נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל טעמים בעמקים חוזר זו השנה התשיעית וייערך החודש עד ה-30.1. במסגרת הפסטיבל יוצעו פעילויות לכל המשפחה באזור עמק יזרעאל הירוק והפורח. זו השנה התשיעית בה ט"ו בשבט הופך לחג הטעמים של העמקים, כשהעמקים לובשים שמלת פרחים ססגונית וירק, נחלי העמקים מתמלאים מים ותנובת החקלאים בשיאה, זו העונה הנכונה להגיע לאזור העמקים וליהנות מפעילות מיוחדת של בתים פתוחים במושב היוגב ובמושב ציפורי.

שיאו של הפסטיבל יתרחש בין ה- התאריכים 20-30 כשמסעדות ובתי הקפה באזור העמקים יפתחו את דלתם ותפריטיהם לבאי הפסטיבל ויציעו ארוחות גורמה בטווח מחירים של 79 - 109 ₪, או ארוחות בוקר ובראנץ' בטווח מחירים של 39 - 49 ₪. בסופי השבוע התפריטים יוצעו בתוספת 10 ₪.

בין המסעדות המציעות את ארוחות הגורמה תוכלו למצוא את אדלה, אוקטגון,בלה,טנדוקה (כשר), פרנג'ליקו ( נצרת עלית ורמת ישי),קפה לואיז, קפה פלוס, רוסו, שלו ביער, שפר ביר גרדן ותשרין. 

ארוחות בוקר ובראנץ': זבולון 1 בקרית טבעון, זהר בדשא (כשר) בקיבוץ דליה.

בתים פתוחים 
מושב היוגב - השף דורון בראון יבשל בביתו ארוחות גורמה למבקרים במחיר 70 ₪ לסועד. בנוסף, תיערך מכירת תוצרת חקלאית טרייה במשק כרמל השכן.
מושב יוגב - סיור חינם במשק זיו ומשק כרמל יבולים, צילומים בשדות פורחים, מכירת תוצרת חקלאית הישר מהמגדל, אומנות מקומית ועוד...
ימי שישי, 11.1; 18.1; 25.1, 09:00-15:00.
יום הבחירות  22.1
מושב ציפורי - בימי שישי יתקיימו בתים פתוחים-בית בד אורגני, סדנאות בישול, מכירת דבש, שמן זית, מאפים, גלריות  ועוד..
ימי שישי, 11.1; 18.1; 25.1, 09:00-15:00.
יום הבחירות  22.1
סדנאות שף בחוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית
בכל יום רביעי של ינואר. טעימות מתפריט הפסטיבל - ארוחת בוקר בזבולון 1 בקרית טבעון ב- 39 ₪ בלבד- בוקר מקסיקני/ וובוס ראנצ'רוס- שעועית ריפרייד וסלסה על טורטייה עם שתי ביצים וגבינת קשקבל של משק צוריאל, סלט ירוק ברוטב ויניגרט הבית- ארוחות הבוקר מוגשות בליווי סלסלת לחם כפרי ,סלט ירוק טרי ברוטב ויניגרט הבית ומיץ טבעי/ שתייה חמה לבחירה.באדלה שברמת ישי במנות העיקריות ב- 79 ₪ - דואט קנלוני במילוי קרם בטטה ותרד ריקוטה מוקרם בתנור ברוטב עגבניות,בזיליקום ומוצרלה של משק צוריאל באוקטגון שבצומת נהלל הכניסה לרמת דוד במנות הראשונות- קרפצ'יו סינטה בתיבול שמן זית,מיץ לימון,חומץ בלסמי וגבינת קשקבל של משק צוריאל , בעיקריות ב- 79 ₪ -קיש פטריות ובצל-בצק פריך ממולא פטריות בצל וגבינה בולגרית של משק צוריאל. בקפה פלוס שבקרית טבעון במנות הראשונות- ברוסקטה פלפלים קלויים,סרדין כבוש ביתי וגבינת עיזים של משק צוריאל , במנות העיקריות ב- 89 ₪- רביולי תפוחים ופרמז'ן עם רוטב חמאת מרווה וגבינת עיזים של משק צוריאל.

ברוסו שברמת ישי- במנות הראשונות- קלמרי מצופה במילוי גבינת קממבר של משק צוריאל ברוטב שמנת כרישה.בשלו ביער שבקרית טבעון במנות הראשונות- חציל קלוי על אש פתוחה עם יוגורט עיזים של משק צוריאל,בזיליקום סגול ושום. בשפר ביר גרדן שברמת ישי- במנות הראשונות- דמפלינגס, בצק עלים במילוי גבינת עיזים של משק צוריאל לצד סלט מרענן ומתבל פסטו.
בתשרין שבנצרת- במנות הראשונות- סלט שעועית מוקפץ עם כרוב כבוש וגבינת מה עז של משק צוריאל
על מצע בטטה.

בבקרי ימי שישי בלבד בחודש ינואר בראנץ' חורפי מדהים של השף דורון בראון במושב היוגב- 70 ₪ לאדם- לדוגמא- כבדי עוף אפויים ביין עם ביצה עלומה, סלטים מיוחדים ועוד...

מחיר הארוחות במסעדות נקבע לפי מחיר המנה העיקרית. המבחר רחב והמנות מעולות.
פרטים באתר הפסטיבל.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר