נגישות
נגישות

חדשות קולינריות ברחבי הארץ - 19.11

מסעדות רבות עושות את ההכנות הסופיות לחורף, ותפריטים חדשים צצים כמו פטריות אחרי הגשם. ג'אם סשן לתוך הלילה, ארוחות זוגיות ועוד חדשות קולינריות ממסעדות בכל הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 19/11/2014, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ליליות מתחדשת
לקראת החורף, חידשה מסעדת ליליות את תפריט העסקיות ותפריט הערב שלה. בין המנות בעסקיות: צלי כתף מיושן עם פירה תפוח אדמה דזירה ושמן פיקואל, זוקיני וציר בקר ועגבניות; סלט בורי מעושן עם בייבי תפוח אדמה, אורוגולה פלפל קלוי, בצל סגול וקרם שום עדין; חציל צרוב בגריל עם טחינה מוקצפת וסירופ בלסמי- הל ועוד. מחיר העסקיות: 79 ₪. בין המנות בתפריט הערב: חזה אווז בדבש הדרים וקינמון עם קרם תפוחי עץ ירוקים ומנגולד (98 ₪); פילה סלמון בפלנצ'ה עם ניוקי ביתי , קרם אספרגוס, בוקצ'וי, פטריות שימג'י ונגיעת כמהין (99 ₪); קרפצ'יו סינטה עם אספרגוס, כמהין, פטריות שמפיניון ושקדים פרוסים ועוד (49 ₪).
ליליות, דפנה 2, בית אסיה, תל אביב. 053-6130814

נעים להכיר: מסעדת THEO
לאחר שנתיים וחצי של פעילות במסעדת פליקנו החליטו להשתדרג ופתחו באותו מתחם את מסעדת תאו (THEO) החדשה. התפריט כולל מגוון רחב של מנות ראשונות ועיקריות, לצד תפריט אלכוהול גדול וקוקטיילים מושקעים. בין המנות בתפריט: ריזוטו ירקות גינה וכמהין (52 ₪); שוק אווז בציר יין אדום, ירקות שורש ופירה (62 ₪).
תאו, החרושת 14, רעננה. 053-9372424
מסעדת THEO. צילום: סטודיו דרור כץ
מסעדת THEO. צילום: סטודיו דרור כץ
שלו בחורף
מסעדת שלו ביער בנתה תפריט ערב מיוחד לחורף שכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-155 ₪ לסועד. בין המנות הראשונות: טרטר נתח קצבים מושרה בפיסטוקים, פטריות, בלסמי וסויה עם תפוצ'יפס; ביסק סרטנים עם טורטליני במילוי מוס מוסר וזעתר עם שמן וניל ושרימפס ברביקיו. בין המנות העיקריות: טורטליני במילוי צוואר טלה על מצע דמי גלאס ולבנה בקר; בויאבז- פירות ים, דג לבן, תפוחי אדמה, ערק, זרעי שומר, עגבניות, זעפרן וברוסקטה עם קרם רואי.
שלו ביער, שיכון אלה 2, קריית טבעון. 053-9444052
שלו ביער. צילום: יחסי ציבור
תאי צ'ין השיקה
מסעדת תאי צ'ין בקריית טבעון השיקה אתר חדש ומושקע, ובו פירוט אודות המשלוחים, התפריטים וגלריית תמונות גדולה. בתאי צ'ין יש גם חנות, בה אפשר לרכוש חומרי גלם ומוצרים בעבודת יד כמו נודלס ורטבים.
תאי צ'ין, כיכר בן גוריון 1, קריית טבעון. 053-9441329

חמה מהתנור
בשורה טובה לתושבי הצפון ולמטיילים. במושב בוסתן הגליל נפתחה מסעדת יאניביצ'י שמציעה מטבח פיוז'ן-ישראלי שמשלב את המטבח הצרפתי, האיטלקי, הערבי והישראלי. שפית המסעדה היא מיכל גור-לביא-ברקו, שעבדה בין היתר במסעדת ויולט של השף יוסי שטרית. בין המנות בתפריט: עלי טורטייה במילוי קרם אבוקדו, עגבניות מיובשות, ותמרינדי לצד מטבל קשיו כוסברה ודבש (36 ₪ ); רצועות חציל שרוף על קרם יוגורט עזים, שום נענע, קרם חציל וצנוניות. (32 ₪); פסטות טריות; צלעות טלה 300 גר', מוגשות לצד פירה עם גרגירי חרדל דיז'ון ובצלי שאלוט מקורמלים. (125 ₪); פרגית בסגנון מקסיקני עם איולי צ'יפוטלה פיקנטי מוגשת לצד פוטטוס. 69 ₪); דג מוסר ים טרי בקרם חציל ויוגורט, מוגש לצד סלט עדשים. 97 ₪) ועוד. יאניביצ'י שוכנת בתוך מבנה שהוקם בשנת 1948 והיה למחלבה הראשונה של המושב. העיצוב ממשיך את האווירה הכפרית, ואת הקירות מעטרות תמונות נוסטלגיות של ותיקי המושב. אפשר לשבת בפנים המסעדה, בגלריה או במרפסת שפונה אל הנוף.
יאניביצ'י, מושב בוסתן הגליל בין עכו לנהריה, 053-9369216
יאניביצ'י. צילום: יפית בשבקין

הופעות חיות בג'אם
הג'אם הוא בר מסעדה שנפתח לאחרונה בעיר התחתית בחיפה. משעות הצהריים המקום מציע תפריט קונספט מהמטבח הצמחוני והטבעוני, ומדי ערב להקה בהופעה חיה. מנות הדגל במקום הן הג'אם סשן: חמש מנות בהרכבה עצמית שמוגשות על מצע פירה/אורז/פסטה/קרם בטטה/לחם ג'בטה/וטבולה קינואה. בין מנות הג'אם סשן יש את האינפקטד משרום: פטריות שמפניון ועלי תרד טריים צרובים, בצל ירוק, רוטב פסטו איטלקי, וגבינת פטה קרמית (47₪); גרין דיי: שעועית ירוקה, ברוקולי ועלי תרד, זיתי קלמטה וקוביות גבינת אמנטל מתובל ברוטב עשבי תיבול (מנה אפויה) (40₪); גוצ'ין סלמון: קוביות סלמון מוקפצות עם בצל, גזר, פלפלים, קישואים, פטריות ברוטב טריאקי טחינה. (55 ₪) ועוד. בתפריט גם מנות ראשונות, סלטים ועוד. ג'אם הוקם ועוצב על ידי האדריכל פיני וינברג, שמוכר לכם מהמרתף של פיני ומועדון התיאטרון, ביחד עם אשתו שהיתה ממקימי בוננזה בתל אביב. ביחד עם רוני להמן ותום רוט הם הקימו מקום שמקדש מוסיקה טובה לצד האוכל, ומעוצב בסגנון אנגלי אורבני.
ג'אם, שדרות המגינים 37, עיר תחתית, חיפה. 053-9365852
ג'אם. צילום: יקיר ברבי
תפריט חדש בלחם ארז
רשת הבייקרי לחם ארז משיקה תפריט חדש ומרענן לקראת החורף. מהמטבח האסייתי: סלט טופו אסייתי, מוקפץ מומביי, מוקפץ תאילנדי, סלמון יקיטורי; מהמטבח האיטלקי: פוקאצ'ה פיצה, פוקאצ'ה מטבלים, פסטות ולזניות; מהמטבח הישראלי: סלט קצוץ,שקשוקה תרד,קיש אישי, ומהמטבח הצרפתי: פילה סלמון על קרם בטטה ושעועית,ריזוטו אפונה וסלמון. לתפריט נוספו גם מנות טבעוניות. בנוסף, בכל הסניפים ניתן לרכוש את חומרי הגלם הכלולים כמעט בכל מנה בתפריט החדש.
>> לכל סניפי לחם ארז 
 לחם ארז. צילום: יחסי ציבור

תמונה בראש העמוד: ליליות. צילום: סטודיו דרור כץ
תמונה בעמוד הבית: יאניביצ'י. צילום: יפית בשבקין

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום