נגישות
נגישות

מהים לשוק הפשפשים ואליכם: "סולטן איברהים"

אתם אנשים של סביצ'ה, לעולם לא תתנגדו לגרבלקס, והפירות האהובים עליכם הם אלו המגיעים מהים? מסעדת "סולטן איברהים" הממוקמת בשוק הפשפשים ביפו, מגישה את כל אלו (ולא רק אותם), וחוגגת את האהבה לים בקצבו התוסס של השוק.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 03/11/2022, 9:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז מיהו סולטן איברהים שעל שמו נקראת מסעדת הדגים היפואית בשוק הפשפשים? יתכן שנצליח להפתיע אתכם: סולטן איברהים הוא הכינוי העממי לדג הברבוניה. נו, מופתעים? המסעדה בגלגולה הנוכחי נפתחה בראש השנה האחרון, ומתמחה במנות דגים "פרשיות" – כאלו שמתאימות לארוחת צוהריים, כנשנוש בין לבין או כדינר מפנק בסוף היום. לא משנה מתי והיכן תתמקמו לכם – מסביב לשולחן או על הבר, מובטח לכם מושב VIP במופע הקולינרי שרץ במקום נון-סטופ: במסעדת השוק כל ההכנות נעשות פרונטלית מול הלקוח, כך שבמידה רבה תהיו מעורבים בהכנת המנות שהזמנתם – מהוצאת הדג מהמקרר, צריבתו על הפלנצ'ה או זריקתו לשמן הרותח, ועד צלחותו להגשה.

קרדיט: סולטן איברהים

מהפלנצ'ה הלוהטת או מסיר הטיגון הרותח: רק אתם מחליטים

ל"סולטן איברהים" תפריט קבוע, אך כל מנה בו נעשית בהתאמה לטעמו של הסועד. איברהים אסמר, מי שמוביל את המטבח במסעדה היפואית שבשוק הפשפשים, שמח להיענות בחיוב לכל בקשה מיוחדת, שינויים והתאמות במנות. אוהבים אקסטרה חריף, פחות מתחברים לסומק, מעדיפים ירק אחד על פני אחר או פשוט אוהבים את הדג שלכם עשוי פתוח ו"חצי-חצי"? ציינו את בקשותיכם והמנה תותאם לכם אישית.

למסעדה שתי מנות דגל המזוהות איתה: האחת היא סביצ'ה מוסר ים (63 שקלים) המוגש עם פרי עונתי, בצל סגול ועגבניות שרי, והשנייה (איך לא) - כריך הסולטן (49 שקלים) עם פילה לברק, ירקות טריים ורטבים לבחירה. בנוסף לאלו, מגישים בבר הדגים היפואי גם דגים שלמים כדוגמת דניס (69 שקלים) ולברק (75 שקלים) בליווי תוספת, מיקס פירות ים מטוגן / על הפלנצ'ה (59 שקלים), וגם את המנה שאי אפשר (ולא צריך) לעמוד בפניה – פיש אנד צ'יפס (47 שקלים) העשוי מבס. את הגרבלקס (52 שקלים) כובשים במקום ומגישים עם לחם קלוי, וגם חובבי מולית הפסים יזכו לדרישת שלום מהים עם מנת ברבוניות (59 שקלים) המוגשת עם תוספת לבחירה.

קרדיט: סולטן איברהים

ההפתעות הקולינריות שמתכננים ב"סולטן איברהים"

החוויה הנוכחית שמספקת מסעדת הדגים ביפו ללא ספק "משביעה". עם זאת, בקרוב צפויים לשדרגה עם פתיחה חגיגית של מעדנייה ומכירת דגים טריים במקום. מעבר לכך שמתאפשרת רכישה של פרודוקטים משובחים ודגים טריים הביתה, ב"סולטן איברהים" תוכלו לבחור את הדג הטרי המועדף עליכם מהוויטרינה (בהתאם לדגה היומית), להגדיר את אופן העשייה (טיגון, צלייה, גריל או שילוב אחר) ויכינו אותו עבורכם לישיבה במקום.

קרדיט: סולטן איברהים

"סולטן איברהים", עולי ציון 20, שוק הפשפשים, יפו

ימים ושעות פתיחה: שני עד שבת – 11:00 עד אחרון הלקוחות

טלפון: 053-2785000

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום