נגישות
נגישות

מבזק קולינרי ברחבי הארץ - 11.5

מזג האוויר עדיין הפכפך, אבל הקיץ מתחיל באופן רשמי. תפריטים חדשים במסעדות שכוללים מנות קלילות שמתאימות לחום הישראלי, ארוחת שפים גדולה שכל ההכנסות ממנה לתרומה, ועוד מסעדות ברחבי הארץ עם מטעמים חדשים

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 11/05/2015, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קמפאי מתרחבת
רשת המסעדות האסיאתיות קמפאי פותחת סניף במתחם ביג פאשן באשדוד. כיום נמצאת קמפאי בבאר שבע ובתל אביב, והסניף השלישי יהיה סניף כשר.
קמפאי סטריט ווק, מתחם ביג פאשן, אריאל שרון 1, אשדוד. 08-9200520

תפריט חדש בפקטורי
פסטה פקטורי בחיפה משיקה תפריט חדש שיכלול פיצות, פוקאצ'ות, פסטות טריות בעבודת יד מ-100% קמח דורום איטלקי, וגולת הכותרת של התפריט היא ארוחה משפחתית שכוללת שלוש מנות ראשונות, מנת פסטה, פיצה מהטאבון או שניצלונים, צ'יפס משפחתי, לסט וקנקן שתייה. מחיר הארוחה: 199 ₪.
פסטה פקטורי, קדושי יאסי 1, חיפה. 053-9427413
פסטה פקטורי. צילום: יחסי ציבור
לילות סושי
דלי אסיאתי בהוד השרון יוצאים במבצע קיץ – במהלך חודש מאי תציע המסעדה 15% הנחה על תפריט הסושי ובנוסף, 1+1 על הבירות שבמבצע. במסגרת המבצע ניתן להזמין מתפריט הספיישלים החדש הכולל רולים, כמו:  טטאקי טונה רול - אבוקדו, אספרגוס, מלפפון וקנפיו, עטופים בטונה צרובה עם טוגראשי ושומשום, קרם יוזו וטריאקי (49); סלמון גריל רול - סלמון סקין, אבוקדו, אספרגוס וקנפיו עטופים בסלמון עם מיונז יפני וספייסי מיונז (49) וקורומה רול שרימפס טמפורה, קנפיו ואבוקדו, עטופים בטוביקו כתום וירוק (52). תקף בימים א'-ד' החל מהשעה 21:30 עד הסגירה. בישיבה במקום בלבד.
דלי אסיאתי, הבנים 15, הוד השרון. 053-6130817
דלי אסיאתי. צילום: בן יוסטר
אוכל ויין במלון האפנדי
יקב דלתון יתארח ב-14 במאי במלון הבוטיק האפנדי בעכו העתיקה, לערב טעימות יין ואוכל. הארוחה תכלול יין הרוזה 2013 החצי יבש, שיימזג לצד פנקו סלמון ופטאייר עם אבטיח מיובש ולבנה; סוביניון בלאן רזרב 2013 קלאסי, שיוגש לצד סביצ'ה דג ים וקפוצ'ינו פירות ים; עלמה לבן 2013 מרענן, שהותאם לשרימפס אבוקדו ודג בטחינה; עלמה בורדו 2011, שיימזג לצד רוסטביף עם סלט תפוחי אדמה; ושיראז רזרב 2011, שיוגש עם מדליוני פילה מעושן ופירה. את הארוחה יחתמו עם יין הקינוח 'אנה', שלידו יוגש סלט פירות עם סורבה. 290 ₪ לסועד. יום חמישי, 14 במאי, 19:00.
מלון האפנדי, רחוב לואי התשיעי, עכו. להזמנות: 074-7299799

מבשלים הזדמנויות 2015
בני נוער בסיכון ממגמת אמנות הבישול בתיכון 'עירוני קריירה תל אביב' יציגו את יצירותיהם הקולינריות, בערב שכולו ארוחה למען דור העתיד של המסעדנות הישראלית. את התפריט ירכיבו ויגישו ביחד עם שפים מובילים, ביניהם אייל לביא (רוקח שוק, רוקח 73, שיזם את הפרויקט); יואב ירוס (ליטל איטלי); צחי בוקששתר (Bar N Burger BLACK) ועוד. התפריט יכלול מבחר של מנות – ממתאבנים ועד קינוחים. כל ההכנסות מהארוחה לתרומה. 18.5.2015, יום ב' בשעה 19:30 ב"אביגדור" (המתחם של רן שמואלי), בן אביגדור 22 תל אביב
מבשלים הזדמנויות. צילום: אלירן אביטל

כבוד לפאלומר
פאלומר, מסעדתם של השף אסף גרניט וקבוצת מחניודה שנפתחה לפני כמה חודשים בלונדון, כבר זכתה לתואר 'המסעדה החמה ביותר בלונדון' מטעם מגזין התרבות 'לונדוניסט', וגם דורגה בין חמש המסעדות הטובות ביותר בלונדון במגזין טיים אאוט הבריטי. ואם זה לא מספיק, יש לה כבר ציון לשבח והמלצה במגזין משלן. ללא ספק כבוד גדול למסעדה כל כך צעירה. השף בפועל של פאלומר הוא יוסי אלעד (וחלק מהבעלים), וכמו במחניודה התפריט במקום משתנה על בסיס כמעט יומיומי. 

מסעדה חדשה ברהט

לאחרונה נפתחה ברהט מסעדה ערבית אותנטית בשם 'אלפאכר', עליה אמון השף עלי חאג', שעשה כברת דרך במסעדות עילית בגרמניה. בין הלהיטים בתפריט: כתף טלה ממולאת, מתאימה ל-4 סועדים (440 ₪); צוואר כבש זוגי (220 ₪) ומנות גריל נוספות, פירות ים, בשרים וסלטים ערביים.
אלפאכר, צאלח אל דין, רהט. 053-9374999

תפריטים בכתב ברייל
בעקבות יוזמה של מרכז "נא לגעת" וכחלק משיתוף פעולה עם השפים צחי בוקששתר ושגב משה, המסעדות של השניים ישיקו תפריטים בכתב ברייל לטובת אוכלוסיית העיוורים. התפריטים יתורגמו לכתב ברייל, בתקווה שבתוך מספר שנים כלל המסעדות בישראל יחזיקו תפריט ברייל. לדברי צחי בוקששתר: "BLACK תרמה גם בעבר לעבודת הקודש של "נא לגעת", ותפריט בברייל הוא מאמץ קל יחסית כדי לעשות את החיים קלים לאנשים נוספים שרוצים ליהנות אצלנו. אני תקווה שעוד הרבה מסעדות ילכו בעקבותינו בעניין הזה. כי חשוב להקל גם על מי שאינו ב"צנטרום של הפיילה". לדברי השף שגב משה, השף והבעלים של מסעדת SEGEVART בהרצליה והמסעדות שגב אקספרס ברמת החייל ובראשון-לציון: "אני שמח לקחת חלק בפרויקט מבורך שכזה ומקווה שתוך זמן קצר שפים נוספים ירתמו למהלך ויציגו במסעדותיהם תפריטים בכתב ברייל, לטובת אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה".

תמונה בראש העמוד: קמפאי סטריט ווק. צילום: אפיק גבאי
תמונה בעמוד הבית: דלי אסיאתי. צילום: בן יוסטר

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום