נגישות
נגישות

יום הארטיק הבינלאומי – 7 גלידריות מהחלומות!

לכבוד יום הארטיק הבינלאומי ריכזנו עבורכם את רשימת הגלידות הכי טעימות, בגלידריות הכי טובות בארץ – מושלמים, מרעננים והכי מתוקים!

חדשות האוכל המסעדות של rest
אורלי בויום
תאריך פרסום: 14/08/2022, 10:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הוא מתאים לכל מצב-רוח ומזג אוויר, מגיע במאות טעמים, צבעים ומרקמים, עם ובלי תוספות - כזה הוא הארטיק ולכן הוא ראוי למסיבת יומולדת עולמית בכל שנה מחדש, כי הוא פשוט יצירת מופת. יום הארטיק הבינלאומי נחגג כל שנה בשמחה קיצית אמיתית, ב-14 לאוגוסט כיום שכל כולו הוד והדר לעולם הגלידות, ארטיקים ומה שביניהם. ובדיוק לכבוד המאורע, ריכזנו לכם רשימה של הגלידות הכי טובות בארץ - שאותן מכינות גלידריות מומלצות ביותר. שירקחו עבורכם את מיטב הארטיקים, שיעזרו לכם להתרענן בחום האימים של אוגוסט!

צילום: שאטרסטוק

הארטיקיה – ממלכת הארטיקים של עמי ותמי

הארטיקיה היא גן עדן לאוהבי הארטיקים ואתם חייבים לבקר בה, רק כדי לטעום מהמתיקות המושלמת שהיא מציעה. למרות שארטיק זה רק קינוח, אנחנו ממליצים לבוא רעבים ולא מודאגי פיגורה כדי שבאמת תוכלו "לדגום" מכל הסוגים – פירות יער בשוקולד לבן, פנקוטה, ארטיק לוטוס, קרמבו מוקה, פיסטוק סיצליאנו, סורבה ליצ'י פטל, ביגלה מלוח, בקיצור רק לבוא ולהעמיס ולהאביס כי זוהי ממלכת הארטיקים המושלמת! שימו לב לארטיק היין אדום במילוי דובדבני אמרנה, חלום שמתגשם.

צילום: שאטרסטוק
הארטיקיה. ירושלים, 02-547-1428

מקס ברנר – ארטיק סוכריות מהאגדות

אימפריית הקינוחים האולטימטיבית עם עשרות קינוחים - עוגות, שוקולדים, גלידות וכמה שיותר קצפת וכמה שיותר טעמים וכמה שיותר קלוריות ואושר ועכשיו הגיע גם הארטיק! מקס ברנר השיקה את ארטיק הסוכריות המושלם, גוש מלא במתיקות של קרם וניל וגלידת וניל על מקל - אותו תוכלו לטבול בשלוש קעריות של סוכריות צבעוניות, שוקולדים ורטבים שונים ולזלול בשקיקה את הדבר הטעים הזה, הארטיק הכי מושלם שיש.
מקס ברנר. כל הסניפים

גולדה ו-PALETAS -ארטיקים מיוחדים בעבודת יד

רשת הגלידריות המצליחה גולדה עם הגלידות המושלמות בתבל, יצרה לאחרונה שת"פ עם הקונדיטורית נעמי זיסבלט והמותג שלה PALETAS, ארטיקים בעבודת יד, שמביאה לכם באזור ה- 40 טעמים של ארטיקים טבעוניים וכל כך טעימים שיגרמו לכם לבכות מאושר. החל מארטיק סילאן, רימון לימון ומנגו צ'ילי, ועד ארטיק מלבי ומרציפן שוקולד מריר, קפה ויאטנמי ותותים בשמנת ושאר הפתעות, שאתם חייבים לטעום. ויש גם בונוס - תוכלו להרכיב מארז שלם של ארטיקים מקוריים ולפנק עצמכם בצילו של חום כבד.

צילום: שאטרסטוק
גולדה. כל הסניפים

ג'לטריה – ארטיקים גורמה לאושר עילאי

אחת הגלידריות הכי טובות ומשובחת שפורחות כאן היא ללא ספק ג'לטריה בוטיק! גלידת איטלקית קלאסית העשויה בעבודת יד וכוללת טעמים בלתי נשכחים כמו למשל סורבה תפוזים, עוגת גבינה, רום צימוקים ואיך אפשר להתניע את הקיץ בלי מגוון של ארטיקים מקוריים? תמצאו כאן ארטיקים מסוגים שונים של שוקולד, תוספות ומילויים המוגשים לכם בשלל של ציפויים, סוכריות ושוקולדים ונראים כמו שילוב בין אסתטיקה של קלימט לטעמים של כוכב מישלן (לפחות אחד!)

צילום: שאטרסטוק
ג'לטריה. אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 03-6703626

שטפן – ארטיקים טבעוניים מנצחים וקסומים

שטפן היא ללא ספק אחת הגלידריות הכי טובות שיש בארץ, גלידת שף של ממש של השף שטפן מאכר, מיוצרת מחומרים טבעיים וללא משמרים כיאה לאיטלקים – עם טעמים מיוחדים כמו מוצרט קוגל, מאצ'ה מוחיטו, מלבי, אבטיח עם וודקה וטעמים עונתיים מתחלפים דוגמת אבטיח עם וודקה, חלב של קורנפלקס ומלבי ועוד טעמים שיטריפו לכם את החושים והקיץ וגם כמובן ארטיקים מיוחדים הנעשים במלאכת יד מגלידה טבעונית או סורבה בציפוי קרנצ'י של שוקולד מריר משובח ובטעמים מגניבים ומרנינים כמו למשל: קוקוס טבעוני , תות סורבה , קפה טבעוני, קלמנטינה, קמפרי עם אשכולית אדומה.
שטפן. טשרניחובסקי 21, תל אביב. 03-6799788

ידה ידה – בית קפה של ארטיקים מהסרטים

ידה ידה הוא בית קפה משובח שמגיש מאפים טריים, ארוחות בוקר, כריכים – או בקיצור בראנצ' מפנק שמגיש גם ארטיקים מושקעים, יפים וטעימים בטירוף!
שוקולד לבן, שוקולד חלב, עם/בלי סוכריות, עם שלל תוספות וציפויים - כל ארטיק עשוי בעבות יד ומקבל את היחס האישי שלו, וכל שנותר לכם הוא רק לבחור את הטעם הנכון לכם ולטרוף כמה שיותר.

צילום: שאטרסטוק
ידה ידה. רחבת הבנים 2, בית יצחק שער חפר, 079-524-7732

ג'לארטה בוטיק – הבוטיק של המגנומים המוטרפים

השף נהר גפן החליט שלא לרחם על הפיגורה שלנו! הוא יצר בוטיק שלם של קינוחים, מתוקים, גלידות וארטיקים משוגעים בשלל של בצעים טעמים וטקסטורות כשכל אחד מהם הוא עולם ומלואו של הגשמת אושר. אחד משיאי הגפן הם המגנומים - סדרה של ארטיקים שעשויים בעבודת יד, כל אחד עם אישיות משלו – מגנום תות, שמנת ושוקולד חלב, פררו, פיסטוק, סניקרס, נוטלה, אוראו, לוטוס. שווה לנסות כמה טעמים, ואז להתרווח באושר גדול וקול תרועה על אובדן הבקיני הבא שלכן או שלכם, תלוי...

צילום: שאטרסטוק
ג'לארטה בוטיק. גינות דותן 66 מודיעין, 072-3725582

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!