נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בת מצווה, או אם תרצו – בת מצווש, הוא אירוע ששותפה לו כל המשפחה, ובעיקר כלת השמחה. כל ההחלטות הגורליות – בחירת המקום, התפריט, המוסיקה והאטרקציות – נעשות על ידי ההורים, אך בת ה-12 שותפה להן ללא יוצא מן הכלל.

משפחת בורשטיין בחרה לערוך את בת המצווה של סיוון במסעדת מטעים, השוכנת בפארק רמת הנדיב ומוקפת בגנים המפורסמים ביופיים.

מי שביקר כבר ברמת הנדיב, מכיר את הסביבה היפהפייה, שכוללת אתרי ארכיאולוגיה, את גני הברון (רוטשילד), ואת הנוף המדהים הנשקף מההר. רמת הנדיב שוכנת בין זכרון יעקב לבנימינה.

אבי, אביה של סיוון, מספר כי הם היו במסעדה בבריתה בצהרי יום שישי ונדלקו על המקום. האווירה הפסטורלית, המקום היפהפה, וההרגשה שאתה נמצא ממש בתוך הטבע, בין עצים ופרחים, בתוך אתר מורשת שמשקיף לאתרי ארכיאולוגיה ולנוף מרהיב.

לזנייה חצילים במסעדת מטעים

התחברו לקונספט החברתי
אבי והמשפחה מאוד אהבו את התפריט החלבי, ונהנו ממבחר מאוד גדול של סלטים, דגים וקינוחים. את האירוע שלהם הם עשו בערב באמצע השבוע, והזמינו כ-120 איש. המקום יכול להכיל עד 300 אורחים, ובתוך המסעדה עד 150 איש.

אבי מספר בנוסף כי מצא חן בעיניהם הקונספט החברתי של מטעים, שמנהלת בשיתוף עם עמותת עלם תוכנית חברתית של העסקת בני נוער בסיכון והכשרתם למקצועות המסעדנות.

האוכל והעיצוב
משפחת בורשטיין לא הרגישה צורך להוסיף עיצוב מיוחד. המקום דאג לשולחנות עם צמחי תבלין במרכז, ומעבר לזה לא היה צורך להוסיף. הם מאוד אהבו את הסביבה הירוקה והפסטורלית, כזו שמשולבת בצמחיה ועציצים מיוחדים, קונסולות ענקיות של פירות הדר וירקות, ובכלל – עיצוב טבעי ומרשים קיים במתחם המסעדה בכל פינה, וכל המוסיף גורע.

הגינה במסעדת מטעים

מסעדת מטעים

משפחת בורשטיין בחרה באחד התפריטים החלביים שהמקום מציע, שכלל בופה משובח של קבלת פנים, ומלצרים עם מנות גורמה מסתובבות. לאחר מכן הוקם בופה למנות הראשונות ולעיקריות, וכלל כמה סוגים של מנות דגים, לזניות מיוחדות, פסטות מעניינות כמו רביולי ארטישוק, סלטים ועוד ועוד. המשפחה בחרה בנוסף מנות כמו סינייה חצילים ומאפה חצילים עם בורגול וטחינה. אבי מעיד על עצמו כאדם שמאוד אוהב חצילים, והיה לו חשוב לשלב אותם בתפריט.

מסעדת מטעים הוסיפה ללא תשלום ברקו, מסך ומוסיקה, ומשפחת בורשטיין לא הרגישה צורך להוסיף גם די.ג'יי. לכל הדברים הללו דאגה עינב, מנהלת האירועים, שטיפלה במשפחה באופן אישי וצמוד מרגע הגעתם אל המקום בכדי לסגור את האירוע, ועד האירוע עצמו.

שולחנות משחק וקריקטוריסט
האורחים הגיעו בשעה היעודה ונהנו ממנות הבופה והמסתובבים. לאחר קבלת הפנים החמה והטעימה נכנסו כולם פנימה והתיישבו מסביב לשולחנות. הבופה הגדול נפתח והאורחים נהנו ממנות חלביות, ומלחמים שנאפים במקום. הילדים יצאו החוצה מדי פעם לשחק בשולחנות המשחק שהצבנו בחלל הגדול בחוץ, ובהמלצת המקום שכרנו גם קריקטוריסט מוכשר שישב וצייר קריקטורות לאורחים. מזכרת נפלאה מהאירוע.

מכינים  מנות במסעדת מטעים

בסוף האירוע הוגשו הקינוחים המפנקים. התפריט החלבי מאפשר הקינוחים איכותיים, שעשויים מחומרי הגלם המשובחים ביותר. משפחת בורשטיין נהנתה מתשבחות האורחים, שציינו כי האוכל היה בשפע, המקום יפה ומרווח, והערב עבר על כולם בנעימים.

המסעדה שוכנת בתוך גני רמת הנדיב, ולכן מציעה לאורחיה גם אופציה לסיור בגנים עם מדריכים מוסמכים. בנוסף, יש במקום אודיטוריום עם מקום להקרנת סרטים ואופציה לקיים הרצאות וסדנאות, ואפשרות לבקר באתרים הארכיאולוגים בסביבה, ולטעום גם מהאוכל וגם מהנוף הנדיר ששוכן בסביבת המסעדה.

המקום: מסעדת מטעים, רמת הנדיב
מספר מוזמנים: 120 איש
מחיר: משתנה בהתאם לתפריט
חניה: במקום


* כתבה פרסומית

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת