נגישות
נגישות

AKA צובעת את שדרות רוטשילד ב"אדום" אסיאתי-בוהק

גורדי השחקים, הצמחייה המטופחת, ההיסטוריה העשירה, האתרים המוכרים והבליינים השמחים החוצים אותן 24/7 – בזכות אלו מוסיפות שדרות רוטשילד להיות מוקד מרכזי בעיר שמתעקשת שלא לעצום עין. מאז נפתחה מסעדת AKA האסיאתית לפני כחודש, גם ישנו תמריץ קולינרי

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 22/09/2022, 11:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת AKA (בתרגום מיפנית: אדום) שנפתחה רק לפני כחודש, ממוקמת בלוקיישן מרכזי-קסום בבירת הקולינריה-תרבות של ישראל: שדרות רוטשילד בתל אביב. חלונות המסעדה הגבוהים והשקופים מכניסים את החוץ אל הפנים, וכך מאפשרים לסועדים ליהנות ממראה השדרה התוססת בעודם לוגמים מיין בוטיק ומרימים בצ'ופסטיקס ניגירי סלמון ברוטב בתייאקי. AKA (או פשוט "אקא"), היא הכל רק לא "עוד אסיאתית", שכן התפריט המוקפד שואב השראה מסגנון ה-nikeii, בו שזורים אלמנטים מהמטבח היפני, הפרואני והים תיכוני.

דרישת השלום מאסיה נשלחת (בין היתר), גם באמצעות המנה היפנית המפורסמת ביותר וכנראה שגם האהובה ביותר: הסושי. על פי התיאוריה של שף תומאס האמון על המטבח ב"אקא", אחוז האורז אמור להיות כ-10% בדיוק. ב-AKA מוצעים רולים כדוגמת וולקנו רול (65 שקלים) של 4 יחידות סביצ'ה טונה אדומה על חצי רול של אורז מטוגן, ניגרי וגם "חווית סשימי" כדוגמת פריסטייל סשימי (180 שקלים) – מנה המבוססת על מגוון דגים טריים הנבחרים על ידי השף, חתוכים בטכניקות יפניות ומוגשים עם רטבים מיוחדים. הזהות האסיאתית-מובהקת של המסעדה באה לידי ביטוי גם בסקשן הקינוחים, כאשר המתוקה הבולטת היא עוגת מיסו קפה (53 שקלים) המוגשת עם קרם קרמל מיסו, קרמבל דלעת וקציפת בטטה.

צילום: AKA

AKA מבטיחה: "אומקאסה"

קראתם את הכותרת שוב ואז עוד פעם מבלי שהבנתם דבר? זה לא ממש במקרה. אז במקום להלאות אתכם בשיעור קצרצר ביפנית, פשוט נספר לכם שבמסעדת AKA התל אביבית תוכלו לעצב לעצמכם את החוויה הקולינארית לגמרי לבד, אך גם להניח את התפריט בצד. פירוש המילה היפנית "אומקאסה" בעברית הינו "סמוך עליי", וזה מה שמציע שף תומאס לסועדיו. לו רק תרצו, תוכלו להפקיד את מלאכת בחירת המנות והרכבת הארוחה בידיו של השף, שיבנה עבורכם ארוחה יצירתית, צבעונית ומגוונת, המתחשבת בהעדפותיכם וחשקיכם.

צילום: AKA

בקומה הראשונה: מסעדה. בקומה השנייה: חדר יין

הקומה העליונה ב-AKA מוקדשת כולה ליינות ולאלו הידועים בחיבתם והערכתם אליהם. את החוויה בחדר היין הייעודי מוביל סומלייה מוסמך שבוחר עבור כל אורח את היין המדויק עבורו בהתאם להעדפותיו. למקרה שתהיתם, החוויה אינה נשענת אך ורק על התאמת היין ושתייתו, אלא גם על הסיפור אודותיו. לצד היינות, ב-AKA מתגאים גם בתפריט קוקטיילים אלגנטיים המתומחרים כולם ב -59 שקלים. אז לא משנה אם אתם נוטים ליינות לבנים, אדומים או בכלל לקוקטייל מתקתק, AKA תצבע את חווייתכם ב"אדום".

צילום: AKA

מסעדת AKA, שדרות רוטשילד 11, תל אביב

טלפון: 053-630-4468

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום