאו

שיאן – לנשים שיודעות שאוכל אסייתי ויין משובח זה כל מה שצריך

שיאן היא מסעדה אסייתית שכבר מזמן הפכה למקום עלייה לרגל לחובבי המטבח האסייתי. המסעדה שוכנת באחד המקומות הכי רומנטיים שתמצאו בירושלים, בטחנת רוח עתיקה שתצית את האהבה שבכן. במקום תמצאו את מיטב המנות האסייתיות, מרקים, בשרים, דים סאם ומוקפץ, המומלצות שלנו ליום האישה הן קומבינציית שיאן - רול סושי סלמון עם אצת נורי, עירית, גזר, אבוקדו, מלפפון וטאמאגו, רול סושי אינסייד אאוט - טונה, אצת נורי, עירית, גזר, אבוקדו, מלפפון וטאמאגו, וניגירי סלמון - מנה מפנקת, מהממת ומשביעה שתוכלו לקחת לצד מנת נודלס על חלב קוקוס. אל תשכחו להזמין את אחד מיינות המקום – במסעדה יש מרתף יינות מפנק עם מיטב היינות שרק תרצו.

איזו אישה את?  אחת שיודעת! יודעת שמגיע לך אוכל משובח ומפנק, מעריכה אוכל טוב במקומות עתיקים ויודעת לשתות יין איכותי שיסחרר וישחרר את כל מה שצריך.

שיאן, רמב"ן 8, ירושלים. 053-9428640

צילום: שיאןצילום: שיאן

"הכנענית" - לאהובתכן הקרניבורית

הכנענית היא מסעדת בשרים מושלמת שמגישה מנות בשריות ש'יעיפו' אתכן למחוזות הבשר שטרם הכרתן, בניצוחו של השף אורי נרינסקי. בלב ליבו של נוף בראשיתי ומדברי שמעלה את סף הרומנטיקה, מוגשות מנות בשר מיוחדות: החל מפלטת בשרים שכוללת חצי קילו בשר לסועד (הזהרנו מראש שזה מיועד לקרניבוריות רציניות!) ומוגשת לשולחן ע"י השף שמבצע את מלאכת החיתוך, ועד למנת "מאמא גאנוש" הנפלאה של חציל ממולא בבשר וצנוברים עם טחינה מקומית ונאפה בטאבון אבן.

מנה נוספת שתעשה לכן טוב היא מנת הבריסקט המפורק - ערימות בצל מטוגן בלחמניית המבורגר, עגבניה מהגריל וביצת עין, לצד צ'יפס ומטבלים, חובה לתבל את הארוחה עם קנקן מצוין של לימונענע גרוסה עם ערק.

איזו אישה את? אוהבת ומעריכה בשר משובח, נוף קסום בניחוח תנכ"י, כנענית בנשמה.

הכנענית, כפר אדומים. 053-7933731

צילום: הכנעניתצילום: הכנענית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מא פאו בתל אביב
053-4274881
הכנענית בכפר אדומים
053-7933731
Toti ???? בדבורייה
053-9428256

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!