נגישות
נגישות

הפיצרייה שמשחקת במגרש האיטלקי כבר חמישים שנה

קחו לעצמכם רגע, עצמו עיניים ודמיינו בחיוך את טעמו של האושר: משולש פיצה העשוי מבצק משובח, רוטב מלוח-מתקתק ושכבה נאה של גבינה זהובה ומבעבעת. להמשיך לפנטז על האושר זו אופציה ראויה, אך עולה על דעתנו אפשרות טובה יותר: לאכול אותו. "פיצה דומינו" -

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/08/2022, 9:18 תאריך עדכון: 14/08/2022, 12:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

למרות שהפיצה היא מאכל יום-יומי, אתם נוהגים לאכול אותה רק באירועים מיוחדים? קבלו: רשת הפיצריות הישראלית האהובה – "פיצה דומינו", חוגגת יובל. סיפורה אמנם מתחיל אי שם בשנת 1972, אך סיפורו של הסניף הירושלמי הכשר החל להיכתב רק לפני תשע שנים. "אני והשותף שלי לקחנו את המקום כפרויקט. השקענו בו רבות עם אבזורו בציוד מקצועי מחו"ל, בין היתר, עם רכישת תנורים משוודיה, ואנו ממשיכים להשקיע בו, תוך מתן דגש ותשומת לב לכל פרט – מקטן ועד גדול", מספר לנו אורן בביוף, הבעלים של הסניף הירושלמי הכשר. את התשוקה הגדולה למאכל המנחם והאהוב – פיצה, גילה אורן בן ה-26 בילדותו. "בגיל 10 כבר עבדתי בפיצרייה הראשונה בשכונה, ובימים אלו אני סוגר 16 שנות פעילות ועשייה בתחום".

צילום: דרור ורשבסקי, פיצה דומינו

אז כמה שעות עבודה דרושות לביס מושלם?

הייתם מצפים שסודותיה הקולינאריים של הפיצרייה ישמרו בקנאות, נכון? תופתעו, אך ב"פיצה דומינו" מתגאים בהם וחולקים אותם. "סוד קסמה של הפיצה שלנו הוא הבצק", מספר לנו אורן. "ראשית, אנחנו עובדים אך ורק עם קמחים מיובאים מאיטליה. שנית, המסע שעובר הבצק שלנו עד שהוא הופך לפיצה אורך כשלושה ימים. אנחנו מתפיחים את הבצק במשך שעות ארוכות בטמפרטורה מבוקרת ובמקרר ייעודי", הוא מספר לנו. לאחר שלב ההתפחה, זוכה הבצק למגע יד אדם, כאשר התחנה הסופית היא אפייה בתנור אבן וללא רשת ב-500 מעלות.

השכבה העליונה שבפיצה – הגבינה, עשויה מדואט של גבינות מוצרלה וצהובה. לדבריו של אורן, השידוך בין השתיים מבטיח את הביס הצ'יזי המענג ביותר, ומוסיף: "למרות עליית מחירי חומרי הגלם, אנו מקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. לרגע לא שקלנו לחפש חומרי גלם זולים יותר, והמחויבות שלנו לאיכות המוצר וחווית הלקוח גבוהה מתמיד".

צילום: דרור ורשבסקי, פיצה דומינו

פיצה כשרה בירושלים שולחת דרישת שלום מאיטליה

לכל אחד יש את הפיצה שלו: זו שרק מחשבה עליה גורמת לרייר ושהופכת את שבירת הדיאטה כדאית. אז בזמן שאתם חושבים על פיצת החלומות שלכם, אורן שיתף אותנו בפיצת הדגל של המקום עליה הוא ממליץ: פיצה נאפולי (67 שקלים). הפיצה הקורצת לדרום איטליה, עשויה מבצק הפיצה הייחודי המזוהה עם הרשת, רוטב אלפרדו (רוטב לבן), מיקס גבינות, מטבעות גבינת עיזים, פקאנים מסוכרים ודבש.

ואם אתם בכל זאת מתעקשים להישאר עם האחת שלכם, דעו כי "פיצה דומינו" מוצעת לכם בשלושה גדלים שונים לבחירתכם: פיצה אישית (32 שקלים), פיצה בינונית (58 שקלים) ופיצה ענקית (78 שקלים). את כל אחת מהפיצות, תוכלו לעטר ולגדוש בשלל תוספות לבחירתכם - מזיתים שחורים, דרך ביצת עין ועד אננס. בנוסף, בסניף הירושלמי של הרשת מוצעות גם פיצות לטבעוניים המבוססות על בצק, רוטב ושלל תוספות לבחירה (ללא גבינה טבעונית). בין היתר, מוגשות פיצות טבעוניות עם ירקות מוקפצים ובצל מקורמל.

צילום: דרור ורשבסקי, פיצה דומינו

פיצה "דומינו", כשר למהדרין

ההגנה 21, ירושלים

טלפון: 053-7106921

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום