נגישות
נגישות

חובבי כריכים מושבעים? תנו ביס בכריכי הקונספט של "עומרס"

עד כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת בשביל כריך מענג? אתם מוזמנים לחשוב על התשובה עוד קצת, ובינתיים נספר לכם על מזללת כריכי הקונספט-בוטיק הכשרה – "עומרס", שחוגגת את המאכל האהוב עם לחם משגע, מילויים מטריפים ותוספות מושחתות.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 02/10/2022, 13:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ישנם כריכים שגרתיים יום-יומיים (כן, אלו שאתם חוטפים בבוקר או מנשנשים בין הארוחות בכדי לסגור פינה), וישנם כריכי קונספט כמו אלו המוגשים ב"עומרס" המציעה חוויית Triple F (fine fast food). המסעדה הקרויה על שם בתו של שף מקום, טל הרשקוביץ, נפתחה כבר ב-2015, אך לפני כשנה וחצי העתיקה את פעילותה לחלל מרווח יותר. המסעדנים האילתיים לוקחים את המאכל האהוב ברצינות, ומעידה על כך ההתעקשות-תשוקה להכין את מרבית המרכיבים במקום – מהרטבים ועד התבשילים. מה שלא מוכן מאפס ובעשר אצבעות אגב, נקנה מהספקים הטובים ביותר כאשר חלק נכבד מהסחורה נשלח למסעדה מחוץ לאילת.

צילום: עומר'ס

"עומרס" מציגים: כריכים מפנקים, מחבתות לוהטות וסלטים טריים

כריך הוא לפני הכל לחם, וב"עומרס" הוא עשוי מבצק חלה שמיימי. את החלה הרכה-מתקתקה שיודעת "להכיל" ולספוג לתוכה את כל הטעמים, ממלאים בשלל מטבלים, תוספות ובשרים שונים – משניצל וינאי קלאסי, דרך עוף מפורק ועד אסאדו שבושל כל הלילה. אחת המנות המסקרנות ביותר היא סטייק אנד אגז (58 שקלים), שבגרסתה האמריקאית-קלאסית מוגשת כידוע בצלחת. ב"עומרס" היא זוכה (איך לא) לגרסת כריך עם סלסה ורדה, איולי פלפלים, ממרח אבוקדו, אנטרקוט וביצת עין.

בסקשן המחבתות והצלחות תמצאו בין היתר פטריות פורטובלו בבלסמי מצומצם, עוף מפורק במרינדה מתקתקה של סויה, סילאן ורוטב שזיפים, וגם כבדי עוף העטופים ברוטב שזיפים וריבת בצל. את החגיגה העיקרית תוכלו לפתוח עם ראשונות מנצחות וסלטים טריים כדוגמת סלט קפרזה המוגש עם גבינת פטה טבעונית, חציל קלוי עם טחינה וגם את מלך הסלטים – סלט קיסר על בסיס חסה, עגבניות, בצל קרוטונים, חזה עוף ורוטב קיסר.

צילום: עומר'ס

אנטרקוט עם רוטב פלפלת בגרסה כשרה? כן, יש כזה דבר!

חשבתם שאורח חיים כשר ומנות בשריות המוגשות עם רטבי שמנת לעולם לא יפגשו? אתם מוזמנים לחשוב שוב. לרגע אחד לא ראו ב"עומרס" את הכשרות כמגבלה, אלא רק כאתגר קולינרי שזקוק לפיצוח. בעוד מסעדות כשרות רבות עושות שימוש בשמנת צמחית כתחליף לזו החלבית, ב"עומרס" משתמשים בתחליף טבעוני-ייחודי שמתקבלים באמצעותו טעמים ומרקמים משובחים. בין המנות הבשריות המוגשות לצד רטבים ותוספות "חלביות" תמצאו את מנת סינטה ניוקי (99 שקלים) המוגשת עם רוטב שמנת מן הצומח וגבינת פרמז'ן טבעונית, אנטרקוט מיושן (129) שמוגש עם רוטב פלפלת קלאסי-טבעוני וגם קבב במילוי טחינה (71 שקלים) המוגש על מצע יוגורט צזיקי טבעוני.

בימים אלו עושים בעלי המקום את צעדיהם ראשונים אל עבר מתן זיכיונות. בכדי לאפשר לכל הזכיינים העתידיים "לשכפל" את ההצלחה ועל מנת שהסטנדרט יהיה אחיד וגבוה, החליטו ללכת על קונספט מסעדות אקספרס שיגישו מנות נבחרות מהתפריט האהוב והמוכר. אז עד שתתנו גיחה לסניף האקספרס הקרוב לביתכם, אתם יותר ממוזמנים להדרים ל"עומרס" אילת.

צילום: עומר'ס

"עומרס", שד' התמרים 83, אילת

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 12:00-22:00

טלפון: 053-937-9390

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
עומר'ס באילת
053-9379390

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום