נגישות
נגישות

KAN KAI: הכירו את מסעדת הבוטיק שמביאה את מזרח אסיה לראש העין  

אז איך נשמעת לכם ה"קומבינציה" הבאה: מטבח פיוז'ן אסיאתי מוקפד, חומרי גלם משובחים שהופכים למנות ססגוניות-יצירתיות ולוקיישן מרכזי (ומפתיע!)? "קאן קאי" – מסעדת בוטיק אסיאתית בראש העין, היא המקום להשביע את חשקיכם לרול ספיישל, מנת ווק מנחמת ועוד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 03/11/2022, 12:52 תאריך עדכון: 10/11/2022, 12:45
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במידה שתפריטים של מסעדות אסיאתיות שונות מרגישים לכם דומים עד זהים, דעו כי אתם לא מרגישים זאת במקרה. המסעדות המתמחות במטבח האסיאתי, מגישות כולן מנות קלאסיות האהובות ספציפית על הקהל הישראלי. ובכל זאת, שלא תטעו לרגע: העובדה כי מנה שמוגשת במסעדה אחת מוגשת בעוד חמש אחרות, לא אומרת כי הטעם והחוויה יהיו זהים. ב"קאן קאי"- מסעדה אסיאתית בראש העין, מצאו דרך לבדל את התפריט ואיכות החוויה של הסועדים, זאת עם בחירה קפדנית-סלקטיבית של חומרי הגלם. "אנחנו עובדים אך ורק עם חומרי גלם האיכותיים ביותר בשוק. פשרה היא מילה שאיני מכירה והקפדה היא מילה שאני מכירה היטב. אני עובדת אך ורק עם ספקים המתמחים בנישה הספציפית שלהם, זאת מתוך מטרה ברורה להגיש לסועדיי את הטוב ביותר. כך לדוגמא ,אטריות הפאד תאי והנודלס וכך גם הבאנים, מיוצרים עבורנו על ידי ספקים המייצרים אך ורק את המוצר הספציפי", מספרת לנו הדר אכרם.

קאן קאי. צילום: עידן גור

למרות מעמדה כבעלים ומנהלת, הדר מתעקשת להיות מעורבת בכל פרט ופרט במסעדתה: משטיפת כלים ועד קופי לפרסומות, מהרכבת מנות חדשות ועד תפעול מערך המשלוחים. מעורבותה הישירה במסעדת הבוטיק האסיאתית מבטיחה כי כל סועד – זה שמתארח במסעדה וזה שבוחר לאכול את טעמיה של "קאן קאי" בביתו, יזכה בחוויה פנומנלית.

"בתקופת לימודיי כסטודנטית לתקשורת חזותית, הכנתי פרויקט שעסק באוכל", הדר נזכרת במהלך השיחה שלנו. "בחרתי עבורו את השם "קאן קאי" מבלי להעמיק במשמעותו. לימים גיליתי כי התרגום החופשי מסינית הינו let it be וכך החלטתי לקרוא למסעדה", מספרת לנו מי שהתחילה את דרכה בענף המסעדנות לפני כ-16 שנים בקיבוץ עינת.

קאן קאי. צילום: עידן גור

מתכונים ששוחזרו מסיפורים מוגשים ב"קאן קאי" האסיאתית

מפתיע ומעורר השראה לגלות כי המטעמים האסיאתיים עליהם מתענגים לקוחותיה הנאמנים של "קאן קאי", נרקחו על ידי הדר בעצמה, וזאת מבלי שביקרה אף לא פעם אחת באסיה. "מאחורי כל מתכון שלי עומד סיפור. שוחחתי עם אנשים שביקרו במדינות שונות מאסיה, ומתיאוריהם גיבשתי את המתכונים המוגשים כיום במסעדה שלי", היא משתפת אותנו. "האוכל שלי אמנם בעל זהות אסיאתית מובהקת, אך באותה נשימה נוטה לכיוון הפיוז'ן המייצג תרבויות ומטבחים שונים".

כשהדר מדברת על פיוז'ן, היא מדברת בין היתר על באן טוניסאי (61 שקלים) עם טונה, אבוקדו, חסה, גמבה קלויה, רוטב שום ואיולי לימוני, וגם על טרבל טרפל (62 שקלים) – רול ספיישל העשוי עם פטריות שיטאקי, סלמון ושמנת, במעטפת של טונה אדומה ואיולי כמהין. גודלו הנדיב של התפריט ב"קאן קאי" הכולל סלטים קטנים וגדולים, ראשונות מאודות ומטוגנות, רולים בודדים לצד קומבינציות, מרקים ומוקפצים, הופך אותה מתאימה לכולם – גם לאלו המשתוקקים לנשנושים קלילים וגם לרעבים שבחבורה החושקים בארוחה מלאה.

בעודה מספרת לנו בתשוקה על המתכונים שבנתה והאוכל באמצעותו היא משמחת רבים, מדגישה בפנינו הדר כי את ההצלחה היא חבה גם לצוות. "יש רק מילה אחת שמתארת את הצוות שלי: מדהים! האווירה החברית בין הטבחים, המלצרים והשליחים מחלחלת גם אל הסועדים שזוכים בחוויית אירוח-אכילה מופלאה".

קאן קאי. צילום: עידן גור

קאן קאי, משה דיין 2, ראש העין

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 10:00-23:00

שישי – 10:00-15:00

שבת – חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00

טלפון: 053-9440367

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קאן קאי בראש העין
072-3308110

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום