נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במהלך חיינו אנחנו עורכים ומתארחים באירועים שונים: חתונות, בריתות, בת מצוות, מסיבות פרידה, ימי הולדת עגולים, חתונות כסף ועוד. ומלבד אירועים אישיים ישנם גם כינוסים מקצועיים, הרצאות, ימי עיון, השקות ועוד.

אירועי בוטיק הם טרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מעדיפים לצמצם את מספר המוזמנים ולהציע להם אירוע משובח ואיכותי יותר, בין אם זה במיקום ובין אם באיכות האוכל. אמור לי איך היה האירוע שערכת ואומר לך מי אתה.

כדי להקל עליכם את החיפוש, יצרנו עבורכם את מגזין האירועים של רסט, שם תוכלו לבחור מבין מבחר אדיר של מסעדות שמתאימות לאירועים קטנים.

רושם לאורך זמן
מסעדות רבות מציעות חדרים פרטיים, מרפסות מקורות ואף נכונות לסגירת המסעדה עבור אותו אירוע. את התפריט הן מתאימות למספר הסועדים וסגנון האירוע, כך שאפשר לבחור בין תפריט בסגנון בופה או בהגשה לשולחן, בין מנות מרוכזות או אישיות.
אילוסטרציה: thinkstock

מספר המקומות משתנה ממסעדה למסעדה. ישנם מקומות שמתאימים לאירועים מצומצמים מאוד של 30 איש, וישנם מקומות שיכולים להכיל גם עד 150 איש.

בנוסף לכל אלו, במקומות רבים יש במה שמתאימה לדי.ג'יי או ללהקה, מקרן, מערכת הגברה מצוינת ופסיליטיס נוספים, כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר – רק להגיע. גם עבור בעלי עסקים מדובר באלטרנטיבה מצוינת שמורידה מהם את הצורך להתעסק בכל הפרטים הקטנים.

אנו יודעים שאירוע קטן ואיכותי מותיר רושם לאורך זמן, ובעיקר כאשר מדובר במסעדות איכותיות שמציעות לאורחים הזדמנות ליהנות מאירוע וגם מארוחת גורמה מלאה, כפי שהיה מקבל כלקוח פרטי במסעדה. בעל האירוע יכול לבחור מנות מהתפריט או מנות נוספות שמוצעות רק לאירועים, וכך להרכיב את התפריט שמתאים לאירוע שלו.

החלטתם על אירוע בוטיק? עכשיו נשאר לכם לבחור את סגנון המקום. בעיר או בטבע, כפרי או מודרני, מקסיקני או איטלקי, מרפסת פתוחה או חלל חמים. ההיצע אדיר, ולכן בראש ובראשונה דעו עם איזה תקציב אתם מגיעים, כך תוכלו לסנן מראש את המקומות שעשויים להתאים לכם.

איך הופכים אירוע למצליח
שאלו את עצמכם מי הקהל שלכם. בעלי מקצוע? קרובי משפחה? חברים לעבודה? מה האירוע שלכם – עסקי, משפחתי, חברתי? האם הוא מורכב ממבוגרים, מילדים או משילוב של שניהם?

רצוי להתחשב באוכלי הכשר, ברגישים לגלוטן ובילדים, ולוודא כי התפריט מגוון מספיק על מנת לתת מענה לכולם. בין אם בחרתם בהגשה לשולחן, ובין אם בבופה – דאגו כי האוכל "יזרום" לאורך כל האירוע, ואם יש צורך – הוסיפו "מסתובבים" בתחילתו. אורחים אוהבים לקבל משהו קטן לנשנש כבר בזמן ההגעה למקום.

אחרי שהחלטתם על התפריט, דאגו כי יש מספיק מקומות ישיבה לכולם, אזורים מוצלים (במידה והאירוע בחצר או במרפסת), מיזוג אוויר נאות, תאורה נעימה, צוות גדול ומיומן ומנהל אירוע שאפשר לסמוך עליו.

בנוסף – בדקו נגישות לכבישים, מקומות חניה, אינטרנט אלחוטי אם יש בו צורך, וכל דבר אחר שיהפוך את האירוע לחוויה - עסקית או משפחתית – נעימה ומוצלחת.

>> למגזין האירועים השלם
 
אילוסטרציה: thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת