נגישות
נגישות

"בת הרים" מוסרת דרישת שלום קולינרית מהגליל העליון

במועצה המקומית זכרון יעקב, שופעת הקסם, השיק והרומנטיקה, שוכנת לה "בת הרים" – מעדנייה-בר יין, המביאה למרכז השולחן וללבבות הסועדים את טעמיו של הגליל העליון - מגבינות משובחות ועד יינות בוטיק.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/07/2022, 15:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"בת הרים"', שנפתחה בשיאו של משבר הקורונה לפני כשנתיים, מביאה את הטעמים של הגליל העליון אל זכרון יעקב, ואם לדייק: את טעמיהם של מחלבת "בת הרים" ו"יקב אביבים". שמה של המחלבה הממוקמת בקיבוץ מלכיה שבגליל העליון, נבחר משום שרואים ממנה את העיר בינת ג'בייל בלבנון. ""בת הרים" התחילה כמעדנייה, שהפכה בהמשך לבר יין-מסעדה. "תוך כדי תנועה, זיהינו ביקוש מצד קהל לקוחותינו לישיבה במקום, מה שהוביל אותנו להרחיב את החלל בעוד כ-60 מטר", מספר לנו אוראל אוחיון, השף והבעלים. חלל האירוח של המקום הוא כל מה שתוכלו לצפות (ויותר) ממעדניית בוטיק ובר יין: אווירתו אינטימית ומאופקת, קירותיו מעוטרים ביינות ובלוחות עץ, קירותיו צבועים בגוון חמים ותאורתו עוטפת ומדויקת.

צילום: שאטרסטוק

גבינות בוטיק עבודת יד, יינות עטורי שבחים

שף אוראל אוחיון מרענן את תפריט "בת הרים" אחת לשלושה חודשים, מה שהופך אותו ראוי לתואר "עונתי". "כל המוצרים שאנו מייצרים בגליל ומגישים בזכרון יעקב – מהשמנים הארומטיים שאנו מזקקים, דרך עשרים סוגי הריבות ועד הדבש האורגני - עשויים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל", הוא מספר.

אז מה אוכלים במעדניית השף ובר היין? במקום מוגשים שני תפריטים - בר יין ובראנץ' מעדנייה, כאשר שניהם מבוססים בעיקר על הגבינות והיינות המיוצרים ביקב ובמחלבה המשפחתיים שבצפון. בין המנות הססגוניות, תמצאו סלט קממבר צרוב בדבש (68 שקלים) עם חסות ועלי בייבי, רימונים, אוכמניות, תותים ועגבניות שרי, וגם פרחי זוקיני צרובים (42 שקלים) עם גבינת מסקרפונה, יוגורט ובזיליקום. אלו שנוטים יותר לקונספט ה"שרינג", ייהנו מפלטת גבינות (140 שקלים) המורכבת משישה סוגי גבינות בוטיק משובחות, המוכנות כולן בעבודת יד.

ואיך נשמעת לכם דרישת שלום מאיטליה? לארץ המגף - שלא באמת צריך להוסיף מילה על מטבחה, מוקדש סקשן ייחודי בתפריט. ומה תמצאו בו? פסטות טריות בעבודת יד, כדוגמת רביולי במילוי גבינה כחולה ופקאנים ברוטב קרמל ורדים, ניוקי סלק במילוי גבינת עיזים, וגם קפלטי עיזים ובזיליקום.

בתפריט הבראנץ' יש מנות טאבון מושחתות, כדוגמת לחמניית בריוש (42 שקלים) במילוי גבינות פטה ומוצרלה וגם מאפה שושנים משפחתי (72 שקלים) במילוי קרם מסקרפונה, גבינות ושום קונפי. בנוסף לאלו, וכיאה לבראנץ', תוכלו ליהנות גם משפע סלטים ססגוניים וטריים, כדוגמת סלט קיסר, סלט קינואה ובצל מקורמל וגם סלט עגבניות איטלקיות.

ומה שותים? בחירת יין אחד של "יקב אביבים" עטור השבחים והפרסים אינה פשוטה, ובדיוק בגלל זה, מציעה "בת הרים" טעימות של 3-8 סוגי יינות (85-200 שקלים). אם כבר הזכרנו את השתייה, דעו כי במסגרת ה-happy hour שבין השעות 17:30-19:00, תוכלו ליהנות מהטבת 1+1 על הטעימות, וגם מדיל מושלם של גבינות ויין.

צילום: שאטרסטוק

העושר הקולינרי והאלגנטיות של "בת הרים" – גם באירוע שלכם

היצירתיות הקולינרית, הפרזנטציה האסתטית והטעמים המרגשים – כל אלו מחכים לכם ב"בת הרים", אך לא רק בה. במידה שאתם חוגגים אירוע קטן עם עד 200 אורחים, תוכלו ליהנות מעושרה של "בת הרים" גם באירוע שלכם. שף אוראל אוחיון, מומחה בבניית תפריט בהתאמה אישית, המתחשב בצורכי הלקוח ובאופי האירוע.

"בת הרים", הנדיב 23, זכרון יעקב

טלפון - 053-5225111

ראשון עד חמישי: 08:00 ועד האחרון הלקוחות

שישי: 08:00 ועד 15:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום